Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
Vapaata keskustelua
+19
#57 Bunder
#24 F1-Masa
#44 tino
#54 JR
#88 Tatti
#66 antimikael
#33 Ake
#86 Max out
#21 eelisaleksi
SuoBBis
#83 JuhohFin
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
benlonn
#80 ieponi
marjajokaolipaha
Arska
#97 EuroJ
23 posters
Sivu 13 / 39
Sivu 13 / 39 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 39
Vs: Vapaata keskustelua
marjajokaolipaha kirjoitti:*naamapalmua* et voi hyväksyy että oot 14 reps :lol!: :lol!:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:Slexillä on koko ajan keskari pystyssä :S
Meinasinkin sinun :keskari: juttua
Ooh baby.. *facepalm*
Mä en ees viitsinyt vastata semmoiseen jossa hän laulaa hänen lempikappaletta: Justin Bieber - Baby
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Johannez, miks sanot muita pojuks, ku oot ite varmaan nuorin täältä foorumeilt.marjajokaolipaha kirjoitti:*naamapalmua* et voi hyväksyy että oot 14 reps :lol!: :lol!:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:Slexillä on koko ajan keskari pystyssä :S
Ooh baby.. *facepalm*
Sapwe- Viestien lukumäärä : 310
Pakko sanoo, mut oon sitä mujutaman kuukauden nuorempi ja sil on ollu traaginen lapsuus varmaan vanhemmat kiroillu nii se on oppinu sanoja vähänSapwe kirjoitti:Johannez, miks sanot muita pojuks, ku oot ite varmaan nuorin täältä foorumeilt.marjajokaolipaha kirjoitti:*naamapalmua* et voi hyväksyy että oot 14 reps :lol!: :lol!:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:Slexillä on koko ajan keskari pystyssä :S
Ooh baby.. *facepalm*
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
Ah Sunnutaina 15... ja paska elämä jatkuu edelleen...
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
Eikö Jesse ole nuorin? Sehän on 12 ja foorumin min. ikä on 13
E: Kotona! Espanian race edit nyt lähti YouTubeen päin, katotaan millon se siellä on
Ja jossain vaiheessa Montrealiin harjoittelemaan
E: Kotona! Espanian race edit nyt lähti YouTubeen päin, katotaan millon se siellä on
Ja jossain vaiheessa Montrealiin harjoittelemaan
#26 Coke- Ylläpitäjä
Toistaiseksi.Super-Jesse12 kirjoitti:I´m Back!!! Williams kuski jälleen foorumilla
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Super-Jesse12 kirjoitti:I´m Back!!! Williams kuski jälleen foorumilla
Painu pois, täällä oli rauhalline tunnelta ilma sinua valitettavasti.
Super-Jesse12 kirjoitti:I´m Back!!! Williams kuski jälleen foorumilla
NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#26 Coke- Ylläpitäjä
Muistahan käyttäytyä. Ja varoituksen sana myös muille, tahallista ärsyttämistä ei katsota hyvällä.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Dew kirjoitti:Muistahan käyttäytyä. Ja varoituksen sana myös muille, tahallista ärsyttämistä ei katsota hyvällä.
Haluun vaan tylsyyttäni vastata selvänyksseeni viestiini että sanoin todellisenasian..
Super-Jesse12 kirjoitti:Lol, nytkö alatte taas kiusaa mua?
En ole kiusannut enkä varmaan tule kiusaamaan sinua. Oot vain yksi napero täällä foorumilla joka ei ymmärrä normaaleja asioita
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Lol, nytkö alatte taas kiusaa mua?
En ole kiusannut enkä varmaan tule kiusaamaan sinua. Oot vain yksi napero täällä foorumilla joka ei ymmärrä normaaleja asioita
Total True Attack !
Valenciassa sitten aloitetaan kunnolla ettei tule mitään virheitä ja kunnon taisteluita siis silloin kun mä pääsen siihen kisaan
Vieraili- Vierailija
Jos siihen pystyt, lopetan dissaamisesi välittömästiSuper-Jesse12 kirjoitti:Valenciassa sitten aloitetaan kunnolla ettei tule mitään virheitä ja kunnon taisteluita siis silloin kun mä pääsen siihen kisaan
Super-Jesse12 kirjoitti:Valenciassa sitten aloitetaan kunnolla ettei tule mitään virheitä ja kunnon taisteluita siis silloin kun mä pääsen siihen kisaan
Super-Jesse12 kirjoitti:Valenciassa sitten aloitetaan kunnolla ettei tule mitään virheitä ja kunnon taisteluita siis silloin kun mä pääsen siihen kisaan
Ääh, keksin hyvän vastauksen tähä mut ei kai Dew kato hyvällä sitä
Ja muistustus: Se Valencian toinen mutka (kaarre mutkan jälkeen) on aika tiukka joten en haluaisi kenenkään homon sukeltavan suoraa kylkeen, traumoja PLF1 kausi 1. Autoja katollee jne.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Slex1337 kirjoitti:Jos siihen pystyt, lopetan dissaamisesi välittömästiSuper-Jesse12 kirjoitti:Valenciassa sitten aloitetaan kunnolla ettei tule mitään virheitä ja kunnon taisteluita siis silloin kun mä pääsen siihen kisaan
Slex mutta harkkaan valenciaan varten ja kaikilta sitten hyvä kisa ettei rammauksia ja keskeyttää
Vieraili- Vierailija
Super-Jesse12 kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Jos siihen pystyt, lopetan dissaamisesi välittömästiSuper-Jesse12 kirjoitti:Valenciassa sitten aloitetaan kunnolla ettei tule mitään virheitä ja kunnon taisteluita siis silloin kun mä pääsen siihen kisaan
Slex mutta harkkaan valenciaan varten ja kaikilta sitten hyvä kisa ettei rammauksia ja keskeyttää
En halua loukatasinua mutta, repeän jokaiselel viestillesi...
