PLF1
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

[ Näytä koko lista ]


Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 22 käyttäjää, tämä oli Pe 2 Elo 2013 - 10:17
Toukokuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalenteri Kalenteri

Viimeisimmät aiheet
» PLF1 | Kausi 12 | Ilmoittautuminen
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptyTo 1 Helmi 2024 - 9:34 kirjoittaja #33 Ake

» F1 2023 MyDriver Career
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptyKe 28 Kesä 2023 - 9:46 kirjoittaja #26 Coke

» DiRT Rally 2.0
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptyTi 20 Syys 2022 - 0:47 kirjoittaja #26 Coke

» F1 2021 My Driver Career
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptyKe 26 Tammi 2022 - 12:23 kirjoittaja #26 Coke

» F1 2020 My Driver Career
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptyTi 15 Kesä 2021 - 2:34 kirjoittaja #26 Coke

» hanskin myteam career
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptyTi 2 Helmi 2021 - 4:05 kirjoittaja #69 metalman725

» Vapaata keskustelua
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptySu 10 Tammi 2021 - 12:42 kirjoittaja #69 metalman725

» Coken ja ELHanderoksen Red bull Co-op
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptyTo 12 Marras 2020 - 2:24 kirjoittaja #69 metalman725

» F1 2020 My Own Team
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 EmptyTo 6 Elo 2020 - 4:57 kirjoittaja #26 Coke

Haku
 
 

Näytä tulokset:
 


Rechercher Tarkennettu haku

Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user

Äänestys

Uutiset - PLF1

+16
#57 Bunder
#86 Max out
#44 tino
#73 Jorbal
#1 Rönski
#55 hamiltonjr
sleX^
#80 ieponi
Sapwe
benlonn
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
Wall3tz
Arska
#97 EuroJ
#26 Coke
20 posters

Sivu 14 / 29 Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29  Seuraava

Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Su 19 Helmi 2012 - 7:52

Hänninen johtaa - Coke sijalla kahdeksan
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Kimi+Raikkonen+FIA+World+Rally+Championship+DtHJ-mESnHol

Hänninen johtaa hänen Skodallaan ''SM-Rallia''. PLF1 kuski Coke on jäänyt Hännisestä 35 sekunttia kahdeksan erikoiskokeen jälkeen. Coke kävi kerran lumihangessa joka vei kymmenisen sekunttia mieheltä
- Jarrutus meni vähän pitkäksi ja lumipenkka kutsui, onneksi pääsin heti jatkamaan pakittamalla pois sieltä. Ei ollut iso hanki, onneksi, kertoi Coke.

1. Hänninen - Skoda
2. Kovalainen - Ford +5s
3. Hirvonen - Citroen +6s
.
.
.
8. Coke - Citroen +35s

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Kimi+Raikkonen+FIA+World+Rally+Championship+RD0p7s9bu8al
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Su 19 Helmi 2012 - 9:46

Mercedes GP julkisti uuden kuskin
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Mercedes_F1_GP_photos

Mercedes GP julkisti tänään Monacossa lehdistötilausuudessa uuden kuskin nimeltä Hamiltonjr. Hamilltonjr on Mercedeksin kasvatti. Mercedes GP poimi Hamiltonjr kesken PLGP2 kauden Mercedes Racing tallista ja nosti isoihin saappaisiin - PLF1 -sarjaan. Mercedes GP olivat tyytyväisiä Hamiltonjr aikoihin jotka hän ajoi vanhalla Mercedes autolla - syynä oli ettei Mercedes ehtinyt lennättämään toista autoa ja vanha oli Monacossa koska Runner teki Monacossa näytösajoa ja Mercedes käytti vanhaa autoa siinä.

Hamiltonjr tekee vaikeaan Monacoon PLF1 -debyyttinsä josta tulee varmasti vaikeata koska Monacossa ajaminen on vaikeata. Virheisiin ei ole varaa.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ma 20 Helmi 2012 - 7:00

Hänninen pitää johtopaikkaansa - Coke nousi sijalle seitsemän
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 WIWRAIKKONEN-205

Juho Hänninen pitää johtapaikkaansa hyvin 15 erikoiskokeen jälkeen. Coke on noussut sijalle seitsemän. Selänne nousi sijalta viisi hienosti sijalle kolme koska Kovalainen ajautui lumihankeen. Kovalainen on tällä hetkellä tuloksissa kymmenen. Ford kuski harmitteli ajovirhettään. Coke on jäänyt vain 36 sekunttia Juho Hänniselle. Citroenin mekaniikot olivat tyytyväisiä PLF1 -kuskin ajotaitoihin.

