Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 Kausi 4 - keskustelu
+7
Sapwe
#97 EuroJ
#83 JuhohFin
Arska
#1 Rönski
#80 ieponi
#26 Coke
11 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 11 / 24
Sivu 11 / 24 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24
Vs: PLF1 Kausi 4 - keskustelu
Joo Lumia vaikuttaa aika hienolta, faija on vaan vielä pihalla sen kanssa . Mikä on kyllä ihme, kun hän on muuten aikamoinen tekniikkanero. Mutta se OT:stacokeFIN kirjoitti:Dew kirjoitti:Voisin tulla katsomaan kisaa, ja samalla kokeilen faijan uutta Lumiaa. Sonera kusi minulle tarkoitetun iPhone 4s:n lähetyksen ja se tulloo vasta ensi viikolla.
Heh, N9 hieno joten Lumia on varmaa hyvä puhelin. Sonera ja 4s
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Dew kirjoitti:Joo Lumia vaikuttaa aika hienolta, faija on vaan vielä pihalla sen kanssa . Mikä on kyllä ihme, kun hän on muuten aikamoinen tekniikkanero. Mutta se OT:stacokeFIN kirjoitti:Dew kirjoitti:Voisin tulla katsomaan kisaa, ja samalla kokeilen faijan uutta Lumiaa. Sonera kusi minulle tarkoitetun iPhone 4s:n lähetyksen ja se tulloo vasta ensi viikolla.
Heh, N9 hieno joten Lumia on varmaa hyvä puhelin. Sonera ja 4s
Heh, tulossa?
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
KISA STARTTAAAA NYT !!!!
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
Haluan vittu pois nuo mun rankut. Kaks ekaa tuli heti ekan varotuksen jälkeen ja kolmas tuli ekalla oikasulla:D Lapsellista touhua CM.
Just tätä kindie..
Just tätä kindie..
Viimeinen muokkaaja, Jo-hannez pvm Pe 17 Helmi 2012 - 11:00, muokattu 1 kertaa
Vieraili- Vierailija
Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
Siistiähän se oli kun "kindies" käänsi minua vastaan ensimmäisellä kierroksella, jolloin yritin mennä varikolla, ja minä saan siitä 10 sekunnin penaltyn. Anyway, ihan tasavahva kisa, pieniä virheitä kokoaika mutta viides on ihan hyvä sija. Varsinkin, kun ajoin yli puolet kisasta leanilla eli mix 1:llä.
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
Toiseksi, minä puolustin sijoitustani, ja olimme viimeisellä kierroksella, joten ei sillä minun käännölläni sinuun ole mitään väliä. Jos olisi ollut toiseksi viimeinen kierros kyseessä, en olisi sinulle tehnyt mitään, koska se olisi haitannut minuakin myös.
JESSHSHSHSHSSH SHSHSHSH KOLMAS <33333 I'M SO HAPPYYY!!!! Viddu ku Barcelona on niiiiiin paska ja 0 penalty! Ylitin itseni!!!!! 0 PENALTY!!!
#26 Coke- Ylläpitäjä
Sori mut ei ole videota ja mun mielestä kaikki tietää et codemasters antaa vitusti rankkuu barcelonas ihan pienestä aiheettomasta oikasusta tai siitä jos on pakko oikasta ja kyl tuo lasketaan rammaamiseks jätkä kääntää mut seinään ku olin tulos ohi -.- vittu opettele ajaa edelleen jos sen saa 5 sijaa niin fuck youSlex1337 kirjoitti:Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
Toiseksi, minä puolustin sijoitustani, ja olimme viimeisellä kierroksella, joten ei sillä minun käännölläni sinuun ole mitään väliä. Jos olisi ollut toiseksi viimeinen kierros kyseessä, en olisi sinulle tehnyt mitään, koska se olisi haitannut minuakin myös.
En usko, että saat. Ja niin lasketaan, mutta sillä ei edelleenkään ole mitään väliä, koska:marjajokaolipaha kirjoitti:Sori mut ei ole videota ja mun mielestä kaikki tietää et codemasters antaa vitusti rankkuu barcelonas ihan pienestä aiheettomasta oikasusta tai siitä jos on pakko oikasta ja kyl tuo lasketaan rammaamiseks jätkä kääntää mut seinään ku olin tulos ohi -.- vittu opettele ajaa edelleen jos sen saa 5 sijaa niin fuck youSlex1337 kirjoitti:Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
1) Sinulla on 90s penaltya, joita ei millään voi todistaa aiheettomiksi. Kisassa oli muutenkin reduced
2) Viimeinen kierros. En olisi tehnyt sitä muuten.