Foorumilla on nyt uusi käytäntö, varoitustilit. Varoituksia jaetaan foorumilla tehdyistä rikkeistä esimerkiksi tahallisesta ärsyttämisestä, liiallisesta ohi aiheen puhumisesta jne. Varoitustilin täytyttyä (4), joutuu käyttäjä automaattisesti parin päivän jäähylle. Tilit nollataan kuukauden vaihtuessa. Sääntö koskee kaikkia, jopa ylläpitoa.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Dew kirjoitti:Foorumilla on nyt uusi käytäntö, varoitustilit. Varoituksia jaetaan foorumilla tehdyistä rikkeistä esimerkiksi tahallisesta ärsyttämisestä, liiallisesta ohi aiheen puhumisesta jne. Varoitustilin täytyttyä (4), joutuu käyttäjä automaattisesti parin päivän jäähylle. Tilit nollataan kuukauden vaihtuessa. Sääntö koskee kaikkia, jopa ylläpitoa.
Kysyn nyt tästä: Eli meinaako että jokaisesta offtopicista vai että tulee pariviestiä jo offtopiccia?
Hyvä käytäntö, mihin sä merkkaat varoitukset ja pistätäkö yv:tä niistä jos esim. mä saan varoituksen niin mulle yv:tä tietoa? (tuli sekava lause mut iha sama)
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Dew kirjoitti:Foorumilla on nyt uusi käytäntö, varoitustilit. Varoituksia jaetaan foorumilla tehdyistä rikkeistä esimerkiksi tahallisesta ärsyttämisestä, liiallisesta ohi aiheen puhumisesta jne. Varoitustilin täytyttyä (4), joutuu käyttäjä automaattisesti parin päivän jäähylle. Tilit nollataan kuukauden vaihtuessa. Sääntö koskee kaikkia, jopa ylläpitoa.
Kysyn nyt tästä: Eli meinaako että jokaisesta offtopicista vai että tulee pariviestiä jo offtopiccia?
Hyvä käytäntö, mihin sä merkkaat varoitukset ja pistätäkö yv:tä niistä jos esim. mä saan varoituksen niin mulle yv:tä tietoa? (tuli sekava lause mut iha sama)
E: Siis, meinaako että yks viesti offtopic niin tulee heti yks varoitus vai kun on pariviestiä offtopiccia. Esim noi video keskustelut meni aika paljon offtopiciksi
#26 Coke- Ylläpitäjä
Varoituksen voi antaa adminit käyttäjälle heidän profiilistaan. Voit nähdä omat varoituksesi profiilisivullasi. Jos joku saa varoituksen, admin lähettää hänelle automaattisesti yksityisviestin, jossa yleensä selittää mistä varoitus tuli.cokeFIN kirjoitti:Dew kirjoitti:Foorumilla on nyt uusi käytäntö, varoitustilit. Varoituksia jaetaan foorumilla tehdyistä rikkeistä esimerkiksi tahallisesta ärsyttämisestä, liiallisesta ohi aiheen puhumisesta jne. Varoitustilin täytyttyä (4), joutuu käyttäjä automaattisesti parin päivän jäähylle. Tilit nollataan kuukauden vaihtuessa. Sääntö koskee kaikkia, jopa ylläpitoa.
Slex1337 kirjoitti:Varoituksen voi antaa adminit käyttäjälle heidän profiilistaan. Voit nähdä omat varoituksesi profiilisivullasi. Jos joku saa varoituksen, admin lähettää hänelle automaattisesti yksityisviestin, jossa yleensä selittää mistä varoitus tuli.cokeFIN kirjoitti:Dew kirjoitti:Foorumilla on nyt uusi käytäntö, varoitustilit. Varoituksia jaetaan foorumilla tehdyistä rikkeistä esimerkiksi tahallisesta ärsyttämisestä, liiallisesta ohi aiheen puhumisesta jne. Varoitustilin täytyttyä (4), joutuu käyttäjä automaattisesti parin päivän jäähylle. Tilit nollataan kuukauden vaihtuessa. Sääntö koskee kaikkia, jopa ylläpitoa.
Okei, Pelaajalaudalla (sori) on semmone homokäytäntö että saat bännit suoraan ja ei edes välttämättä kerrota syytä
#26 Coke- Ylläpitäjä
Sivu 13 / 39 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 39
Sivu 13 / 39
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
To 1 Helmi 2024 - 9:34 kirjoittaja #33 Ake
» F1 2023 MyDriver Career
Ke 28 Kesä 2023 - 9:46 kirjoittaja #26 Coke
» DiRT Rally 2.0
Ti 20 Syys 2022 - 0:47 kirjoittaja #26 Coke