Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 - FIA
+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 3 / 41
Sivu 3 / 41 • 1, 2, 3, 4 ... 22 ... 41
Vs: PLF1 - FIA
Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:En oo tuo tyyppi joku yrittää mua matkia
Olen sinun pikkuveljesi
Ei oo mulla pikkuveljeä, urpo
Olen millin pituinen ja oon sun housuissa urpo
Mitä mussa niin tärkeää on ärsyttämisessä, ei oo hauskaa että sä alat mua ärsyttää ja matkimaan muutenkin.. kaikki on ihmisiä ja mitä mussa niin kovin suosittu on?
Vedä käteen pliiiiis, se tuntuu kivalta
Kuka oot? Ei oo kivaa kun mua aletaan matkimaan ja tekemään jekkuja, hitto!
Vieraili- Vierailija
Vittu nyt turpa tukkoon läski kuka ikinä ootkaan jaksa tollasta kusipäätä joka spämmää toisen foorumit täytee -.-Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:En oo tuo tyyppi joku yrittää mua matkia
Olen sinun pikkuveljesi
Mitä mussa niin tärkeää on ärsyttämisessä, ei oo hauskaa että sä alat mua ärsyttää ja matkimaan muutenkin.. kaikki on ihmisiä ja mitä mussa niin kovin suosittu on?
Kato housuun, olen sun munas! Olen millin pituinen
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Jesse12 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:En oo tuo tyyppi joku yrittää mua matkia
Olen sinun pikkuveljesi
Kato housuun, olen sun munas! Olen millin pituinen
LOPETA JO! TUO EI OO HAUSKAA MINUSTA NYT LOPETA SE TAI IHAN OIKEESTI MENEE VANHEMMILLE!!
Vieraili- Vierailija
Ja sinä trolli muuten, mittaa sun munas ja sitte testaa sun ÄÖtäs netistä = aika lähel toisiaan eiks je ?
Sjessen tallisiirto käsitellään.
benlonn- Viestien lukumäärä : 333
benlonn kirjoitti:Sjessen tallisiirto käsitellään.
Joo mutta halusin kyllä ajaa williamsilla mutta jos en saa niin en väittele vastaan
Vieraili- Vierailija
LOPETA JO! TUO EI OO HAUSKAA MINUSTA NYT LOPETA SE TAI IHAN OIKEESTI MENEE VANHEMMILLE!!.
*hiljainen naurahdus*
*hiljainen naurahdus*
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:LOPETA JO! TUO EI OO HAUSKAA MINUSTA NYT LOPETA SE TAI IHAN OIKEESTI MENEE VANHEMMILLE!!.
*hiljainen naurahdus*
Joo mä en taas kommentoi siihe mitää
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Super-Jesse12 saa siirtyä williamsille sillä JuhohFin siirtyy sinne myös joten heistä tulee tallikavereita ja Red bull poistuu PLF1 sarjasta.
Super-jesse12 ajatte williamsilla jo tänään!!
benlonn- Viestien lukumäärä : 333
benlonn kirjoitti:Super-Jesse12 saa siirtyä williamsille sillä JuhohFin siirtyy sinne myös joten heistä tulee tallikavereita ja Red bull poistuu PLF1 sarjasta.
JEEEEEEEEE!!!!!
Vieraili- Vierailija
Super-Jesse12 kirjoitti:benlonn kirjoitti:Super-Jesse12 saa siirtyä williamsille sillä JuhohFin siirtyy sinne myös joten heistä tulee tallikavereita ja Red bull poistuu PLF1 sarjasta.
JEEEEEEEEE!!!!!
No mitä vittua te ny pelleiletty, turhaa tein ton uutisenki. Jos te päätätte jtn - pidätte sen.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Juho ehdotti asiaa, ja meidän mielestä se oli paras ratkaisu kaikki osapuolia ajatellen.cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:benlonn kirjoitti:Super-Jesse12 saa siirtyä williamsille sillä JuhohFin siirtyy sinne myös joten heistä tulee tallikavereita ja Red bull poistuu PLF1 sarjasta.
JEEEEEEEEE!!!!!
No mitä vittua te ny pelleiletty, turhaa tein ton uutisenki. Jos te päätätte jtn - pidätte sen.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Dew kirjoitti:Juho ehdotti asiaa, ja meidän mielestä se oli paras ratkaisu kaikki osapuolia ajatellen.cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:benlonn kirjoitti:Super-Jesse12 saa siirtyä williamsille sillä JuhohFin siirtyy sinne myös joten heistä tulee tallikavereita ja Red bull poistuu PLF1 sarjasta.
JEEEEEEEEE!!!!!
Mun mielestä FIA:n kokoonpanoon vois lisätä tän meidän oman näsäviisaan sleximme
Vieraili- Vierailija
Olen otettu siitä, että minua ehdotetaan vaikka en edes ole miettinyt sitä, että olisin käytettävissä.