1. Hänninen - Skoda
2. Hirvonen - Citroen +4s
3. Selänne - Renault +4.1s
.
.
.
7. Coke - Citroen +36s

[Hirvonen, Selänne ja Kovalainen ei meinaa että on Teemu Selänne, Mikko Hirvonen ja Heikki Kovalainen ajamassa]
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja Vieraili Ma 20 Helmi 2012 - 7:20

Johannez: Vaikeaa, mutta olen valmis.
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Lewis-Hamilton-2011-F1-photos

Johannezilla ja Cokella on toinen harjoituspäivä takana.
"- Vähän vaikea ja rankka-päivä on nyt takana. Auton säätöjen kanssa oli suuria ongelmia. Lopulta päädyimme tallin kanssa ns. "standard-setuppiin" ja muokkasimme vaihteiden välityksiä hieman.
Rata on vaikea mutta ei mahdoton. Pyritään ajamaan huomenna täysillä, ja katsotaan mihin se riittää, kertoo Johannez


F1-KISA SUORANA TIISTAINA: Johannez-Onboard

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ma 20 Helmi 2012 - 7:22

Jo-hannez kirjoitti: ...Johannezilla ja Cokella on toinen harjoituspäivä takana.

Missä vaiheessa mä oon treenann Monacoa sun kanssa?


Viimeinen muokkaaja, cokeFIN pvm Ma 20 Helmi 2012 - 7:24, muokattu 1 kertaa
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja Vieraili Ma 20 Helmi 2012 - 7:23

cokeFIN kirjoitti:Missä vaiheessa mä oon treenann Monacoa sun kanssa?

Huoh tämä on uutinen-.- *facepalm*

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ma 20 Helmi 2012 - 7:27

Jo-hannez kirjoitti:
cokeFIN kirjoitti:Missä vaiheessa mä oon treenann Monacoa sun kanssa?

Huoh tämä on uutinen-.- *facepalm*

Siis mä olen Monacossa ja Suomessa samaan aikaa? Shocked
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #97 EuroJ Ma 20 Helmi 2012 - 7:33

Mitä kummaa EuroJ McLarenin ratissa ?!

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Mclaren-monaco-tunnel-0111

EuroJ on ajellut Dew / Coken tai johannezin McLarenilla Monacossa pariin otteseen. Laskuahan sitä tuli Euron ansiosta McLarenilel hienosti testikierroksita. McLarenilla katsotiin tyytyväisenä EuroJ ajoa mutta vähän se epäilytti itse kuskia miten auto kulkee ja niin edes päin. Uhkarohkeasti EuroJ kaasuttelin ja veteli pieniä aikoja. Tänään illalla EuroJ istuu jälleen omassa toimistossaan eikä vieraassa toimistolla.
EuroJ saldoksi tulikin hienosti: Muutama etusiipi uusiksi, yksi rengas setti ajamattomaan kuntoo ja autoo maalipintaa ruvelle ja kuhmulle.
Euron Yksi nopeimista kierroksista oli 1.12.540. Saimme myös pienen haastattelun EuroJ:ltä.


- Olisihan se ihan mukavaa ajella McLarenilal vaikka autoa tuli vähän kolhittua, toivottavasti voin ottaa jokus uusiski tämän mukavan kokemuksen. Vaikka saikin auto vähän rämään kuntoon niin talliakehui minua ja valitti kovaa rataa joka on hajottanut monelta autoa monenä vuonna peräikkäin.

#97 EuroJ
#97 EuroJ

Viestien lukumäärä : 1109
Points : 6586
Join date : 21.01.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Lieksa / Joensuu

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ma 20 Helmi 2012 - 9:20

Super-Jesse Monacoon ja Kanadaan bänneihin
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Maldo-shunt-2_1870397c

Williams kuski Super-Jesse on kisakiellossa Monacon ja Kanadan GP:n kertoo FIA uudessa tiedotteessaan. Mitään muuta muutoksia ei tule Espnian tuloksiin.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja sleX^ Ma 20 Helmi 2012 - 12:52

Slex povaa vaikeaa kilpailua itselleen Monacoon

Slexin touhut jatkuu muiden seurassa Monacossa huomenna. Edellisen kilpailun viides Slex povaa vieläkin vaikeampaa kilpailua itselleen kuin mitä se oli Barcelonassa.

