Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 7 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 7 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
F1 2015 - Champioinship season - Felipe Massa
05082015
F1 2015 - Champioinship season - Felipe Massa
Legend AI
Ei apuja
_________________
Ei apuja
_________________
- Pistetilanne:
- Pistetilanne 1/19
Viimeinen muokkaaja, SuoBBis pvm Ke 5 Elo 2015 - 4:49, muokattu 1 kertaa
SuoBBis- Viestien lukumäärä : 344
Points : 5966
Join date : 14.05.2012
Ikä : 28
F1 2015 - Champioinship season - Felipe Massa :: Kommentit
En tiiä, mihi ketjuu tää pitäis kirjoittaa. Tää tuntu parhaalta vaihtoehdolta!
Ajoin juuri äsken ensimmäisen kisani "Championship Seasonia" Melbournessa. Kuskina Felipe Massa. Handlingiin sekä uuteen rattiin piti vielä vähän tottua, mutta voi veljet. Elämäni paras kisa AI:ta vastaan koskaan! Tässä pelissä AI on todellista viihdettä! Popcorn
Ajan ilman apuja ja legend AI:lla
Aika-ajoissa sijoituin kuudenneksi. Muutaman kympän Bottasta jäljessä, joka viimeisellä kierroksellaan nosti itsensä viidenneksi
Paalulle ajoi alunperin Hamilton ja toiseksi tallikaveri Rosberg. Molemmat kuitenkin saivat viiden lähtöruudun rangaistuksen, koska kummatkin olivat osuneet Felipe Nasrin kanssa! Täten paalulta starttasi Vettel ja hänen rinnaltaan Kimi. Williamsit nousivat kakkosriviin. Max Verstappen ajo debyytissään komeasti viidenteen ruutuun
Sitten kisaan. Voi hyvä päivä...
Startissa oli uskomaton mayhem. Hamilton kiilasi tallikaverinsa ulos jo ensimmäisen kymmenen metrin jälkeen. Nico-raukalta lähti etusiipi. Hamilton ei jäänyt tähän, vaan osui ensimmäisessä mutkassa toisen Nicon (Hulkenberg) kanssa. Siitä seurasi sellainen ketjukolari, että PLF1 on jo kateellinen. Toistakymmentä autoa jäivät nalkkiin ensimmäiseen mutkaan. Pahiten kärsi Danill Kvjat, joka ajoi suoraan spinnaavaa Romain Grosjeania päin. Kvjatilta lähti etusiipi sekä eturengas puhkesi. Ainoastaan kourallinen autoja pääsi ensimmäisen mutkan läpi: Ferrarit, Williamsit, Verstappen, Hulkenberg ja Ricciardo. Tilanne kärjessä ensimmäisen kierroksen jälkeen oli Vettel, Bottas, Räikkönen, Massa. Vettel johti kisaa jo aika reilulla, arviolta noin parin sekunnin erolla. Toisella kierroksella tapahtui kuitenkin jotain aivan käsittämätöntä.
Muistatteko, mitä tapahtui Kvjatille? Hän mateli noin 20km/h ympäri rataa ja kärkimies Vettel rysäytti kolmea satanaa venäläisen perseeseen ja keskeytti! Kilpailun kärjessä nyt kaksi suomalaista... muutaman sekunnin. Bottas meinaan ajoi niin ikään Kvjatin Red Bullia päin. Auto ei vaurioitunut, mutta Valtteri alko myös ajamaan todella hitaasti. Kimi kärkeen ja Massa toiseksi. Kotikilpailuaan ajava Ricciardo nousi nyt kolmanneksi! Bottas jatkoi hämmennyksen aiheuttamista kierroksen loppuun ja kolasi Hulkenbergin ulos radalta. Bottas spinnasi myös ja jälleen yksi etusiipi vaihtoon. Kasaan änkesi myös Ericsson, joka välttämättä halusi ajaa päin keskellä rataa lötköttävää Williamsia.