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Slex1337 kirjoitti:Olen otettu siitä, että minua ehdotetaan vaikka en edes ole miettinyt sitä, että olisin käytettävissä.
Slexillä vasta kahdeksan viestiä ja 0 kilpailua ja häntä ehdotetaan FIA:n, ennätys? Slex on konkari
#26 Coke- Ylläpitäjä
Vaadin 6 sijan "takaisin" sillä slex sun muut spinnauttivat aiheuttivat penaltyn ja tätä rataa .. .. siitä kun slex tunkee ja tunkee ja tunkee samalla kun joku pyörähtää eteen ja osuma, eli oisin 6 ? ja sanon slexille kritiikkinä, kato vittu minne nokkas laitat jos oisin kääntäny oisin pilannu sun kisas -.-
Viimeinen muokkaaja, marjajokaolipaha pvm Pe 10 Helmi 2012 - 11:13, muokattu 1 kertaa
Vaadin bannia Ferrari -kuskeille Reibani33:lle ja Dewpepperille. Molemmat sabotoi mun kisan piloille.
Sapwe- Viestien lukumäärä : 310
Sapwe kirjoitti:Vaadin bannia Ferrari -kuskeille Reibani33:lle ja Dewpepperille. Molemmat sabotoi mun kisan piloille.
Voin vanhvistaa asian toinen Ferrari hidasteli edessäni ja etu-siipeni sai 10% damegan, ja loput dameget siipi otti sit varikoleltultaessa...
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
EuroJuusto kirjoitti:Sapwe kirjoitti:Vaadin bannia Ferrari -kuskeille Reibani33:lle ja Dewpepperille. Molemmat sabotoi mun kisan piloille.
Voin vanhvistaa asian toinen Ferrari hidasteli edessäni ja etu-siipeni sai 10% damegan, ja loput dameget siipi otti sit varikoleltultaessa...
Ainakin he uhkailivat rammaavansa Sapwen joten uskon heidän rammaanneensa
#26 Coke- Ylläpitäjä
Tätä kisaa ei voida hyväksyä ja muutenkaan vittu kaikki alkoi penistä helvetti, UUSIKSI OTETAAN! ennen kuin mennään turkkiin, nyt rupes ärsyttää tää juttu, PASKAT! :keskaria:
Vieraili- Vierailija
Miks muuten lähit pois?Super-Jesse12 kirjoitti:Tätä kisaa ei voida hyväksyä ja muutenkaan vittu kaikki alkoi penistä helvetti, UUSIKSI OTETAAN! ennen kuin mennään turkkiin, nyt rupes ärsyttää tää juttu, PASKAT! :keskaria:
Sapwe- Viestien lukumäärä : 310
VITTU TURPA TUKKOON MIE LÄHEN JOS TÄÄ KISA OTETAAN UUSIKS VITTU HALUUT UUDEN VAAN KU ITE DNF -.-Super-Jesse12 kirjoitti:Tätä kisaa ei voida hyväksyä ja muutenkaan vittu kaikki alkoi penistä helvetti, UUSIKSI OTETAAN! ennen kuin mennään turkkiin, nyt rupes ärsyttää tää juttu, PASKAT! :keskaria:
Sapwe kirjoitti:Miks muuten lähit pois?Super-Jesse12 kirjoitti:Tätä kisaa ei voida hyväksyä ja muutenkaan vittu kaikki alkoi penistä helvetti, UUSIKSI OTETAAN! ennen kuin mennään turkkiin, nyt rupes ärsyttää tää juttu, PASKAT! :keskaria:
Lähin vain kun ei ollut ees reilua kun ois pitänyt olla 15 pelaajaa!
Vieraili- Vierailija
Senkö takia, kun keskeytit, tai koska hosti lähti? Kisa voidaan hyvin suorittaa ilman varsinaista hostaajaa eli tota benlonnia mitä lie. Jos kisa uusitaan vain sen takia, niin tulee kovasti mieleen F1HCM säännöiltään ja päätöksiltään..
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Slex1337 kirjoitti:Senkö takia, kun keskeytit, tai koska hosti lähti? Kisa voidaan hyvin suorittaa ilman varsinaista hostaajaa eli tota benlonnia mitä lie. Jos kisa uusitaan vain sen takia, niin tulee kovasti mieleen F1HCM säännöiltään ja päätöksiltään..
Hostin lähteminen vaikuttaa paljon, joka huomattiin tänään. Joku paskanettinen hostiks ->LAGG
Vieraili- Vierailija
Sivu 3 / 41 • 1, 2, 3, 4 ... 22 ... 41
Similar topics
» PLF1 - K9 - Veikkauskilpailu
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards