Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
Sopimus spekulaatiot
5 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Sopimus spekulaatiot
Slex1337 kirjoitti:Karppanen on myös aika tuttu minulle IRC:istä, missä juttelimme konsolifinin porukan kanssa pitkät päivät. Ajotaidoiltaan hän myös oli loistava.Dew kirjoitti:Joo tuli vaan mieleen, kun serkku tuntee hyvin tuon karppasen, niin tuli aina välillä seurattua sitäkin sarjaa.Slex1337 kirjoitti:Ilmoittautunut olin kaudelle 1 ja ajoinkin yhden kisan oltuani viides kisassa, mutta sen jälkeen en ajanut yhtäkään kisaa. Lisäksi olin jollekkin neloskaudelle ilmoittautunut, mutta siinä en koskaan sitä edemmäs etynyt. Porukkaa kyllä silti tunnen sieltä aika hyvin.Dew kirjoitti:[offtopic]Slex on näköjään ajanut aika monessa sarjassa, etkös sää ajanut KonsoliFINinki sarjassa joskus?[/offtopic]
Ja en siis ole ajamassa loppukautta padilla, vain perjantaisen Kanadan kisan. Tänään en pääse Monacoon, mutta tosiaan Kanadaan pääsen, sillä palaamme veljen kanssa perjantaina takaisin kotiin.
Muuten, missä on Karppanen? Ei ole Pelaajalaudalla näkynyt, vieläkö se konsolifin:issä on?
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Karppanen on intissä, ollut jo reilun kuukauden. Itsekkin lähden vajaa vuoden päästä, joten 2012-pelin PLF1-sarja jää meikäläiselta varmaan väliin.cokeFIN kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Karppanen on myös aika tuttu minulle IRC:istä, missä juttelimme konsolifinin porukan kanssa pitkät päivät. Ajotaidoiltaan hän myös oli loistava.Dew kirjoitti:Joo tuli vaan mieleen, kun serkku tuntee hyvin tuon karppasen, niin tuli aina välillä seurattua sitäkin sarjaa.Slex1337 kirjoitti:Ilmoittautunut olin kaudelle 1 ja ajoinkin yhden kisan oltuani viides kisassa, mutta sen jälkeen en ajanut yhtäkään kisaa. Lisäksi olin jollekkin neloskaudelle ilmoittautunut, mutta siinä en koskaan sitä edemmäs etynyt. Porukkaa kyllä silti tunnen sieltä aika hyvin.Dew kirjoitti:[offtopic]Slex on näköjään ajanut aika monessa sarjassa, etkös sää ajanut KonsoliFINinki sarjassa joskus?[/offtopic]
Ja en siis ole ajamassa loppukautta padilla, vain perjantaisen Kanadan kisan. Tänään en pääse Monacoon, mutta tosiaan Kanadaan pääsen, sillä palaamme veljen kanssa perjantaina takaisin kotiin.
Muuten, missä on Karppanen? Ei ole Pelaajalaudalla näkynyt, vieläkö se konsolifin:issä on?
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Dew kirjoitti:Karppanen on intissä, ollut jo reilun kuukauden. Itsekkin lähden vajaa vuoden päästä, joten 2012-pelin PLF1-sarja jää meikäläiselta varmaan väliin.cokeFIN kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Karppanen on myös aika tuttu minulle IRC:istä, missä juttelimme konsolifinin porukan kanssa pitkät päivät. Ajotaidoiltaan hän myös oli loistava.Dew kirjoitti:Joo tuli vaan mieleen, kun serkku tuntee hyvin tuon karppasen, niin tuli aina välillä seurattua sitäkin sarjaa.Slex1337 kirjoitti:Ilmoittautunut olin kaudelle 1 ja ajoinkin yhden kisan oltuani viides kisassa, mutta sen jälkeen en ajanut yhtäkään kisaa. Lisäksi olin jollekkin neloskaudelle ilmoittautunut, mutta siinä en koskaan sitä edemmäs etynyt. Porukkaa kyllä silti tunnen sieltä aika hyvin.Dew kirjoitti:[offtopic]Slex on näköjään ajanut aika monessa sarjassa, etkös sää ajanut KonsoliFINinki sarjassa joskus?[/offtopic]
No ihmekkös, hei ota vapaata niin kuin Mikko Koivu teki xd
#26 Coke- Ylläpitäjä
JesKuli kirjoitti:minä ja vanssi mentäis ferrarille, jos käy???
