Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 Kausi 4 - keskustelu
+7
Sapwe
#97 EuroJ
#83 JuhohFin
Arska
#1 Rönski
#80 ieponi
#26 Coke
11 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 15 / 24
Sivu 15 / 24 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24
Vs: PLF1 Kausi 4 - keskustelu
Dew ja Johannezz, kertokaa onko ok että ajan F-I Kanadan, jos Dew haluaa ajaa McLarenilla.
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Kyllä se mulle sopii, ei kai tämä niin vakavaa ole.cokeFIN kirjoitti:Dew ja Johannezz, kertokaa onko ok että ajan F-I Kanadan, jos Dew haluaa ajaa McLarenilla.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Dew kirjoitti:Kyllä se mulle sopii, ei kai tämä niin vakavaa ole.cokeFIN kirjoitti:Dew ja Johannezz, kertokaa onko ok että ajan F-I Kanadan, jos Dew haluaa ajaa McLarenilla.
Juu tehdään niin.
Vieraili- Vierailija
Viel mun rengas takust:
Prime-Prime-Prime
Prime-Prime-Prime
#55 hamiltonjr- Viestien lukumäärä : 48
Eli asia näyttää olen selvä...
Kindes ulos -> Forcelta Kanadan GP:ksi.
Coke Sisään -> Forcelle Kanadan GP:ksi.
Ps. Parhaillaan vidota teen.
Kindes ulos -> Forcelta Kanadan GP:ksi.
Coke Sisään -> Forcelle Kanadan GP:ksi.
Ps. Parhaillaan vidota teen.
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
hamiltonjr kirjoitti:Viel mun rengas takust:
Prime-Prime-Prime
Mulla oli Pehmeä -> Kova -> Kova
Miten jouduitte käyttään kaks kertaa kovaa? Itsellä kesti hyvin renkaat, ja viimeiselläkin kierroksella ei näyttänyt muutakuin oranssia rengas-kartta. Option->Prime->Option, eikä mitään ongelmia renkaiden sulamisen kanssa.
Säädöt oli: Aerodynamic 10/10 sit vaihdelaatikko fiksattu.
Vieraili- Vierailija
Ehkä jotkut ajaa padilla, jolla jarruttaminen ilman ABS:ää on vaikeampaa kuin poljinjarrulla, mikäli haluaa smoothisti. Renkaathan siinä kärsii, kun menevät helposti lukkoon.Jo-hannez kirjoitti:Miten jouduitte käyttään kaks kertaa kovaa? Itsellä kesti hyvin renkaat, ja viimeiselläkin kierroksella ei näyttänyt muutakuin oranssia rengas-kartta. Option->Prime->Option, eikä mitään ongelmia renkaiden sulamisen kanssa.
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Slex1337 kirjoitti:Ehkä jotkut ajaa padilla, jolla jarruttaminen ilman ABS:ää on vaikeampaa kuin poljinjarrulla, mikäli haluaa smoothisti. Renkaathan siinä kärsii, kun menevät helposti lukkoon.Jo-hannez kirjoitti:Miten jouduitte käyttään kaks kertaa kovaa? Itsellä kesti hyvin renkaat, ja viimeiselläkin kierroksella ei näyttänyt muutakuin oranssia rengas-kartta. Option->Prime->Option, eikä mitään ongelmia renkaiden sulamisen kanssa.
Mulla kulu eturenkat nopeammin kun takarenkaat, vaikka renkaat käviät varmaan 2-3 kertaa vain kisan aikana lukossa tai sitten enemmän.
Itelläni on vasen eturengs aina puhki ja muut ihan ok.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Mulla tuli keskel kisaa yks bugi. Sellane et en pystyny vaihtaa kuvakulmaa ja jouduin ajaa kokokisan ekan kiekan varikkokäynnist sil ilmakuval.
#55 hamiltonjr- Viestien lukumäärä : 48
hamiltonjr kirjoitti:Mulla tuli keskel kisaa yks bugi. Sellane et en pystyny vaihtaa kuvakulmaa ja jouduin ajaa kokokisan ekan kiekan varikkokäynnist sil ilmakuval.
