Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa :: 1 hakurobottiEi
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
Vapaata keskustelua
+19
#57 Bunder
#24 F1-Masa
#44 tino
#54 JR
#88 Tatti
#66 antimikael
#33 Ake
#86 Max out
#21 eelisaleksi
SuoBBis
#83 JuhohFin
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
benlonn
#80 ieponi
marjajokaolipaha
Arska
#97 EuroJ
23 posters
Sivu 16 / 39
Sivu 16 / 39 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 39
Vs: Vapaata keskustelua
Onnea Euro!
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
cokeFIN kirjoitti:Onnea Euro!
Tänks. 18minuuttia sitten alkoise päivä jolloin meikä täyttää ilmahämärissä virallisesti 15-vuotta...
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
Onneks olkoo €-Cheeseburger!
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Jean Todt täytti 66v samana päivänä
#26 Coke- Ylläpitäjä
Infoo, on tulos yks **** juttu sarjaa
dislike täst uuest jutust jota sapwe, dew ja hami puhu chatis ja mä torjuin
#26 Coke- Ylläpitäjä
K kerro, ja onne euronjuustollecokeFIN kirjoitti:Infoo, on tulos yks **** juttu sarjaa
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
marjajokaolipaha kirjoitti:K kerro, ja onne euronjuustollecokeFIN kirjoitti:Infoo, on tulos yks **** juttu sarjaa
2011 -tehot
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:marjajokaolipaha kirjoitti:K kerro, ja onne euronjuustollecokeFIN kirjoitti:Infoo, on tulos yks **** juttu sarjaa
2011 -tehot
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Slex1337 kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:marjajokaolipaha kirjoitti:K kerro, ja onne euronjuustollecokeFIN kirjoitti:Infoo, on tulos yks **** juttu sarjaa
2011 -tehot
tosissaan, en tiedä menikö läpi dewimle ku se testas
#26 Coke- Ylläpitäjä
Kiitos onniteluista.
aika lailla sarjata menee maku jos F1 2011 tehot tulloo...
EuroJuusto kirjoitti:Kiitos onniteluista.
Kerron faktan: Dew on aikalailla ylivoimainen, varsinkin kun saa ratin&polkimet käyttöön ja vaikka hän saisi HRT alleen ja 2011 tehot, hän voittaisi silti. Tasoeromme ovat nopeimman ja hitaimman kuskin välillä iso, isompi kuin irl F1 ja se johtuu vain autoista, tässä sarjassa iästä, kokemuksesta ja taidoista, mutta kun nopean ja hitaan kuskin välillä sarjassa on suuri, ei sitä voisi paikata 2011 -tehoilla. Karppanen ajoi 2010 tehoilla mestaruuteen Lotuksella!
E: Chatissa poimittu juttu:
[02:42:39 26/02/12] @ Dew : coken jälkeen suurin ego löytyy kyllä Johannezzilta
joo emmä tost pahastu dew mitä pelkäsit chatissa
#26 Coke- Ylläpitäjä
Slex haasta nyt muut rattimiehet
Slex haastaa nyt muut rattimiehet! Slex aikoo saada rattitelineensä valmiiksi ennen Valencian kilpailua joten hän haastaa muut ratti&polkin kuskit haasteeseen. Slex on siis yksi voittaja ehdokas loppukauden kisoista.
Rattikuskit:
Jossu
Kindi
Runner
Dew (ajaa täl hetkel pädil)
JuhohFin
Slex
Slex haastaa nyt muut rattimiehet! Slex aikoo saada rattitelineensä valmiiksi ennen Valencian kilpailua joten hän haastaa muut ratti&polkin kuskit haasteeseen. Slex on siis yksi voittaja ehdokas loppukauden kisoista.
Rattikuskit:
Jossu
Kindi
Runner
Dew (ajaa täl hetkel pädil)
JuhohFin
Slex
#26 Coke- Ylläpitäjä
Sebastian Loeb täyttää tänään vuosia! (38) Onnea!
E
03.03.2012 klo 19:30-21:00
Putous-UNICEF.
Mitä tapahtuu kun suomalaisen komiikan kärkinimet omistavat yhden jakson maailman lasten auttamiseksi? Ohjelman runkona on katsojille tuttu Putous, jossa nähdään tällä kertaa aivan erityinen kokoelma sketsihahmoja: Munamies ja Mr Mallorca tekevät hulppean comebackin, Jani-Petteri ja Leena Heffner os. Herppeenluoma jatkavat tämän kevään tuttuun tyyliin. Putous-UNICEFin näyttelijät ovat ohjelman tuttua tähtikaartia, mukana ovat mm. Iina Kuustonen, Riku Nieminen, Armi Toivanen, Jussi Vatanen ja Jukka Rasila. Ohjelmaa isännöi Jaakko Saariluoma ja käsikirjoituksesta vastaa Petteri Summanen. Lisäksi näemme välähdyksiä UNICEFin työstä maailmalla ja Putouksen näyttelijöitä tutustumassa tähän työhön. Mitä tunteita Vietnam herättää Iina Kuustosessa? Minkälaisen maailman Jussi Vatanen löytää Boliviasta?
E
03.03.2012 klo 19:30-21:00
Putous-UNICEF.
Mitä tapahtuu kun suomalaisen komiikan kärkinimet omistavat yhden jakson maailman lasten auttamiseksi? Ohjelman runkona on katsojille tuttu Putous, jossa nähdään tällä kertaa aivan erityinen kokoelma sketsihahmoja: Munamies ja Mr Mallorca tekevät hulppean comebackin, Jani-Petteri ja Leena Heffner os. Herppeenluoma jatkavat tämän kevään tuttuun tyyliin. Putous-UNICEFin näyttelijät ovat ohjelman tuttua tähtikaartia, mukana ovat mm. Iina Kuustonen, Riku Nieminen, Armi Toivanen, Jussi Vatanen ja Jukka Rasila. Ohjelmaa isännöi Jaakko Saariluoma ja käsikirjoituksesta vastaa Petteri Summanen. Lisäksi näemme välähdyksiä UNICEFin työstä maailmalla ja Putouksen näyttelijöitä tutustumassa tähän työhön. Mitä tunteita Vietnam herättää Iina Kuustosessa? Minkälaisen maailman Jussi Vatanen löytää Boliviasta?
#26 Coke- Ylläpitäjä
Huomenna alkaa MAXlla Top-Gear uudet jaksot kello 21:00, kuka seuraa Top Gearia? Aivan mahtava ohjelma
#26 Coke- Ylläpitäjä
Joskus on kiinnostava katsoa formulakuljettajien haastattelut ja heidän kierroksensa Top Gear Track:illa, mutta en ole muuten hirveästi seurannut kyseistä sarjaa. Pitäisi varmaan alkaa seuraamaan.cokeFIN kirjoitti:Huomenna alkaa MAXlla Top-Gear uudet jaksot kello 21:00, kuka seuraa Top Gearia? Aivan mahtava ohjelma
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Jo-hannez kirjoitti:lopetan tän paskan jos 2011 tehot
Sama ja Slex, vaikka ei autoista tykkäisi (no sä kyl tykkäät) nii sarjaa kantsii seuraa, hyvää huumoria ja läbät haasteet
#26 Coke- Ylläpitäjä
Mun työsuhde auto
#26 Coke- Ylläpitäjä
DJ - Johannez
Woo oo oo! Woo oo oo!
Jesse ja mä kahdestaan illat rammaillaan, kevät illassa kauniissa raget kaikuu taas, ei huolia ei murheita ei kiire mihinkään kun jesse sut rammaa päin seinää, se sekottaa sun pään,
Hei vaaaarokaa SUPER-JESSEÄÄÄ!
Mä silmiäni usko en, kun se jesse teki sen, täydellisen hitti-rammauksen, muut tien varteen jäi kun se teki yllättäin täydellisen, hitti-rammauksen
WOO OO OO
Jesse ei sen jutun jälkeen, harvoin postailee, eikä soittele mulle se, et lähetäänks ajelee, ois makeeta taas rammailla, Valenciassa, mutta muita ei kiinnosta kun se sekoilee radalla vaan,
Hei vaaaarokaa SUPER-JESSEÄÄ!
Mä silmiäni usko en, kun se jesse teki sen, täydellisen hitti-rammauksen, muut tien varteen jäi kun seki yllättäin täydellisen, hitti-rammauksen
Woo oo oo, hitti-rammauksen, woo oo ooo hitti-rammauksen!
Parin viikon jälkeen, jesse Coken unohtaa, sitten se rammailee jo DewFIN:iäää!!
Mä silmiäni usko en, kun se jesse teki sen, täydellisen hitti-rammauksen, muut tien varteen jäi, kun se jesse teki seen täydellisen HITTI-RAMMAUKSEN!
Mä silmiäni usko en, kun se jesse teki sen, täydellisen hitti-rammauksen, muut tien varteen jäi, kun jesse teki seen täydellisen HITTI-RAMMAUKSEN
Woo ooo oo HITTI-RAMMAUKSEN
Woo ooo oo HITTI-RAMMAUKSEN!
Biisi osoitettu jesseen-kyllästyneille, Johannez kiittää ja kuittaa
Woo oo oo! Woo oo oo!
Jesse ja mä kahdestaan illat rammaillaan, kevät illassa kauniissa raget kaikuu taas, ei huolia ei murheita ei kiire mihinkään kun jesse sut rammaa päin seinää, se sekottaa sun pään,
Mä silmiäni usko en, kun se jesse teki sen, täydellisen hitti-rammauksen, muut tien varteen jäi kun se teki yllättäin täydellisen, hitti-rammauksen
WOO OO OO
Jesse ei sen jutun jälkeen, harvoin postailee, eikä soittele mulle se, et lähetäänks ajelee, ois makeeta taas rammailla, Valenciassa, mutta muita ei kiinnosta kun se sekoilee radalla vaan,
Mä silmiäni usko en, kun se jesse teki sen, täydellisen hitti-rammauksen, muut tien varteen jäi kun seki yllättäin täydellisen, hitti-rammauksen
Mä silmiäni usko en, kun se jesse teki sen, täydellisen hitti-rammauksen, muut tien varteen jäi, kun se jesse teki seen täydellisen HITTI-RAMMAUKSEN!
Mä silmiäni usko en, kun se jesse teki sen, täydellisen hitti-rammauksen, muut tien varteen jäi, kun jesse teki seen täydellisen HITTI-RAMMAUKSEN
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:DJ - Johannez
Woo oo oo! Woo oo oo!
WOO OO OO
Hyvä biisi jonkavois levyttää mänä varrella.
SÄVELTÄJÄ KINDI. ESITTÄJÄ DJ EJ !
Jessellä on pomppufiilis, hei ota minut kiinni ennekuin ragetan sinut taivaisiin. Jessellä on pomppuffiilis hei ota minut kiinni ennekui sinutkin rammaan, hei hei hei OLEN **** **** **** ja hyvin ain siskoni päälle.
Tämä biisi on tehty sitten jtn 1-2kk sitten ja ajaa takaa samaa kun Johannesin biisi.
Hyviä biisei
#26 Coke- Ylläpitäjä
Johannezz oli kommentoinut tähän videoon että: This is Felipe Massa -.-
Tiedoksi että se on Kimi. Kommentti on poistettu
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Johannezz oli kommentoinut tähän videoon että: This is Felipe Massa -.-
KRhm. Luulin eka että se on se kun Felipe massaa lentää kypärään se jousi, mutta tajusin kommentin jälkeen heti että se onkin Kimi ja poistin kommentin.
Vieraili- Vierailija
Sivu 16 / 39 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 39
Sivu 16 / 39
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
To 1 Helmi 2024 - 9:34 kirjoittaja #33 Ake
» F1 2023 MyDriver Career
Ke 28 Kesä 2023 - 9:46 kirjoittaja #26 Coke
» DiRT Rally 2.0
Ti 20 Syys 2022 - 0:47 kirjoittaja #26 Coke
» F1 2021 My Driver Career
Ke 26 Tammi 2022 - 12:23 kirjoittaja #26 Coke