Tuloslista oli melkoista kerroinhakua. Kärkikahdeksikko oli: Räikkönen, Massa, Ricciardo, Sainz, Alonso, Button, Stevens, Merhi! Kyllä. Kahden kierroksen jälkeen kaksi Mclarenia ja kaksi Manoria kahdeksan parhaan joukossa. Very Happy
Ajoin Kimin eron kiinni ja lopulta pääsin ohi kolmosmutkan jarrutuksessa. Kimi pittasi kuitenkin todella aikaisin (lap 6). ja itse aivan liian myöhään. Renkaani loppuivat totaalisesti ja Kimi pääsi noin kymmenen sekunnin johtoon. Ricciardo oli edelleen kolmantena. Takana tilanne alkoi vähitellen normalisoitua. Manorit putosivat pisteiltä jo aikaisessa vaiheessa, mutta Mäkit taistelivat edelleen sijoilla 5 ja 6. Rosberg ja Hamilton ajoivat helvetin kaukana kärjestä koko ajan kisan nopeimpia kierroksia. Sitten tulivat toiset stopit. Räikkönen johti edelleen selvästi, mutta Ricciardo ei pystynyt omaan vauhtiini. Turvallisesti siis kakkosena. Tulen varikolta ja.. WTF. Punavalkoinen etusiipi kakkosmutkan ulostulossa. Kimi oli ajanut päin varikolta tullutta Maldonadoa! Eipä aikaakaan, kun saavutin nilkuttavan Kimin. Ricciardo nousi kakkoseksi ja McLarenin Button kolmanneksi. Tässä tilanteessa mentiin kärjen osalta aika pitkään. Verstappen ja Maldonado parkkeerasivat ensimmäisen mutkaan, lopulta tuomaristo hylkäsi molemmat.
Kimi ei kuitenkaan luovuttanut, vaan suomalaisella sisulla nousi takaisin kakkospaikalle ennen kisan loppua! Riccciardo kolaroi vielä Kimin takana, eli varma kakkossija Suomeen!..kunnes Kimi päätti vielä kerran ajaa varikolle vain kaksi kierrosta ennen maalia. facepalm Nyt Ricciardo nousi takaisin kakkospaikalle ja Bottas nousi kolmanneksi, kunnes hänkin pittasi vain kierros kierros ennen maalia. Nyt kolmanneksi nousi uskomatonta kyllä Nico Rosberg. Myös Button pittasi L28/29, vaikka ajoi neljännellä sijalla. Sad Omat renkaat kuolivat vielä viimeisellä kierroksella, mutta kun etumatka oli yli 35 sekuntia, rullasin maaliin voittajana ensimmäisessä F12015-kisassani! Cool Hamiltonin kisa oli katastrofi. Viisi varikkostoppia, mutta siitä huolimatta tuomisena hyvä nelossija.
Kisan lopputulokset
1. Massa
2. Ricciardo
3. Rosberg
4. Hamilton
5. Sainz
6. Räikkönen
7. Bottas
8. Alonso
9. Button
10. Nasr
11. Grosjean
12. Ericsson
13. Stevens
14. Kvjat
15. Hulkenberg
16. Perez
DNF: Merhi, Vettel
DSQ: Verstappen, Maldonado
Ajoin juuri äsken ensimmäisen kisani "Championship Seasonia" Melbournessa. Kuskina Felipe Massa. Handlingiin sekä uuteen rattiin piti vielä vähän tottua, mutta voi veljet. Elämäni paras kisa AI:ta vastaan koskaan! Tässä pelissä AI on todellista viihdettä! Popcorn
Ajan ilman apuja ja legend AI:lla
Aika-ajoissa sijoituin kuudenneksi. Muutaman kympän Bottasta jäljessä, joka viimeisellä kierroksellaan nosti itsensä viidenneksi
Paalulle ajoi alunperin Hamilton ja toiseksi tallikaveri Rosberg. Molemmat kuitenkin saivat viiden lähtöruudun rangaistuksen, koska kummatkin olivat osuneet Felipe Nasrin kanssa! Täten paalulta starttasi Vettel ja hänen rinnaltaan Kimi. Williamsit nousivat kakkosriviin. Max Verstappen ajo debyytissään komeasti viidenteen ruutuun
Sitten kisaan. Voi hyvä päivä...
Startissa oli uskomaton mayhem. Hamilton kiilasi tallikaverinsa ulos jo ensimmäisen kymmenen metrin jälkeen. Nico-raukalta lähti etusiipi. Hamilton ei jäänyt tähän, vaan osui ensimmäisessä mutkassa toisen Nicon (Hulkenberg) kanssa. Siitä seurasi sellainen ketjukolari, että PLF1 on jo kateellinen. Toistakymmentä autoa jäivät nalkkiin ensimmäiseen mutkaan. Pahiten kärsi Danill Kvjat, joka ajoi suoraan spinnaavaa Romain Grosjeania päin. Kvjatilta lähti etusiipi sekä eturengas puhkesi. Ainoastaan kourallinen autoja pääsi ensimmäisen mutkan läpi: Ferrarit, Williamsit, Verstappen, Hulkenberg ja Ricciardo. Tilanne kärjessä ensimmäisen kierroksen jälkeen oli Vettel, Bottas, Räikkönen, Massa. Vettel johti kisaa jo aika reilulla, arviolta noin parin sekunnin erolla. Toisella kierroksella tapahtui kuitenkin jotain aivan käsittämätöntä.
Muistatteko, mitä tapahtui Kvjatille? Hän mateli noin 20km/h ympäri rataa ja kärkimies Vettel rysäytti kolmea satanaa venäläisen perseeseen ja keskeytti! Kilpailun kärjessä nyt kaksi suomalaista... muutaman sekunnin. Bottas meinaan ajoi niin ikään Kvjatin Red Bullia päin. Auto ei vaurioitunut, mutta Valtteri alko myös ajamaan todella hitaasti. Kimi kärkeen ja Massa toiseksi. Kotikilpailuaan ajava Ricciardo nousi nyt kolmanneksi! Bottas jatkoi hämmennyksen aiheuttamista kierroksen loppuun ja kolasi Hulkenbergin ulos radalta. Bottas spinnasi myös ja jälleen yksi etusiipi vaihtoon. Kasaan änkesi myös Ericsson, joka välttämättä halusi ajaa päin keskellä rataa lötköttävää Williamsia.
Tuloslista oli melkoista kerroinhakua. Kärkikahdeksikko oli: Räikkönen, Massa, Ricciardo, Sainz, Alonso, Button, Stevens, Merhi! Kyllä. Kahden kierroksen jälkeen kaksi Mclarenia ja kaksi Manoria kahdeksan parhaan joukossa. Very Happy
Ajoin Kimin eron kiinni ja lopulta pääsin ohi kolmosmutkan jarrutuksessa. Kimi pittasi kuitenkin todella aikaisin (lap 6). ja itse aivan liian myöhään. Renkaani loppuivat totaalisesti ja Kimi pääsi noin kymmenen sekunnin johtoon. Ricciardo oli edelleen kolmantena. Takana tilanne alkoi vähitellen normalisoitua. Manorit putosivat pisteiltä jo aikaisessa vaiheessa, mutta Mäkit taistelivat edelleen sijoilla 5 ja 6. Rosberg ja Hamilton ajoivat helvetin kaukana kärjestä koko ajan kisan nopeimpia kierroksia. Sitten tulivat toiset stopit. Räikkönen johti edelleen selvästi, mutta Ricciardo ei pystynyt omaan vauhtiini. Turvallisesti siis kakkosena. Tulen varikolta ja.. WTF. Punavalkoinen etusiipi kakkosmutkan ulostulossa. Kimi oli ajanut päin varikolta tullutta Maldonadoa! Eipä aikaakaan, kun saavutin nilkuttavan Kimin. Ricciardo nousi kakkoseksi ja McLarenin Button kolmanneksi. Tässä tilanteessa mentiin kärjen osalta aika pitkään. Verstappen ja Maldonado parkkeerasivat ensimmäisen mutkaan, lopulta tuomaristo hylkäsi molemmat.
Kimi ei kuitenkaan luovuttanut, vaan suomalaisella sisulla nousi takaisin kakkospaikalle ennen kisan loppua! Riccciardo kolaroi vielä Kimin takana, eli varma kakkossija Suomeen!..kunnes Kimi päätti vielä kerran ajaa varikolle vain kaksi kierrosta ennen maalia. facepalm Nyt Ricciardo nousi takaisin kakkospaikalle ja Bottas nousi kolmanneksi, kunnes hänkin pittasi vain kierros kierros ennen maalia. Nyt kolmanneksi nousi uskomatonta kyllä Nico Rosberg. Myös Button pittasi L28/29, vaikka ajoi neljännellä sijalla. Sad Omat renkaat kuolivat vielä viimeisellä kierroksella, mutta kun etumatka oli yli 35 sekuntia, rullasin maaliin voittajana ensimmäisessä F12015-kisassani! Cool Hamiltonin kisa oli katastrofi. Viisi varikkostoppia, mutta siitä huolimatta tuomisena hyvä nelossija.
Kisan lopputulokset
1. Massa
2. Ricciardo
3. Rosberg
4. Hamilton
5. Sainz
6. Räikkönen
7. Bottas
8. Alonso
9. Button
10. Nasr
11. Grosjean
12. Ericsson
13. Stevens
14. Kvjat
15. Hulkenberg
16. Perez
DNF: Merhi, Vettel
DSQ: Verstappen, Maldonado
Malesiaa en koskaan odota innolla. Vaikea rata, joka tuntuu vieläkin haastavammalle, kun käytössä on kaksi kovinta rengasseosta. Treenit eivät luvanneet paljoa, tuloksena 17.sija.
Aika-ajoissa onnistuin kierroksellani mielestäni ihan OK, mutta vauhti riitti vasta kahdeksanteen ruutuun. Valtteri pesi meikän jälleen kerran, n. kaksi kymmenystä nopeammalla ajalla. Bottas oli kuudes. Väliimme mahtui vielä komeasti ajanut Grosjean. Paalulle ajoi jälleen Hamilton, kymmenyksen nopeampi kuin Rosberg. Davidson piti tosin kisaennakossaan Hamiltonin eroa valtavana. Kukin tavallaan. Ferrarit täyttivät kakkosrivin Vettelin ollessa kolmas ennen Kimiä. Melbournessa kakkoseksi ajanut Ricciardo sijoittui viidenneksi.
Kisa alkoi kauheasti. Hyvä aloittaa siitä, että Jeff päätti haistattaa vitut eikä sanonut sanaakaan koko kisan aikana. Massan lähtö oli yhtä sutimista ja autoja tuli oikealta ja vasemmalta. Kierroksen aikana nousin kuitenkin takaisin 8. sijalle. Grosjean nousi neljänneksi ja muodosti hitaalla Lotuksellaan todellisen jonon taakseen.
Meikäläinen ei siihen jonoon päässyt, vaan ajoin vaikean tokavika mutkan ulos ja Maldonado kuittasi minut. Seuraavalla suoralla Nasr tuli ohi. Kisan kärkikolmikko katosi jo tässä vaiheessa kisaan aivan maisemaan. Vettel pysyi yllätyksenä hyvin Mersujen kannassa. Tässä kohtaa olin siis 10. sijalla. Takanani rysähti oikein kunnolla. Hulkenberg spinnasi ja takana tulevat autot jäivät nalkkiin. Parempi mulle, sillä taakse ero kasvoi valtavaksi.
Päätin ajaa varikolle aikaisin, niimpä tulin jo kuuden kierroksen jälkeen varikolle. Heti tämän jälkeen Bottas keskeytti. Valtteri ajoi aivan täysiä nopean tuplaoikean suoraksi päin seinää. Mielenkiintoinen ajolinha kuitenkin koitui kohtaloksi.
Sain hyvin ajamisestani kiinni ja muiden pitattua nousin Maldonadon ja Nasrin ohitse seitsemänneksi. Tämän jälkeen Ricciardolta puhkesi rengas. Olin ajanut tässä vaiheessa Grosjeanin kiinni, joka nyt Ricciardon väistymisen myötä oli viides. Tämän jälkeen kärjessä tapahtui. Rosberginkin rengas puhkeaa! Huomaan Nicon nilkutuksen takasuoralla, mutta edessä ajava Grosjean ei. Grosjean ajaa suoraan päin Nicoa ja hyvin alkanut kisa päättyy keskeytykseen. Jollain ihmeen kaupalla ajoin nyt neljäntenä. Ero taakse jatkoi kasvamistaan. Tilanne kärjessäkin oli muuttunut melkoisesti. Nyt Vettel johti kisaa ja Kimi oli kakkosena. Hamilton putosi kolmanneksi kolaroituaan Nasrin kanssa. Nasrille ei käynyt mitään, mutta Hamilton spinnasi.
Olin sekunnin hitaampi kuin Hamilton edellä, mutta vähintään yhtä paljon nopeampi kuin Maldonado takana. Nyt myös Maldonadon rengas puhkeaa. Pirelli tuonut laatupyörät. Tämän jälkeen Sainz nousi viidenneksi Verstappenin (joka aika-ajoissa oli 19.) ja Nasrin ajaen tiukasti perseessä kiinni. Viides sija vaihtoikin usein omistajaa omassa HUDissani. Päätin venyttää stinttiäni pitkäksi, sillä Sainz/Verstappen/Nasr- trio oli todella paljon perässä. Kuinka ollakkaan kierroksella 17 oma vasen eturenkaani puhkeaa kolmosmutkan jarrutuksessa. Kirosanat lentelivät suusta autojen tullessa ohitseni. Putosin aivan hännille ja Vettel tuli kierroksella ohi.
Putosin tarkkaan ottaen sijalle 16. Kun pääsin tiukan väännön jälkeen kahden Manorin ohi, tajusin että pieni sauma on jopa pisteille. Hulkenberg oli n. 1.5sekuntia hitaampi joka kierros ja pääsinki aivan hänen kantaansa. Tässä vaiheessa alkoi satamaan (mikä tuli shokkina, sillä Jeff oli mykkä). Osa kuljettajista tuli varikolle, mutta itse jatkoin. Seuraavalla kierroksella loputkin pittasivat. Hamilton pittasi edellisellä kierroksella ja nousi Ferrarien ohi kärkeen heidän pitattua liian myöhään. Niin mites se oma stoppi? No Williams laittoi alle kuivat renkaat. Vielä kerran varikolle ja lopulta maaliin kaksi kierrosta kärjelle jääneenä. Sijoitus komea 17.
Kärkitrio oli täysin eri kuin Australiassa. Hamilton voitti, Vettel tuli toiseksi ja Kimi ajoi maaliin kolmantena. Renkaani puhjettua Nasr/Sainz/Verstappen- taistelu olikin vääntö hienosta nelostilasta. Lopulta Sauber-kuski venytti maaliin ennen Toro Rossoja. Sainz on aloittanut kautensa loistavasti, kaksi viidettä sijaa. Hamilton voitollaan nousi MM-kärkeen.
Kisan lopputulokset
1. Hamilton
2. Vettel
3. Räikkönen
4. Nasr
5. Sainz
6. Verstappen
7. Rosberg
8. Kvjat
9. Button
10. Perez
11. Ericsson
12. Hulkenberfg
13. Alonso
14. Maldonado
15. Stevens
16. Merhi
17. Massa
18. Ricciardo
DNF: Grosjean, Bottas
Aika-ajoissa onnistuin kierroksellani mielestäni ihan OK, mutta vauhti riitti vasta kahdeksanteen ruutuun. Valtteri pesi meikän jälleen kerran, n. kaksi kymmenystä nopeammalla ajalla. Bottas oli kuudes. Väliimme mahtui vielä komeasti ajanut Grosjean. Paalulle ajoi jälleen Hamilton, kymmenyksen nopeampi kuin Rosberg. Davidson piti tosin kisaennakossaan Hamiltonin eroa valtavana. Kukin tavallaan. Ferrarit täyttivät kakkosrivin Vettelin ollessa kolmas ennen Kimiä. Melbournessa kakkoseksi ajanut Ricciardo sijoittui viidenneksi.
Kisa alkoi kauheasti. Hyvä aloittaa siitä, että Jeff päätti haistattaa vitut eikä sanonut sanaakaan koko kisan aikana. Massan lähtö oli yhtä sutimista ja autoja tuli oikealta ja vasemmalta. Kierroksen aikana nousin kuitenkin takaisin 8. sijalle. Grosjean nousi neljänneksi ja muodosti hitaalla Lotuksellaan todellisen jonon taakseen.
Meikäläinen ei siihen jonoon päässyt, vaan ajoin vaikean tokavika mutkan ulos ja Maldonado kuittasi minut. Seuraavalla suoralla Nasr tuli ohi. Kisan kärkikolmikko katosi jo tässä vaiheessa kisaan aivan maisemaan. Vettel pysyi yllätyksenä hyvin Mersujen kannassa. Tässä kohtaa olin siis 10. sijalla. Takanani rysähti oikein kunnolla. Hulkenberg spinnasi ja takana tulevat autot jäivät nalkkiin. Parempi mulle, sillä taakse ero kasvoi valtavaksi.
Päätin ajaa varikolle aikaisin, niimpä tulin jo kuuden kierroksen jälkeen varikolle. Heti tämän jälkeen Bottas keskeytti. Valtteri ajoi aivan täysiä nopean tuplaoikean suoraksi päin seinää. Mielenkiintoinen ajolinha kuitenkin koitui kohtaloksi.
Sain hyvin ajamisestani kiinni ja muiden pitattua nousin Maldonadon ja Nasrin ohitse seitsemänneksi. Tämän jälkeen Ricciardolta puhkesi rengas. Olin ajanut tässä vaiheessa Grosjeanin kiinni, joka nyt Ricciardon väistymisen myötä oli viides. Tämän jälkeen kärjessä tapahtui. Rosberginkin rengas puhkeaa! Huomaan Nicon nilkutuksen takasuoralla, mutta edessä ajava Grosjean ei. Grosjean ajaa suoraan päin Nicoa ja hyvin alkanut kisa päättyy keskeytykseen. Jollain ihmeen kaupalla ajoin nyt neljäntenä. Ero taakse jatkoi kasvamistaan. Tilanne kärjessäkin oli muuttunut melkoisesti. Nyt Vettel johti kisaa ja Kimi oli kakkosena. Hamilton putosi kolmanneksi kolaroituaan Nasrin kanssa. Nasrille ei käynyt mitään, mutta Hamilton spinnasi.
Olin sekunnin hitaampi kuin Hamilton edellä, mutta vähintään yhtä paljon nopeampi kuin Maldonado takana. Nyt myös Maldonadon rengas puhkeaa. Pirelli tuonut laatupyörät. Tämän jälkeen Sainz nousi viidenneksi Verstappenin (joka aika-ajoissa oli 19.) ja Nasrin ajaen tiukasti perseessä kiinni. Viides sija vaihtoikin usein omistajaa omassa HUDissani. Päätin venyttää stinttiäni pitkäksi, sillä Sainz/Verstappen/Nasr- trio oli todella paljon perässä. Kuinka ollakkaan kierroksella 17 oma vasen eturenkaani puhkeaa kolmosmutkan jarrutuksessa. Kirosanat lentelivät suusta autojen tullessa ohitseni. Putosin aivan hännille ja Vettel tuli kierroksella ohi.
Putosin tarkkaan ottaen sijalle 16. Kun pääsin tiukan väännön jälkeen kahden Manorin ohi, tajusin että pieni sauma on jopa pisteille. Hulkenberg oli n. 1.5sekuntia hitaampi joka kierros ja pääsinki aivan hänen kantaansa. Tässä vaiheessa alkoi satamaan (mikä tuli shokkina, sillä Jeff oli mykkä). Osa kuljettajista tuli varikolle, mutta itse jatkoin. Seuraavalla kierroksella loputkin pittasivat. Hamilton pittasi edellisellä kierroksella ja nousi Ferrarien ohi kärkeen heidän pitattua liian myöhään. Niin mites se oma stoppi? No Williams laittoi alle kuivat renkaat. Vielä kerran varikolle ja lopulta maaliin kaksi kierrosta kärjelle jääneenä. Sijoitus komea 17.
Kärkitrio oli täysin eri kuin Australiassa. Hamilton voitti, Vettel tuli toiseksi ja Kimi ajoi maaliin kolmantena. Renkaani puhjettua Nasr/Sainz/Verstappen- taistelu olikin vääntö hienosta nelostilasta. Lopulta Sauber-kuski venytti maaliin ennen Toro Rossoja. Sainz on aloittanut kautensa loistavasti, kaksi viidettä sijaa. Hamilton voitollaan nousi MM-kärkeen.
Kisan lopputulokset
1. Hamilton
2. Vettel
3. Räikkönen
4. Nasr
5. Sainz
6. Verstappen
7. Rosberg
8. Kvjat
9. Button
10. Perez
11. Ericsson
12. Hulkenberfg
13. Alonso
14. Maldonado
15. Stevens
16. Merhi
17. Massa
18. Ricciardo
DNF: Grosjean, Bottas
Similar topics
» F1 2015 - #JB22 Champions Mode
» Career Season 2
» Ps4 F1 2015
» Formula 1 kausi 2015
» F1 2015 - Coken ja Ieponin Co-Op
» Career Season 2
» Ps4 F1 2015
» Formula 1 kausi 2015
» F1 2015 - Coken ja Ieponin Co-Op
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
To 1 Helmi 2024 - 9:34 kirjoittaja #33 Ake
» F1 2023 MyDriver Career
Ke 28 Kesä 2023 - 9:46 kirjoittaja #26 Coke
» DiRT Rally 2.0
Ti 20 Syys 2022 - 0:47 kirjoittaja #26 Coke
» F1 2021 My Driver Career
Ke 26 Tammi 2022 - 12:23 kirjoittaja #26 Coke
» F1 2020 My Driver Career
Ti 15 Kesä 2021 - 2:34 kirjoittaja #26 Coke
» hanskin myteam career
Ti 2 Helmi 2021 - 4:05 kirjoittaja #69 metalman725
» Vapaata keskustelua
Su 10 Tammi 2021 - 12:42 kirjoittaja #69 metalman725
» Coken ja ELHanderoksen Red bull Co-op
To 12 Marras 2020 - 2:24 kirjoittaja #69 metalman725
» F1 2020 My Own Team
To 6 Elo 2020 - 4:57 kirjoittaja #26 Coke