Höntsäs kävi mulle samanlaillla ja kum kävin varikolla - jouduin katsomaan taaksepäin. Spectais kuvakulmat tuli mulle
#26 Coke- Ylläpitäjä
Jo-hannez kirjoitti:
Itsellä kesti renkaat yllättävänkin hyvin joten: option-prime-option
En kyllä ollenkaan suuresti oikaissut. EN ainakaan niin pahasti kun masa. Videolla näkyy sit
Joo no taisin sekottaa sut ja masan samaksi ihmiseksi, ku loppupelleissä en ollu sun perässä ees paljon, pari ekaa kierrosta vaan, niin että oisin nähny teidän ajoa
Ja tosta renkaista, en tiiä miten hemmetti mulla kulu niin nopeeta ne renkaat. Aika-ajoissa ajoin kaks aikakierrosta ja kovat renkaat oli kulunu 100%->89%, aina kun kävin varikolla niin renkaat oli niin kuluneet että niillä ei vaan uskaltanu ajaa yhtään enempää ettei ois räjähtäny, kun olivat melkeen tummanpunaset Mutta miten ihmeessä jäit niin paljon sit musta, ennen sun viimestä stoppia olin vaan 5s perässä, vaikka olit kerran vaan spinnannut, ja jos oikein muistan niin lähemmäs alle 10 hävisit siinä, muistan ku ite spinnasin ennen tunnelia ekan kerran niin tuli jotai 7s takkiin, toisella kertaa ehkä joku 3s(eli siis vähän liiottelin et oisin puolella minuutilla voittanu jos en ois spinnannu kertaakaan ) Ootko johannez varma ettet kolmesti käyny varikolla? Koska aina kun ajoin varikolta ulos niin näin sut just ajavan ohi musta, niin miten ihmeessä se on mahollista ellet ois kaks kertaa käyny jo siinä vaiheessa :O.... Ja jossain välissä kattelin eroja niin masa oli 22s minusta perässä ja sä olit masasta joku 5s... Tein ton mun taktiikan perustuen siihen et todellakin luotin et ensimmäisillä kierroksilla tulis turva-auto, jolloin kaikki menny varikolle vaihtaa renkaat, niin oisin kovilla jatkanu ilman stoppia ja olisin täten näin päässyt kärkeen... mutta onneksi ei tullut turva-autoa koska näinollen en välttämättä oliskaan voittanut, ainakaan noin reilusti. Ekat kovat kesti mulla joku 10 kierrosta ja toiset 15 kierrosta, pehmeillä sit kisan loppuun 7 kierrosta, ja olivat sillon jo ihan punaset.
#80 ieponi- Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 35
ieponi kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:
Itsellä kesti renkaat yllättävänkin hyvin joten: option-prime-option
En kyllä ollenkaan suuresti oikaissut. EN ainakaan niin pahasti kun masa. Videolla näkyy sit
Joo no taisin sekottaa sut ja masan samaksi ihmiseksi, ku loppupelleissä en ollu sun perässä ees paljon, pari ekaa kierrosta vaan, niin että oisin nähny teidän ajoa
Ja tosta renkaista, en tiiä miten hemmetti mulla kulu niin nopeeta ne renkaat. Aika-ajoissa ajoin kaks aikakierrosta ja kovat renkaat oli kulunu 100%->89%, aina kun kävin varikolla niin renkaat oli niin kuluneet että niillä ei vaan uskaltanu ajaa yhtään enempää ettei ois räjähtäny, kun olivat melkeen tummanpunaset Mutta miten ihmeessä jäit niin paljon sit musta, ennen sun viimestä stoppia olin vaan 5s perässä, vaikka olit kerran vaan spinnannut, ja jos oikein muistan niin lähemmäs alle 10 hävisit siinä, muistan ku ite spinnasin ennen tunnelia ekan kerran niin tuli jotai 7s takkiin, toisella kertaa ehkä joku 3s(eli siis vähän liiottelin et oisin puolella minuutilla voittanu jos en ois spinnannu kertaakaan ) Ootko johannez varma ettet kolmesti käyny varikolla? Koska aina kun ajoin varikolta ulos niin näin sut just ajavan ohi musta, niin miten ihmeessä se on mahollista ellet ois kaks kertaa käyny jo siinä vaiheessa :O.... Ja jossain välissä kattelin eroja niin masa oli 22s minusta perässä ja sä olit masasta joku 5s... Tein ton mun taktiikan perustuen siihen et todellakin luotin et ensimmäisillä kierroksilla tulis turva-auto, jolloin kaikki menny varikolle vaihtaa renkaat, niin oisin kovilla jatkanu ilman stoppia ja olisin täten näin päässyt kärkeen... mutta onneksi ei tullut turva-autoa koska näinollen en välttämättä oliskaan voittanut, ainakaan noin reilusti. Ekat kovat kesti mulla joku 10 kierrosta ja toiset 15 kierrosta, pehmeillä sit kisan loppuun 7 kierrosta, ja olivat sillon jo ihan punaset.