"Tulee olemaan hyvin vaikeaa. Harjoituksissa olen selkeästi ollut muita virheherkempi, paitsi yhdessä pitkässä vedossa, jossa vedin tasaisia kierroksia erittäin kuluneilla kovilla renkailla. Superpehmeillä homma ei suju, vaan siitä tulee yliyrittämistä. Vauhtia ja potentiaalia löytyy, mutta Monaco on aivan liian huonossa kohdassa ajatellen juuri tapahtunutta paluutani. Yritän silti saada pisteitä täältäkin, koska useita keskeytyksiä tulee sattumaan. Eihän sitä tiedä jos vaikka voittaisin hyvällä tuurilla."

"Toivon vain Masan voittavan ja ottavan eroa kiinni sarjataulukossa Johanneziin nähden. Vaikka en toivokkaan kenellekkään kilpakumppanilleni epäonnea, pakko myöntää, että olisi hyvä, jos Johannez epäonnistuisi pienesti. Mutta kaikki sijat ovat auki, hitainkin voi voittaa, mikäli pysyy kaiteiden sisäpuolella ehjänä."


Marcel Stuewart luottaa myös omaan tykkiinsä.
"Tiedän, että hänellä on ollut vaikeaa, mutta uskon, että hän selvittää ongelmat ja selviytyy hyvällä sijoituksella maaliin.

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Djm1101fe93
Slex mietteliäänä
sleX^
sleX^

Viestien lukumäärä : 188
Points : 5648
Join date : 10.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty "Nyt näyttää hyvältä"

Viesti kirjoittaja #55 hamiltonjr Ma 20 Helmi 2012 - 13:10

Eilen saatiin kuulla että PLF1 on saamassa uuden kuljettajan. Hamiltonjr on kauden uusin kuljettaja. "Olen hyvin iloinen että pääsin Mercedes GP:n suojatiksi tällä tulevalla kaudella." Itse tämän tiimin tallipäälikkö Ross Brawn odottaa Hamiltonjr:ltä kovia suorituksia. Toivon, että Hamiltonjr pystyy saamaan pisteitä tai jopa taistelemaan podium paikoista." Hamiltonjr osallistui tänä iltana pidettyyn harjoituskisaan. "Ihan hyviä suorituksia tuli ajettua. A-ajoissa kahdesti top-3 paikoilla. Ihan hyvä suoritus." Huomenna on Monacon Grand Prix ja Hamiltonjr:n debyyttikilpailu. "Tulee varmasti kovaa taistelua, ehkä jämäpisteistä tai jos hyvä tuuri käy niin jopa podiumpaikoista."

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 C3148a-mercedes-gp-petronal-michael-schumacher
Hamiltonjr

E: Jostain syystä kuva ei toimi, pahoitteluni.
E2: jaaha sain sen toimii
#55 hamiltonjr
#55 hamiltonjr

Viestien lukumäärä : 48
Points : 5521
Join date : 19.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ti 21 Helmi 2012 - 6:55

Yllätys käänne: Coke lopettaa McLarenilla


Nyt on tullut yllätys käänne. CokeFIN lopettaa ajonsa McLaren tallissa.
- En päässyt missään vaiheessa sinuksi tallin sisälle, kaikki pyöri Johannezzin ympärillä. Moikkasin varikolla Johannezzia, hän tylysti katsoi minua, ihanku hän ei halunnut minua tänne, ihmetteli Coke.

Coke teki sopimuksen Force-Indianin kanssa varakuskin roolista, nyt hänet on nostettu kisakuskin rooliin. EJ ajaa Force-Indianin ykköskuskina ja Coke kakkoskuskina. Kindies huhujen mukaan on tekemässä Toro Rosson kanssa sopimusta, mutta kuka jatkaa McLarenilla?

- En tiedä, varmaankin Dew. Kiitän McLarenia mahtavista kolmesta kisasta jossa pääsin ajamaan hyvällä autolla ja kaksi podium paikkaa niistä otin. Voin tulla joskus ajamaan McLarenille uudestaa, riippuu kuka ajaa toista autoa. En päässyt missään vaiheessa Johannezzin takia sinuksi talliin joten harmin paikka hyvä yhteistyö pysähtyi hänen takia, kertoi Coke.

Force-India oli innoissaan uudesta kuskista.
- Tämä on se mies jota tarvitsemme, viimeinen pisara oli hänelle Johannezzin käytös varikolla ja tämä avasi meille tilaisuuden. Kindies on tulevaisuuden tähti mutta tarvitsemme kuitenkin varman pisteille ajajan ja tämän hetkinen kuskitilanteessa Coke oli oikea henkilö. Hän on todella hyvä suhde kuskiimme EJ joten uskomme vahvaa ja ehkä jopa pitkää yhteistyötä, ennakoi Force-India tiedotteessa.

Coke ei pääse tänään ajaettavaan Monacoon mutta mies ehkä nähdään jo Kanadassa.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja Vieraili Ti 21 Helmi 2012 - 7:00

Coke olet hyvä mclarenilla syyt:
1. Tarvit tallinjohdon luvan lähteä. Miksikö? Koska teimme loppukauden sopimuksen, etkä voi purkaa sitä miten tahdot.
2. Tallinjohto: MInä ja Dew, emmekä ole antaneet sinun lähteä. Joten hopeanuolessa istut hetikun vain reissultasi kotiin pääset.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja marjajokaolipaha Ti 21 Helmi 2012 - 7:01

Jo-hannez kirjoitti:Coke olet hyvä mclarenilla syyt:
1. Tarvit tallinjohdon luvan lähteä. Miksikö? Koska teimme loppukauden sopimuksen, etkä voi purkaa sitä miten tahdot.
2. Tallinjohto: MInä ja Dew, emmekä ole antaneet sinun lähteä. Joten hopeanuolessa istut hetikun vain reissultasi kotiin pääset.
se tuuraa minuu 2 kisaa forcel olemalla varakuski, teil ei oo screenii muutenkaan kauden mittasesta ja jos olis, dewi ei vois tulla monacoo ?? -.-
marjajokaolipaha
marjajokaolipaha

Viestien lukumäärä : 374
Points : 5867
Join date : 21.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Vantaa/Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja Vieraili Ti 21 Helmi 2012 - 7:05

marjajokaolipaha kirjoitti:
Jo-hannez kirjoitti:Coke olet hyvä mclarenilla syyt:
1. Tarvit tallinjohdon luvan lähteä. Miksikö? Koska teimme loppukauden sopimuksen, etkä voi purkaa sitä miten tahdot.
2. Tallinjohto: MInä ja Dew, emmekä ole antaneet sinun lähteä. Joten hopeanuolessa istut hetikun vain reissultasi kotiin pääset.
se tuuraa minuu 2 kisaa forcel olemalla varakuski, teil ei oo screenii muutenkaan kauden mittasesta ja jos olis, dewi ei vois tulla monacoo ?? -.-

Ihminen, voi olla pälli..

Dew on meidän varakuljettaja. Varakuljettaja ajaa jos jompikumpi virallisista kuljettajista on poissa, niinkuin coke nyt on. Kun Coke palaa -> Dew penkille ja coke mclareniin. Ja kyllä, YV:s mulla on sopimusneuvotteluista kuule textiä, eli voin kyllä ottaa PRNTSCRN jos pikkutytöt haluaa. Uskon kuitenkin että Coke ei ole niin paskapää kuin sinä.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja marjajokaolipaha Ti 21 Helmi 2012 - 7:06

Jo-hannez kirjoitti:
marjajokaolipaha kirjoitti:
Jo-hannez kirjoitti:Coke olet hyvä mclarenilla syyt:
1. Tarvit tallinjohdon luvan lähteä. Miksikö? Koska teimme loppukauden sopimuksen, etkä voi purkaa sitä miten tahdot.
2. Tallinjohto: MInä ja Dew, emmekä ole antaneet sinun lähteä. Joten hopeanuolessa istut hetikun vain reissultasi kotiin pääset.
se tuuraa minuu 2 kisaa forcel olemalla varakuski, teil ei oo screenii muutenkaan kauden mittasesta ja jos olis, dewi ei vois tulla monacoo ?? -.-

Ihminen, voi olla pälli..