3) Olisitko välttämättä edes ohittanut minua?
kiertelit ensin, tulin rinnalle käänsit kylkeen, ja tiedoksi barcelonassa codemaster ANTAA KAIKESTA PENALTYN VITUN LÄSKI -.-Slex1337 kirjoitti:En usko, että saat. Ja niin lasketaan, mutta sillä ei edelleenkään ole mitään väliä, koska:marjajokaolipaha kirjoitti:Sori mut ei ole videota ja mun mielestä kaikki tietää et codemasters antaa vitusti rankkuu barcelonas ihan pienestä aiheettomasta oikasusta tai siitä jos on pakko oikasta ja kyl tuo lasketaan rammaamiseks jätkä kääntää mut seinään ku olin tulos ohi -.- vittu opettele ajaa edelleen jos sen saa 5 sijaa niin fuck youSlex1337 kirjoitti:Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
1) Sinulla on 90s penaltya, joita ei millään voi todistaa aiheettomiksi. Kisassa oli muutenkin reduced
Säälittävää nähdä, kun et pysty keskustelemaan ilman itkemistä. Eiköhän asia ole niin, että kaikilla radoilla on sama penalty-määrä. Ja minun "kiertelyni" johtui siitä, kun spinnasin viimeisessä mutkassa ja renkaani olivat aivan loppu. Et olisi muuten edes saanut kiinni.marjajokaolipaha kirjoitti:kiertelit ensin, tulin rinnalle käänsit kylkeen, ja tiedoksi barcelonassa codemaster ANTAA KAIKESTA PENALTYN VITUN LÄSKI -.-Slex1337 kirjoitti:En usko, että saat. Ja niin lasketaan, mutta sillä ei edelleenkään ole mitään väliä, koska:marjajokaolipaha kirjoitti:Sori mut ei ole videota ja mun mielestä kaikki tietää et codemasters antaa vitusti rankkuu barcelonas ihan pienestä aiheettomasta oikasusta tai siitä jos on pakko oikasta ja kyl tuo lasketaan rammaamiseks jätkä kääntää mut seinään ku olin tulos ohi -.- vittu opettele ajaa edelleen jos sen saa 5 sijaa niin fuck youSlex1337 kirjoitti:Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
Masa-F1 kirjoitti:Heh monacost just tykkään
Monacossa saa tehtyy kivasti eroo ratilla:)
, Oon muuten aika varma et monacon jälkeen käydään aika vilkkaasti näitä rammaus-keskusteluja ja penalty keskusteluja:D
Vieraili- Vierailija
Urpo sinäki taas -.- vaikee uskoo kun olin tulos ohi oikeelt käänsit sinne menin vasemmalle käänsit ja niin edespäin,ja tiesitkö barcelonassa on tunnetusti penaltyt päin vittua sillä saat jokaisesta pienestä aiheettomasta oikasusta 10sek penaltya -.-Slex1337 kirjoitti:Säälittävää nähdä, kun et pysty keskustelemaan ilman itkemistä. Eiköhän asia ole niin, että kaikilla radoilla on sama penalty-määrä. Ja minun "kiertelyni" johtui siitä, kun spinnasin viimeisessä mutkassa ja renkaani olivat aivan loppu. Et olisi muuten edes saanut kiinni.marjajokaolipaha kirjoitti:kiertelit ensin, tulin rinnalle käänsit kylkeen, ja tiedoksi barcelonassa codemaster ANTAA KAIKESTA PENALTYN VITUN LÄSKI -.-Slex1337 kirjoitti:En usko, että saat. Ja niin lasketaan, mutta sillä ei edelleenkään ole mitään väliä, koska:marjajokaolipaha kirjoitti:Sori mut ei ole videota ja mun mielestä kaikki tietää et codemasters antaa vitusti rankkuu barcelonas ihan pienestä aiheettomasta oikasusta tai siitä jos on pakko oikasta ja kyl tuo lasketaan rammaamiseks jätkä kääntää mut seinään ku olin tulos ohi -.- vittu opettele ajaa edelleen jos sen saa 5 sijaa niin fuck youSlex1337 kirjoitti:Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
Minä en ainakaan saanut yhdestäkään pienestä "oikaisusta", jonka vahingossa tein..marjajokaolipaha kirjoitti:Urpo sinäki taas -.- vaikee uskoo kun olin tulos ohi oikeelt käänsit sinne menin vasemmalle käänsit ja niin edespäin,ja tiesitkö barcelonassa on tunnetusti penaltyt päin vittua sillä saat jokaisesta pienestä aiheettomasta oikasusta 10sek penaltya -.-Slex1337 kirjoitti:Säälittävää nähdä, kun et pysty keskustelemaan ilman itkemistä. Eiköhän asia ole niin, että kaikilla radoilla on sama penalty-määrä. Ja minun "kiertelyni" johtui siitä, kun spinnasin viimeisessä mutkassa ja renkaani olivat aivan loppu. Et olisi muuten edes saanut kiinni.marjajokaolipaha kirjoitti:kiertelit ensin, tulin rinnalle käänsit kylkeen, ja tiedoksi barcelonassa codemaster ANTAA KAIKESTA PENALTYN VITUN LÄSKI -.