En hyväksyis tätä FIA. Ne on jo hyppinyt liikaa ja ei käy kisoissa
#26 Coke- Ylläpitäjä
jos vanssilla ei toimi netti ja mulla ei SILLON KIINNOSTANU oikeen kisata..niin aika huono tekosyy coke
Vieraili- Vierailija
JesKuli kirjoitti:jos vanssilla ei toimi netti ja mulla ei SILLON KIINNOSTANU oikeen kisata..niin aika huono tekosyy coke
Miten niin on? Tässä ei ole tolkkua, autot on equal eli milläs syyllä te vaihteletta autoja kuin sukkia?
#26 Coke- Ylläpitäjä
miks me ei saada vaihtaa tallia kerran, mut sä saat joka viikko vaihtaaa????cokeFIN kirjoitti:JesKuli kirjoitti:jos vanssilla ei toimi netti ja mulla ei SILLON KIINNOSTANU oikeen kisata..niin aika huono tekosyy coke
Miten niin on? Tässä ei ole tolkkua, autot on equal eli milläs syyllä te vaihteletta autoja kuin sukkia?
Vieraili- Vierailija
JesKuli kirjoitti:miks me ei saada vaihtaa tallia kerran, mut sä saat joka viikko vaihtaaa????cokeFIN kirjoitti:JesKuli kirjoitti:jos vanssilla ei toimi netti ja mulla ei SILLON KIINNOSTANU oikeen kisata..niin aika huono tekosyy coke
Ei tarvii kysymysmerkkejä raiskata.
En ole vaihtanut joka viikko autoa. Ite olet ajanut kahta ja aijot ajaa kolmatta autoa
#26 Coke- Ylläpitäjä
JesKuli kirjoitti:miks me ei saada vaihtaa tallia kerran, mut sä saat joka viikko vaihtaaa????cokeFIN kirjoitti:JesKuli kirjoitti:jos vanssilla ei toimi netti ja mulla ei SILLON KIINNOSTANU oikeen kisata..niin aika huono tekosyy coke
Tallien vaihto päättyy Valencian osakilpailun jälkeen, eikä uusia kuskeja oteta mukaan sarjaan. Toivottavasti auttoi
Vieraili- Vierailija
eli me saadaan vaihtaa tallia vanssin kaa????Jo-hannez kirjoitti:JesKuli kirjoitti:miks me ei saada vaihtaa tallia kerran, mut sä saat joka viikko vaihtaaa????cokeFIN kirjoitti:JesKuli kirjoitti:jos vanssilla ei toimi netti ja mulla ei SILLON KIINNOSTANU oikeen kisata..niin aika huono tekosyy coke
Tallien vaihto päättyy Valencian osakilpailun jälkeen, eikä uusia kuskeja oteta mukaan sarjaan. Toivottavasti auttoi
Vieraili- Vierailija
JesKuli kirjoitti:eli me saadaan vaihtaa tallia vanssin kaa????Jo-hannez kirjoitti:JesKuli kirjoitti:miks me ei saada vaihtaa tallia kerran, mut sä saat joka viikko vaihtaaa????cokeFIN kirjoitti:JesKuli kirjoitti:jos vanssilla ei toimi netti ja mulla ei SILLON KIINNOSTANU oikeen kisata..niin aika huono tekosyy coke
Nyt ette enään voi.
Vieraili- Vierailija
Sivu 2 / 2 • 1, 2
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
To 1 Helmi 2024 - 9:34 kirjoittaja #33 Ake
» F1 2023 MyDriver Career
Ke 28 Kesä 2023 - 9:46 kirjoittaja #26 Coke
» DiRT Rally 2.0
Ti 20 Syys 2022 - 0:47 kirjoittaja #26 Coke