Dew on meidän varakuljettaja. Varakuljettaja ajaa jos jompikumpi virallisista kuljettajista on poissa, niinkuin coke nyt on. Kun Coke palaa -> Dew penkille ja coke mclareniin. Ja kyllä, YV:s mulla on sopimusneuvotteluista kuule textiä, eli voin kyllä ottaa PRNTSCRN jos pikkutytöt haluaa. Uskon kuitenkin että Coke ei ole niin paskapää kuin sinä.
k kusipäähän noussut poika, aattelin vaa ku alat keksii jotai "tallin johto" sääntöjä -.- ihan niinku sapweki ois voinu ihan hyvi pitää jessen koska on tallin johtaja -.- oikeest munanaama mieti mitä teet alien
marjajokaolipaha
marjajokaolipaha

Viestien lukumäärä : 374
Points : 5867
Join date : 21.01.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Vantaa/Oulu

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ti 21 Helmi 2012 - 7:08

Coke jatkaa McLarenilla - asia oli uutisankka.

Coke jatkaa McLarenilla loppukauden kertoo McLaren nettisivuillaan.
- Asia oli uutisankka, Coke on sivussa pari kilpailua mutta jatkaa sitten kun hän voi, kirjoitti McLaren nettisivuillaan.

Myös Coke päivitti Twitteriin asian eli asia oli uutisankka. Anteeksi virhettämme.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja Vieraili Ti 21 Helmi 2012 - 7:13

marjajokaolipaha kirjoitti:
Jo-hannez kirjoitti:
marjajokaolipaha kirjoitti:
Jo-hannez kirjoitti:Coke olet hyvä mclarenilla syyt:
1. Tarvit tallinjohdon luvan lähteä. Miksikö? Koska teimme loppukauden sopimuksen, etkä voi purkaa sitä miten tahdot.
2. Tallinjohto: MInä ja Dew, emmekä ole antaneet sinun lähteä. Joten hopeanuolessa istut hetikun vain reissultasi kotiin pääset.
se tuuraa minuu 2 kisaa forcel olemalla varakuski, teil ei oo screenii muutenkaan kauden mittasesta ja jos olis, dewi ei vois tulla monacoo ?? -.-

Ihminen, voi olla pälli..

Dew on meidän varakuljettaja. Varakuljettaja ajaa jos jompikumpi virallisista kuljettajista on poissa, niinkuin coke nyt on. Kun Coke palaa -> Dew penkille ja coke mclareniin. Ja kyllä, YV:s mulla on sopimusneuvotteluista kuule textiä, eli voin kyllä ottaa PRNTSCRN jos pikkutytöt haluaa. Uskon kuitenkin että Coke ei ole niin paskapää kuin sinä.
k kusipäähän noussut poika, aattelin vaa ku alat keksii jotai "tallin johto" sääntöjä -.- ihan niinku sapweki ois voinu ihan hyvi pitää jessen koska on tallin johtaja -.- oikeest munanaama mieti mitä teet alien

Ei poju nyt oikeen hintsaa. Tallinjohdolla tarkoitan tallipäällikköä, ja se ei ole mikään sääntö. Sapwe ei voi asialle sen takia mitään, koska Jesse sai bännit. Herran jumala, Dew tuu selventää tälle pällille näitä asioita en kestä =D

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja sleX^ Ti 21 Helmi 2012 - 7:15

Jesse lähti ominpäin Toro Rossolta ja oli Williamsilla yhden kisan, eikä Sapwea kiinnostanut lainkaan.
sleX^
sleX^

Viestien lukumäärä : 188
Points : 5648
Join date : 10.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja Vieraili Ti 21 Helmi 2012 - 7:15

Slex1337 kirjoitti:Jesse lähti ominpäin Toro Rossolta ja oli Williamsilla yhden kisan, eikä Sapwea kiinnostanut lainkaan.


Tämä ei ole minun ongelmani..

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ti 21 Helmi 2012 - 7:16

Slex1337 kirjoitti:Jesse lähti ominpäin Toro Rossolta ja oli Williamsilla yhden kisan, eikä Sapwea kiinnostanut lainkaan.