-Slex1337 kirjoitti:En usko, että saat. Ja niin lasketaan, mutta sillä ei edelleenkään ole mitään väliä, koska:marjajokaolipaha kirjoitti:Sori mut ei ole videota ja mun mielestä kaikki tietää et codemasters antaa vitusti rankkuu barcelonas ihan pienestä aiheettomasta oikasusta tai siitä jos on pakko oikasta ja kyl tuo lasketaan rammaamiseks jätkä kääntää mut seinään ku olin tulos ohi -.- vittu opettele ajaa edelleen jos sen saa 5 sijaa niin fuck youSlex1337 kirjoitti:Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
Slex1337 kirjoitti:Säälittävää nähdä, kun et pysty keskustelemaan ilman itkemistä. Eiköhän asia ole niin, että kaikilla radoilla on sama penalty-määrä. Ja minun "kiertelyni" johtui siitä, kun spinnasin viimeisessä mutkassa ja renkaani olivat aivan loppu. Et olisi muuten edes saanut kiinni.marjajokaolipaha kirjoitti:kiertelit ensin, tulin rinnalle käänsit kylkeen, ja tiedoksi barcelonassa codemaster ANTAA KAIKESTA PENALTYN VITUN LÄSKI -.-Slex1337 kirjoitti:En usko, että saat. Ja niin lasketaan, mutta sillä ei edelleenkään ole mitään väliä, koska:marjajokaolipaha kirjoitti:Sori mut ei ole videota ja mun mielestä kaikki tietää et codemasters antaa vitusti rankkuu barcelonas ihan pienestä aiheettomasta oikasusta tai siitä jos on pakko oikasta ja kyl tuo lasketaan rammaamiseks jätkä kääntää mut seinään ku olin tulos ohi -.- vittu opettele ajaa edelleen jos sen saa 5 sijaa niin fuck youSlex1337 kirjoitti:Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
Jos olet vähääkään tähän Failmastersin peliin tutustunut, tiedät kyllä että se antaa rangaistuksia joillakin radoilla enemmän joillakin vähemmän. Tästä esimerkkinä Istanbul -> ei tuu vittu mistään edes warningia, toisinku Barceloonas tulee ensimmäisestä oikaisusta. Faktat kuntoo
Vieraili- Vierailija
No sinuu suosi onni, minä sain jokasesta kun oli rengas kanttarin toisel puolen -.-Slex1337 kirjoitti:Minä en ainakaan saanut yhdestäkään pienestä "oikaisusta", jonka vahingossa tein..marjajokaolipaha kirjoitti:Urpo sinäki taas -.- vaikee uskoo kun olin tulos ohi oikeelt käänsit sinne menin vasemmalle käänsit ja niin edespäin,ja tiesitkö barcelonassa on tunnetusti penaltyt päin vittua sillä saat jokaisesta pienestä aiheettomasta oikasusta 10sek penaltya -.-Slex1337 kirjoitti:Säälittävää nähdä, kun et pysty keskustelemaan ilman itkemistä. Eiköhän asia ole niin, että kaikilla radoilla on sama penalty-määrä. Ja minun "kiertelyni" johtui siitä, kun spinnasin viimeisessä mutkassa ja renkaani olivat aivan loppu. Et olisi muuten edes saanut kiinni.marjajokaolipaha kirjoitti:kiertelit ensin, tulin rinnalle käänsit kylkeen, ja tiedoksi barcelonassa codemaster ANTAA KAIKESTA PENALTYN VITUN LÄSKI -.-Slex1337 kirjoitti:En usko, että saat. Ja niin lasketaan, mutta sillä ei edelleenkään ole mitään väliä, koska:marjajokaolipaha kirjoitti:Sori mut ei ole videota ja mun mielestä kaikki tietää et codemasters antaa vitusti rankkuu barcelonas ihan pienestä aiheettomasta oikasusta tai siitä jos on pakko oikasta ja kyl tuo lasketaan rammaamiseks jätkä kääntää mut seinään ku olin tulos ohi -.- vittu opettele ajaa edelleen jos sen saa 5 sijaa niin fuck youSlex1337 kirjoitti:Videoita kehiin, niin mietitään sinun 90 sekunnin penaltyjasi.marjajokaolipaha kirjoitti:Vaadin 5 sijan sillä slex rammasi kun tyulin juuri ennen maaliviivaa ohi ja 90 sekunttia penaltyistani oli aiheettomia, 30 sekunttia tuli jessen rammailusta ja 60 siitä kun spinnasin ja jouduin ajamaan mutkan läpi -.- jos en tuota 5 sijaa saa niin fuck you -.-
Monaco ja Montreal , aah niitä ratoja, harmi etten aja niitä.
