Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 Kausi 4 - keskustelu
+7
Sapwe
#97 EuroJ
#83 JuhohFin
Arska
#1 Rönski
#80 ieponi
#26 Coke
11 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 9 / 24
Sivu 9 / 24 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24
Vs: PLF1 Kausi 4 - keskustelu
johannez miks hitos ajoit mua päi että lensi viel seinää vikas mutkas
Vieraili- Vierailija
Hmh... mukavasti kisani alkoi kunnes Slex pyörähtää eteeni ja tipun kärjestä viimeisille sijoille -> nousu Kindieksin taakse -> Kindi pyörähtää -> osun häneen: penaali -> taistelua mm. Masan kans joka vaihto linjaa about 3-4x ja joka väkisin tunki nurmikon kaut tönimällä - Jesse rammaa seinää eli tää kaveri oikeasti jonnekki jäähyboksiin ainakin - Ieponin kans väännöt joka johti pieneen oikaisuun mul ku väistin sitä mutkas nii 10s
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
This...Runner kirjoitti:Ei tainnut kukaan kisassa ajaneista ajaa ilman luistonestoa(except me)?
Respectit sulle Runner.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Kisa olis ollut hyvä ilman sadetta, kisa meni sitten siihen kun Takana olevilla oli tuoreet renkaat ja huippu kuskeja... Vikalla kierroksella rakaat kaput NonRuner sai melkein kiinni... VITTU MÄ VIHAAN TURKKIA !
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
Runner kirjoitti:Ei tainnut kukaan kisassa ajaneista ajaa ilman luistonestoa?
Siihempä se oma kisa sitten menikin
Mä alotin kyllä ajamaan ilman mitään apuja mutta jo toisessa mutkassa pyörähdin, joten paussille-> luistonesto ja ajolinja päälle-> varmaan meni joku lähemmäs 15s siinä hukkaan(pyörähdyksessä ja ajoapujen säätämisessä). Nooh sitte hillitön takaa-ajo kun viimesenä olin ja sainki aika nopeesti sen jonku letkan siinä kiinni mut jossaki oli 3 auton porukka kauhiassa läjässä no eihä siihe ennää neljäs mahtunu ja ku ohitusta yritin ni taas pyörähin... koko kisan aikana varmaan joku 4-5 pyörähdystä, prkl ois saanu toi sade vähän aikasemmin loppua kun toiset välikelin renkaat vaihdoin pois vasta 3 kierrosta ennen maalia... Loppujen lopuksi tosi huono kisa mun osalta, ois vaan pitäny ajaa aika-ajotkin eikä yrittää voittaa hänniltä
#80 ieponi- Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 35
1. Johannezz | McLaren |
2. Masa | Lotus-Renault |
3. Vans_Boyy | Red Bull |
4. Ieponi | HRT |
5. SJ12 mikkiin huutaja | Williams |
6. benlonn | HRT |
7. CokeFIN | McLaren |
8. Ejuusto | Force-India |
9. Runner | Mercedes |
10. Sapwe | Toro Rosso |
DNF Kindies ja Slex.
2. Masa | Lotus-Renault |
3. Vans_Boyy | Red Bull |
4. Ieponi | HRT |
5. SJ12 mikkiin huutaja | Williams |
6. benlonn | HRT |
7. CokeFIN | McLaren |
8. Ejuusto | Force-India |
9. Runner | Mercedes |
10. Sapwe | Toro Rosso |
DNF Kindies ja Slex.
#26 Coke- Ylläpitäjä
HOMO KINDIES, HOMO!! SIE RAMMASIT MUA JA MULLA ON TODISTE JA LAITAN SEN YOUTUBEEN JA SAAT BÄNNIT! ETTÄ TIESIT ETTÄ OLEN TULOSSA KUN OLI SINISET LIPUT SITTEN RAMMASIT, KATSO ENSI KERRALLA KUN TUUT RAMMAA MUT!
Vieraili- Vierailija
Dew kirjoitti:This...Runner kirjoitti:Ei tainnut kukaan kisassa ajaneista ajaa ilman luistonestoa(except me)?
Respectit sulle Runner.
Ei se kuivalla paljoa vaikuta, mutta sateella, oi sateella, silloin ero on sekunteja.
#1 Rönski- Viestien lukumäärä : 204
Super-Jesse12 kirjoitti:HOMO KINDIES, HOMO!! SIE RAMMASIT MUA JA MULLA ON TODISTE JA LAITAN SEN YOUTUBEEN JA SAAT BÄNNIT! ETTÄ TIESIT ETTÄ OLEN TULOSSA KUN OLI SINISET LIPUT SITTEN RAMMASIT, KATSO ENSI KERRALLA KUN TUUT RAMMAA MUT!
Hyvä sun puhua joka rammas mut seinään kohti joka maksoi mulle ehkä jopa 3 paikan
#26 Coke- Ylläpitäjä
nii johannez kerro miks kiilasit mut seinään ku tulti vikast mutkast ulos.
Vieraili- Vierailija
Masa-F1 kirjoitti:nii johannez kerro miks kiilasit mut seinään ku tulti vikast mutkast ulos.
Joo masa, ei ollut millään laillatahallinen. Renkaat oli AIVAN punaset ja ku lähdin kiihdyttämään niin lähti alta ja päin reunavallii, sit olit epäonnisesti mun lentoradalla. Sori siitä. Mut hyvää matsii oli, kiitos Masa ja Vanz
Vieraili- Vierailija
Arska- Webmaster
Jos olisin keskeyttäny siihe olisi vähä ollu sanottava se jälke
Vieraili- Vierailija
Masa-F1 kirjoitti:Jos olisin keskeyttäny siihe olisi vähä ollu sanottava se jälke
Miten sait meidät kiinni? Kävitkö 2x varikollavai..
E: Hirmuisen taistelun ensi-ilta huomenna tai ylihuomenna youtubessa.
Vieraili- Vierailija
kävin 2 kerta varikolla ja 6 sec sain kiinni vikalle kiekalle lähdettäes jo 8 mutkas
Vieraili- Vierailija
Masa-F1 kirjoitti:kävin 2 kerta varikolla ja 6 sec sain kiinni vikalle kiekalle lähdettäes jo 8 mutkas
Oot kyl tosi hyvä taktikoimaan. (turkki ja malaysia). Mun ja Vansin toisiksi viimeinen kierros oli kait jotain pari minuuttii:D Viimenen sitäkin hitaampi
Vieraili- Vierailija
16 kiekal kävi jo 2 stopil ku ekal stopil huomasi että renkaat selvästi ei kestä 1 stoppia
Vieraili- Vierailija
Tuli mieleen et kaikki mun tän kauden voitoista on ratkennu viimeisellä kierroksella. Tänään vielä viimeisessä mutkassa:D
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:Tuli mieleen et kaikki mun tän kauden voitoista on ratkennu viimeisellä kierroksella. Tänään vielä viimeisessä mutkassa:D
Kröhöm: korjaan, vika kiekka ja pääsuora
#26 Coke- Ylläpitäjä
ja viel ilma johannekse spinni olisi voittanu joskus jonku spinniki auttaa itteään
Vieraili- Vierailija
Hyvä että joku pääsi kisaamaan tänään sillä itse en päässyt sisälle huoneeseen edes 25-30 kutsulla vaan aina tuli connection failed. Edes pleikkarin ja modeemin uudelleen käynnistäminen ei auttanut. Nyt harmittaa kun lukee millaista taistelua olisi kisassa ollut tarjolla mutta kun ei onnaa niin ei onnaa. Nyt on mennyt vasta neljästä ensimmäisestä kisasta kolme ohi ilman omaa syytä. Malesiassa tipuin Ieponin kanssa linjoilta kesken kisan, kiinaan en ehtinyt/päässyt mukaan ja nyt en päässyt millään huoneeseen sisälle. Toivottavasti seuraavassa kisassa pääsisin jopa maaliin asti mutta se tuntuu kaukaiselta ajatukselta tällä hetkellä.
Voisiko joku heittää minulle aika-ajo ja kisan tulokset sekä muun tarvittavan informaation jotta pääsen tekemään taulukoita videoiden tekijöiden iloksi.
Voisiko joku heittää minulle aika-ajo ja kisan tulokset sekä muun tarvittavan informaation jotta pääsen tekemään taulukoita videoiden tekijöiden iloksi.
#83 JuhohFin- Viestien lukumäärä : 649
JuhohFin kirjoitti:Hyvä että joku pääsi kisaamaan tänään sillä itse en päässyt sisälle huoneeseen edes 25-30 kutsulla vaan aina tuli connection failed. Edes pleikkarin ja modeemin uudelleen käynnistäminen ei auttanut. Nyt harmittaa kun lukee millaista taistelua olisi kisassa ollut tarjolla mutta kun ei onnaa niin ei onnaa. Nyt on mennyt vasta neljästä ensimmäisestä kisasta kolme ohi ilman omaa syytä. Malesiassa tipuin Ieponin kanssa linjoilta kesken kisan, kiinaan en ehtinyt/päässyt mukaan ja nyt en päässyt millään huoneeseen sisälle. Toivottavasti seuraavassa kisassa pääsisin jopa maaliin asti mutta se tuntuu kaukaiselta ajatukselta tällä hetkellä.
Ööö....aamulla annan kuvat koska olen videon kimpussa, jos joku antaa nii kerro mulle etten heitä turhaa
#26 Coke- Ylläpitäjä
Red Bull unohtui tuosta taulukosta.
Arska- Webmaster
Ja sanompahan nyt jo että jää kolme seuraavaa kisaa multa sitten väliin.
#1 Rönski- Viestien lukumäärä : 204
cokeFIN kirjoitti:Ööö....aamulla annan kuvat koska olen videon kimpussa, jos joku antaa nii kerro mulle etten heitä turhaa
Kiitos. Vielä ei kukaan niitä heittäny mulle mutta kerro jos haluat kuvat videoosi niin tiedän tehdä ne heti aamupäivällä tai todennäköisesti teen ne vasta illalla.
#83 JuhohFin- Viestien lukumäärä : 649
Sivu 9 / 24 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24
Similar topics
» PLF1 | Kausi 10
» Kausi 7 | PLF1
» PLF1 | Kausi 9 | Ilmoittautuminen
» PLF1 | Kausi 11 | Ilmoittautuminen.
» PLF1 - Kausi 5
» Kausi 7 | PLF1
» PLF1 | Kausi 9 | Ilmoittautuminen
» PLF1 | Kausi 11 | Ilmoittautuminen.
» PLF1 - Kausi 5