Noh ajoin aika-ajoissa 3kierrosta eli: ulostulo,aikakierros,sisääntulo ja renkaat näytti 88%? Rupesin just kyllä miettimään et olisinkohan käynyt varikolla kolmesti.. Eli option-prime-prime-option.. Siinä tapauksessahan ajoin teitä aika hyvin kiinni.
Vieraili- Vierailija
Hupsista toivottavasti kukaan ei lukenut tuota viestiäni. Eli siis joo, 3kertaa kävin varikolla katsoin videolta. Huono muisti -
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:Hupsista toivottavasti kukaan ei lukenut tuota viestiäni. Eli siis joo, 3kertaa kävin varikolla katsoin videolta. Huono muisti -
Sitähä minäki
ieponi kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:Hupsista toivottavasti kukaan ei lukenut tuota viestiäni. Eli siis joo, 3kertaa kävin varikolla katsoin videolta. Huono muisti -
Sitähä minäki
Nyt siis ihmettelemme: miten ieponi selvisi kahdella stopilla.
Eli perjaatteessa olisin voittanut jos olisin tajunnut käydä vain 2x varikolla. Ajattelin mennä masan taktiikalla, ja en arvannutkaan että joku menisi kahdella stopilla:D noh jossittelua -> näkökenttä kanadaan kts
E: millasil säädöil menit?
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:
E: millasil säädöil menit?
kauden kaikki kisat oon vetäny samoilla mitkä melbournessa löysin, tuohon monacoon vaan laitoin enemmän downforcea. Tarkat säädöt jääköön salaisuudeksi
Benlonnille tietoa että ajan Force-Indialla Kindieksin tilalla ja Dew ajaa McLarenilla tuon Kanadan GP:n. Tietoa Red Bullin kavereista? Lopettaneet?
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Tietoa Red Bullin kavereista? Lopettaneet?
Sivuhuomautuksena voin kertoa että Vans_Boyy on ollut mukana malesiassa, kiinassa ja turkissa joten voi vielä jatkaa sarjassa. JesKuli on ollut mukana vain australiassa joten voi olla aihetta potkaista pois sarjasta jos ei pääse kisoihin mukaan.
Benlonn, kysytkö Vans_Boyy:lta ja JesKuli:lta pleikkarin kautta ovatko he vielä sarjassa mukana sillä on turha pitää kavereita listoilla jos ei pääse kuin muutamaan kisaan kauden aikana sekä ei välttämättä voida ottaa mahdollisia aktiivisempia uusia kuskeja mukaan sarjaan.
#83 JuhohFin- Viestien lukumäärä : 649
Eikö JesKuli ollut tulossa Turkkiin mutta hän päivitti ps3 ja odotimme häntä 10min. jolloin aloitimme aika-ajot ja JesKuli sanoi Vanssille että lopettaa sarjassa ajamisen? Mun muistaakseni näin kävi
#26 Coke- Ylläpitäjä
Saa nähdä miten tänään kulkee, en ole ikinä ajanut padilla edes 10% kisaa. Pahoittelen jo valmiiksi ajotyyliäni.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Monelta benlonn servu?
#26 Coke- Ylläpitäjä
Servu 19:45. Kyselen jeskulilta ja vansilta kun ovat linjoilla ja tiedän että dew ajaa ja että coke ajaa forcella, juho ja dew pitävät pistetaulukkoa joten heidän pitää myös tietää ni menee pisteet oikein
benlonn- Viestien lukumäärä : 333
benlonn kirjoitti:Servu 19:45. Kyselen jeskulilta ja vansilta kun ovat linjoilla ja tiedän että dew ajaa ja että coke ajaa forcella, juho ja dew pitävät pistetaulukkoa joten heidän pitää myös tietää ni menee pisteet oikein
Ok jees. Voin ottaa tulokset (jos muistan) mutta eiköhän Dew ja Juhoh myös ota
#26 Coke- Ylläpitäjä
Sivu 15 / 24 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24
Similar topics
» PLF1 | Kausi 10
» Kausi 7 | PLF1
» PLF1 | Kausi 9 | Ilmoittautuminen
» PLF1 | Kausi 11 | Ilmoittautuminen.
» PLF1 - Kausi 5
» Kausi 7 | PLF1