Minä ja benlonn ei saatu yhtään penaltya JA MINÄ siis en saanut - eli niitä voi olla saamattakin koska JOS JOPA MÄ VOIN VÄLTTÄÄ NE
Tietenkin nää perse penaltyt et masa menee varikolle -> PENALTY on homoi :keskari Codemastersille:
Minä ja benlonn ei saatu yhtään penaltya JA MINÄ siis en saanut - eli niitä voi olla saamattakin koska JOS JOPA MÄ VOIN VÄLTTÄÄ NE
Tietenkin nää perse penaltyt et masa menee varikolle -> PENALTY on homoi :keskari Codemastersille:
#26 Coke- Ylläpitäjä
Vittu mä vihaan Monacoa.... varsikin jos
1) Siellä sataa.
2) Kisassa S-J12 aiheuttaa kaaoksen (Ja vitut sesinne pääsee mulla on videolla rammaus kindietä kohti)
3) Pieni snippaus olet ulkona kisasta tai tyhjällä renkaalla edessä.
4) VITTU MUA VITUTTAA NIIN HELVETISTI
1) Siellä sataa.
2) Kisassa S-J12 aiheuttaa kaaoksen (Ja vitut sesinne pääsee mulla on videolla rammaus kindietä kohti)
3) Pieni snippaus olet ulkona kisasta tai tyhjällä renkaalla edessä.
4) VITTU MUA VITUTTAA NIIN HELVETISTI
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
Olisi fantastista, jos Johannez, joka on uhonnut kovasti, että hän on Monacon valloittaja, ajaa seinään. Haluan nähdä ne itkut ja huonon häviäjän merkit.
Myös Kindies rammasi mua ja se urpo sanoo että mukaa spinnaa tai auto ei käänny. Vaadin että kindiesille myös bännit jos mullekin tulee bännit!
Vieraili- Vierailija
Otan tuolt HF -käytännön, plus ja miinus.
+ Aika-ajo, tuli ihan yllätyksenä
+ kisan tulos
+ masan battlet
+ johannezzin battlet
- renkaat suli taas
- löpö loppu kun olin menos paalulle
- aika huono taktiikka
- ei ollu säätöi
- jessen kiljuminen mikkii - musan soittaminen
E: Vaadin jesselle jtn tosta vitun mikin käytöstä!
+ Aika-ajo, tuli ihan yllätyksenä
+ kisan tulos
+ masan battlet
+ johannezzin battlet
- renkaat suli taas
- löpö loppu kun olin menos paalulle
- aika huono taktiikka
- ei ollu säätöi
- jessen kiljuminen mikkii - musan soittaminen
E: Vaadin jesselle jtn tosta vitun mikin käytöstä!
Viimeinen muokkaaja, cokeFIN pvm Pe 17 Helmi 2012 - 11:20, muokattu 1 kertaa
#26 Coke- Ylläpitäjä
sori joo meni pitkäks se mutka mut mitä sä teet seuraavaa mutkaa tuut perää -.- ja kylh mul oli renkaat punasella niin vaikee kääntääSuper-Jesse12 kirjoitti:Myös Kindies rammasi mua ja se urpo sanoo että mukaa spinnaa tai auto ei käänny. Vaadin että kindiesille myös bännit jos mullekin tulee bännit!
ps. sain penaltyn siitä kun menin varikolle toinen rengas vihreällä ???
Sivu 11 / 24 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24
Similar topics
» PLF1 | Kausi 10
» Kausi 7 | PLF1
» PLF1 | Kausi 9 | Ilmoittautuminen
» PLF1 | Kausi 11 | Ilmoittautuminen.
» PLF1 - Kausi 5
» Kausi 7 | PLF1
» PLF1 | Kausi 9 | Ilmoittautuminen
» PLF1 | Kausi 11 | Ilmoittautuminen.