Enkä ihmettellekkään. Jos ajaisin Jessen kanssa ja hän haluaisi lähteä toiseen talliin - antaisin kengällä vähän boostia Wink
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ti 21 Helmi 2012 - 8:19

Coke edelleen sijalla 7 - Hänninen johtaa
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 2011002305_RAIKKONEN-

PLF1 kuski Coke on edelleen rallissa sijalla seitsemän 20 erikoiskokeen jälkeen. Hänninen johtaa edelleen rallia. Coke tippui sijalle kahdeksan mutta nousi kun Eronen ajoi rajusti ulos erikoiskokeella 15.
- Ennen ruokatuntia piti vähän putsata, oli lunta kertynyt sen verran ympäri autoa koska tänään oli plussa keli mutta muuten ihan hyvä päivä. Tein pienen virheen jarrutuksessa ja se maksoi minulle sijan seitsemän, Eronen ajoi kuulemma ulos joten sain sijani takaisin, kertoi Coke.

Hänninen on saanut eroa kurottua vaivaiset kuusi sekunttia. Kärkipaikoista taistellaan vahvain ottein koska top 5 on vain 20sekunnin päässä toisistaan.

1. Hänninen - Skoda
2. Selänne - Renault +6s
3. Hirvonen - Citroen +10s
.
.
.
7. Coke - Citroen +40s
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja Arska Ti 21 Helmi 2012 - 8:27

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 FernandoAlonso_460839

Lääkäri: Monaco liian suuri riski Dewille

Mclarenin tallipäälikkö Martin Whitmarsh kertoo tiedoitteessaan, että Dew ei aja Monacon GP:tä. Tallin lääkärin Aki Hintsan mielestä loukkaantumisen riski on liian suuri.

Katsoimme parhaaksi jättää Monacon kisa väliin, sillä Dew ei ole ihan vielä 100% ajokunnossa. Tilannetta tarkastellaan uudelleen Kanadan GP:n alla.

Näillä näkymin Mclaren ajattaa vain sarjajohtaja Johannezzia Monacon katuradalla.
Arska
Arska
Webmaster

Viestien lukumäärä : 510
Points : 6066
Join date : 21.01.2012
Ikä : 32

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ti 21 Helmi 2012 - 10:06

Päättynyt: Monacon aika-ajo seuranta
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Monaco

20:05: Aika-ajot alkavat. Sääennuste: Aika-ajoon kuivaa ja kilpailuun kuivaa
20:08: Slex radalle pehmeillä renkailla. PIRELLI on tuonut Monacoon Super-Pehmeät ja Pehmeät kuivaksi renkaiksi.
20:09: Slex törmää tunnelissa seinään, siipi lähti rytäkässä irti
20:13: Slex taas seinään, ei vaurioita. Ieponi kärjessä - Hamiltonjr toinen.
20:19 4min jäljellä ja Masa kärjessä ajalla 1.10.034 ja Ieponi toisena. Slex käy seinässä koko ajan
20:23 1. Masa 2. Johannezz 3. Ieponi 4. Hamilton.jr 5. benlonn 6. Sapwe 7. EJ 8. Juhoh 9. Slex ja Masan paaluaika oli 1.09.723.
20:25: Kisa alkaa!
20:26: Ross Brawn kommentoi lähtöruudukossa: Hyvältä näyttää pitkästä aikaan. Hamiltonjr on näyttänyt taitonsa hyvin.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ti 21 Helmi 2012 - 11:18

Ieponi marssi kauden toiseen voittoonsa Monacossa
Uutiset - PLF1 - Sivu 14 2011-05-28+-+HRT+F1+Team+-+Monaco+-+Vitantonio+Liuzzi+01

Ieponi otti HRT autollaan kauden toisen voittonsa Monacossa. Johannezz oli toinen ja Masa ajoi kolmanneksi. Slex oli neljäs. McLaren ajoi yhdellä autolla koska McLaren peruutti viime tikassa Dewin ajon Monacossa vaarallisuuden takia. Dew on loukannut polven Melbournen harjoituksissa ennen kautta. Dew matkasi suoraan Kanadaan.

Turva-autoa ei nähty eikä keskeyttäjiä ollut tässä Monacon kilpailussa. Mercedeksillä debyyttiä tehnyt Hamiltonjr oli seitsemäs.

1. Ieponi - HRT
2. Johannezz - McLaren
3. Masa - Lotus-Renault
4. Slex - Lotus-Renault
5. JuhohFin - Williams
6. Sapwe - Toro Rosso
7. hamiltonjr - Mercedes GP
8. EJ - Force-India
9. benlonn - HRT
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9535
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 14 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 14 / 29 Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa