PLF1
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 3 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 3 Vierailijaa

Ei

[ Näytä koko lista ]

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Marraskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Kalenteri Kalenteri

Viimeisimmät aiheet
» PLF1 | Kausi 12 | Ilmoittautuminen
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptyTo 1 Helmi 2024 - 9:34 kirjoittaja #33 Ake

» F1 2023 MyDriver Career
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptyKe 28 Kesä 2023 - 9:46 kirjoittaja #26 Coke

» DiRT Rally 2.0
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptyTi 20 Syys 2022 - 0:47 kirjoittaja #26 Coke

» F1 2021 My Driver Career
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptyKe 26 Tammi 2022 - 12:23 kirjoittaja #26 Coke

» F1 2020 My Driver Career
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptyTi 15 Kesä 2021 - 2:34 kirjoittaja #26 Coke

» hanskin myteam career
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptyTi 2 Helmi 2021 - 4:05 kirjoittaja #69 metalman725

» Vapaata keskustelua
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptySu 10 Tammi 2021 - 12:42 kirjoittaja #69 metalman725

» Coken ja ELHanderoksen Red bull Co-op
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptyTo 12 Marras 2020 - 2:24 kirjoittaja #69 metalman725

» F1 2020 My Own Team
PLF1 - FIA - Sivu 36 EmptyTo 6 Elo 2020 - 4:57 kirjoittaja #26 Coke

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user

Äänestys

PLF1 - FIA

+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters

Sivu 36 / 41 Edellinen  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 41  Seuraava

Siirry alas

PLF1 - FIA - Sivu 36 Empty Vs: PLF1 - FIA

Viesti kirjoittaja #73 Jorbal Ma 18 Maalis 2013 - 5:07

CoKe kirjoitti:

Kaveri on saanu joka kaudella bänniä paitsi kaudella viisi jolloin hän ajoi vain kaksi kilpailua. Jesse ei ole oppinut mitään niistä, hän on vain nopeampi nyk. joka vain pahentaa uhrimäärää. En tajua miten hän ei opi virheistään. Yleisin syy Jessellä on että hän joko unohtaa jarruttaa tai sitten jarruttaa liian myöhään. Ehkä hänen kannattaisia keskittyä oppimaan ensiksi jarruttamaan muiden perässä.

Jesse opettelee nämä asiat kantapään kautta. Kun ajaa kaudessa neljä kisaa koska on muissa bänneissä ni luulis sit pikkuhiljaa oppivan, vaikkakin hitaasti
#73 Jorbal
#73 Jorbal

Viestien lukumäärä : 165

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja #97 EuroJ Ma 18 Maalis 2013 - 6:36

RamboAnkka kirjoitti:

Jesse opettelee nämä asiat kantapään kautta. Kun ajaa kaudessa neljä kisaa koska on muissa bänneissä ni luulis sit pikkuhiljaa oppivan, vaikkakin hitaasti

Ottaen huomioon että eka jesse rammaa teidät ja sit itkette sitä takasi ku se ei pääse rammaa kuskeja.
#97 EuroJ
#97 EuroJ

Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27

Viesti kirjoittaja #33 Ake Ma 18 Maalis 2013 - 6:43

RamboAnkka kirjoitti:Jesse opettelee nämä asiat kantapään kautta. Kun ajaa kaudessa neljä kisaa koska on muissa bänneissä ni luulis sit pikkuhiljaa oppivan, vaikkakin hitaasti

Historia ei tuota teoriaa tue.

#33 Ake
FIA

Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 28

Viesti kirjoittaja #80 ieponi Ma 18 Maalis 2013 - 7:13

Tähänki asiaan pitäs olla koko foorumin äänestys eikä pari hassua tyyppiä FIA:sta jotka päättää kuka ajaa ja kuka ei.
#80 ieponi
#80 ieponi

Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 35

Viesti kirjoittaja Arska Ma 18 Maalis 2013 - 7:30

Eiköhän hylätä FIA ja päätetään äänestyksillä myös tulevan kauden tuomiot.
Arska
Arska
Webmaster

Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32

Viesti kirjoittaja #97 EuroJ Ma 18 Maalis 2013 - 7:32

Arska kirjoitti:Eiköhän hylätä FIA ja päätetään äänestyksillä myös tulevan kauden tuomiot.

Ei, must tää on ihan hyvä tämä FIA
#97 EuroJ
#97 EuroJ

Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27

Viesti kirjoittaja #73 Jorbal Ma 18 Maalis 2013 - 7:35

Arska kirjoitti:Eiköhän hylätä FIA ja päätetään äänestyksillä myös tulevan kauden tuomiot.

Heitetään kolikkoa
#73 Jorbal
#73 Jorbal

Viestien lukumäärä : 165

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ma 18 Maalis 2013 - 8:20

J
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859

Viesti kirjoittaja #33 Ake To 11 Huhti 2013 - 10:29

#33 Ake
FIA

Viestien lukumäärä : 186

Viesti kirjoittaja SuoBBis Su 14 Huhti 2013 - 12:55

Jesse saa kahden sekunnin aikasakon Melbournen karsintaan, koska hän rammasi rantalan tämän ollessa kierroksella.
Aika lisätään Jessen parhaaseen aikaan.
SuoBBis
SuoBBis

Viestien lukumäärä : 344

Viesti kirjoittaja Sapwe Ma 15 Huhti 2013 - 13:24

Valitan kahdesta tilanteesta koskien Australian karsintaa sekä kilpailua.

TAPAUS 1. - Super-Jesse12 (Karsinta)

Heti aluksi haluan sanoa, että en menettänyt tässä juuri mitään, mutta kun paikka tuli valittaa, niin pakko se on tehtävä.

Eli olin jo ajanut yhden aikakierroksen ja olin juuri lähtenyt radalle ajamaan toista kierrosta. Kakkossektorissa kohtaan Super-Jessen, nään kuinka on antavinaan minulle tietä, menen rinnalle jo luulen olevani hänen edelleen. Kääntyessäni mutkasta 9 loivalle suoralle, Super-Jesse ajaa suoraan kylkeeni tahallisesti tai tahattomasti, jolloin lennän hiekalle hetkeksi menettäen tilanteessa noin 5 sekuntia.

Eikä tässä vielä kaikki. Ajoin kierroksen ja sen jälkeen menin varikolle, jossa vaihdoin renkaat niin nopeasti uusiin kuin vain on mahdollista, koska oli sekunneista kiinni kerkeänkö ajamaan 2 kokonaista aikakierrosta putkeen, laitoin jopa 6lap bensaa, jotta pystyisin noudattamaan vankasti harkittua suunnitelmaani. Ehdin ajamaan vain yhden kierroksen 6lapin bensalla saadakseni ajaksi 1.27.2, jonka oli tarkoitus olla vain varmistuskierros, seuraavalle kierroksella jolloin olin ajatellut puskevani vielä kovempaa. Mutta ei, kiitos Super-Jessen jään n. 1,5-2,0 sekuntia siitä, että olisin kerennyt vielä ajamaan yhden kierroksen. Uskon, että ilman kontaktia Super-Jessen kanssa, olisin ollut vähintäänkin tuon 2 sekuntia nopeampi ja näin ollen vielä parantanut aikaani tulevalla kierroksella. Loppujen lopuksi tällä kaikella ei ollut mitään merkitystä, selvisin kisaan ja hyvä niin.

Tarinan opetus: Pienillä asioilla voi olla iso vaikutus.

Video YouTubessa tilanteesta: https://www.youtube.com/watch?v=2eYfu8tSFEE&feature=youtu.be

TAPAUS 2. - Antimikael (Kilpailu)

Elämme kilpailun ensimmäistä kierrosta, olen noussut yhden pykälän sijalle 12. Ajan normaaliin tapaan yhden Melbournen osittain katuradaksikin kutsutun jo suhteellisen vanhan radan yhtä hitaimpaa mutkaa. Huomaan, että oikealla puolellani autot numero 12 sekä 15 ovat laittaneet painiksi juuri varikkomuurin edessä. Yritän olla ajattelematta heitä sen enempää ja ajaa heistä ohi mahdollisimman nopeasti ja huomaamattomasti. Ajan viimeistä mutkaa, mutkaa numero 16 ajolinjan mukaisesti, kunnes yhtäkkiä Antimikael sen varomatta ajaa suoraan eteeni. Mitään ei ole tehtävissä. Ihmisen reakointiaika on noin 1-1,5 sekuntia, ja tuossa reakointiin oli aikaa vain noin puolisen sekuntia.

Tilanteen seurauksena minulta hajoaa siipi, kilpailuun luomani täydellinen rengastaktiikka katoaa tuhka tuuleen. Joudun miettimään kisastrategian uudestaan lennosta, mikä ei todellakaan ollut helppoa, kun samalla pitäisi ajaa aika-ajokierroksia, jotta pystyisin nousemaan edes toiseksi viimeiseksi. Lopulta ajan maaliin 12:nneksi, Juhon diskauksen jälkeen olen Antimikaelin perässä heti 11. kilpailun virallisissa lopputuloksissa.

Tarinan opetus: Kilpailua ei voi voittaa ensimmäisellä kierroksella, mutta hävitä voi.

Video YouTubessa tilanteesta: https://www.youtube.com/watch?v=yLKRULsyJW4&feature=youtu.be

Lopuksi vielä minun näkökulmasta Arskan ja Juhon osuma ensimmäisen kierroksen kolmannessa mutkassa: https://www.youtube.com/watch?v=NEXNzIbZAws&feature=youtu.be

Sapwe
Sapwe

Viestien lukumäärä : 310

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ma 15 Huhti 2013 - 20:10

SAP kirjoitti:Valitan kahdesta tilanteesta koskien Australian karsintaa sekä kilpailua.

TAPAUS 1. - Super-Jesse12 (Karsinta)

Heti aluksi haluan sanoa, että en menettänyt tässä juuri mitään, mutta kun paikka tuli valittaa, niin pakko se on tehtävä.

Eli olin jo ajanut yhden aikakierroksen ja olin juuri lähtenyt radalle ajamaan toista kierrosta. Kakkossektorissa kohtaan Super-Jessen, nään kuinka on antavinaan minulle tietä, menen rinnalle jo luulen olevani hänen edelleen. Kääntyessäni mutkasta 9 loivalle suoralle, Super-Jesse ajaa suoraan kylkeeni tahallisesti tai tahattomasti, jolloin lennän hiekalle hetkeksi menettäen tilanteessa noin 5 sekuntia.

Eikä tässä vielä kaikki. Ajoin kierroksen ja sen jälkeen menin varikolle, jossa vaihdoin renkaat niin nopeasti uusiin kuin vain on mahdollista, koska oli sekunneista kiinni kerkeänkö ajamaan 2 kokonaista aikakierrosta putkeen, laitoin jopa 6lap bensaa, jotta pystyisin noudattamaan vankasti harkittua suunnitelmaani. Ehdin ajamaan vain yhden kierroksen 6lapin bensalla saadakseni ajaksi 1.27.2, jonka oli tarkoitus olla vain varmistuskierros, seuraavalle kierroksella jolloin olin ajatellut puskevani vielä kovempaa. Mutta ei, kiitos Super-Jessen jään n. 1,5-2,0 sekuntia siitä, että olisin kerennyt vielä ajamaan yhden kierroksen. Uskon, että ilman kontaktia Super-Jessen kanssa, olisin ollut vähintäänkin tuon 2 sekuntia nopeampi ja näin ollen vielä parantanut aikaani tulevalla kierroksella. Loppujen lopuksi tällä kaikella ei ollut mitään merkitystä, selvisin kisaan ja hyvä niin.

Tarinan opetus: Pienillä asioilla voi olla iso vaikutus.

Video YouTubessa tilanteesta: https://www.youtube.com/watch?v=2eYfu8tSFEE&feature=youtu.be

Jesse on kummassakin karsinnassa nyt hölmöillyt joten...hienoa toimintaa kaikilta ketkä halusi sen takaisin.

Mutta tohon ensimmäiseen osumaan, minä ja Ake nähtiin se.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #66 antimikael Ti 16 Huhti 2013 - 1:31

SAP kirjoitti:

Elämme kilpailun ensimmäistä kierrosta, olen noussut yhden pykälän sijalle 12. Ajan normaaliin tapaan yhden Melbournen osittain katuradaksikin kutsutun jo suhteellisen vanhan radan yhtä hitaimpaa mutkaa. Huomaan, että oikealla puolellani autot numero 12 sekä 15 ovat laittaneet painiksi juuri varikkomuurin edessä. Yritän olla ajattelematta heitä sen enempää ja ajaa heistä ohi mahdollisimman nopeasti ja huomaamattomasti. Ajan viimeistä mutkaa, mutkaa numero 16 ajolinjan mukaisesti, kunnes yhtäkkiä Antimikael sen varomatta ajaa suoraan eteeni. Mitään ei ole tehtävissä. Ihmisen reakointiaika on noin 1-1,5 sekuntia, ja tuossa reakointiin oli aikaa vain noin puolisen sekuntia.

Tilanteen seurauksena minulta hajoaa siipi, kilpailuun luomani täydellinen rengastaktiikka katoaa tuhka tuuleen. Joudun miettimään kisastrategian uudestaan lennosta, mikä ei todellakaan ollut helppoa, kun samalla pitäisi ajaa aika-ajokierroksia, jotta pystyisin nousemaan edes toiseksi viimeiseksi. Lopulta ajan maaliin 12:nneksi, Juhon diskauksen jälkeen olen Antimikaelin perässä heti 11. kilpailun virallisissa lopputuloksissa.

Tarinan opetus: Kilpailua ei voi voittaa ensimmäisellä kierroksella, mutta hävitä voi.

Video YouTubessa tilanteesta: https://www.youtube.com/watch?v=yLKRULsyJW4&feature=youtu.be

Lopuksi vielä minun näkökulmasta Arskan ja Juhon osuma ensimmäisen kierroksen kolmannessa mutkassa: https://www.youtube.com/watch?v=NEXNzIbZAws&feature=youtu.be

Ajauduin aikaisemmassa mutkassa nurmikolle Mersukuskin(kortti) kanssa ja koitin varoa radalle palattaessa muita autoja, mutta se oli ihan turhaan kun mersumies ajaa kaasupohjassa ja ratti vasemmalle mun kyljessä kiinni jä työnsi mut suoraan ajolinjalle.
#66 antimikael
#66 antimikael

Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 40

Viesti kirjoittaja #83 JuhohFin Ti 16 Huhti 2013 - 1:57

SAP kirjoitti:

Elämme kilpailun ensimmäistä kierrosta, olen noussut yhden pykälän sijalle 12. Ajan normaaliin tapaan yhden Melbournen ...

Voin antaa tohon tilanteeseen toisen kuvakulman jos tuomaristo haluaa sillä tilanne näkyy minun videolla kun olin juuri tullut edellisestä mutkasta ulos kun kolari tapahtui.

SAP kirjoitti:

Voin antaa tähänkin tilanteeseen oman kuvakulmani tilanteesta vaikka ei se minun tulokseeni vaikuta mitenkään.

#83 JuhohFin

Viestien lukumäärä : 649

Viesti kirjoittaja #88 Tatti Ti 16 Huhti 2013 - 3:45

Meitsilt löytyy tapaus kakkosesta suht hyvästä kulmasta video
#88 Tatti
#88 Tatti

Viestien lukumäärä : 136

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ke 17 Huhti 2013 - 4:57

antimikael kirjoitti:
SAP kirjoitti:

Ajauduin aikaisemmassa mutkassa nurmikolle Mersukuskin(kortti) kanssa ja koitin varoa radalle palattaessa muita autoja, mutta se oli ihan turhaan kun mersumies ajaa kaasupohjassa ja ratti vasemmalle mun kyljessä kiinni jä työnsi mut suoraan ajolinjalle.

Olisi mukava kuulla Kortin näkemys
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja Vieraili Ke 17 Huhti 2013 - 5:07

tapaus kakkosessa oli koko suoran mitta aikaa reagoida, ekassa videossa ei ollu ees drs päällä suoralla nii vaikee uskoo et oli muka nopee kierros

Vieraili
Vierailija

Viesti kirjoittaja Sapwe Ke 17 Huhti 2013 - 6:15

Mistä helvetistä sä revit, että mä olin nopeella kierroksella?

"olin juuri lähtenyt radalle ajamaan" Painotus sanoilla juuri & olin lähtenyt.

Kakkostapauksessa en olettanut, että sieltä ilmestytäänkin suoraan ajolinjalle.
Sapwe
Sapwe

Viestien lukumäärä : 310

Viesti kirjoittaja #44 tino Ke 17 Huhti 2013 - 7:30

https://www.youtube.com/watch?v=8lxmumvPV1k

Banaania/Aikarangaistus seuraavaan kisaan
#44 tino
#44 tino

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 24

Viesti kirjoittaja #9 Kortti90-X Ke 17 Huhti 2013 - 8:22

Tapaus: https://www.youtube.com/watch?v=yLKRULsyJW4&feature=youtu.be

Oma näkemys tästä tilanteesta oli seuraava. Ennen tapahtumaa rantala ajo kolmos sektorin ekan vasen-oikee mutka yhdistelmän leveeks ja tämä avas mulle ohitus mahdollisuuden, jota en onnistunut tekemään.

Kun saavuttiin toisiks vikaan mutkaan jarrutin ehkä vähän liiankin varovasti rantalan takana ettei vaan tulisi perään ajoa, avasin vähän väylää vasemmalle tilaa miksulle. Miksu tulikin agressiivisemmin mitä odotin ja vähän syöksyi mutkaan sisää. Miksu liukuu oikeestaa melkeen nurmikolle ja myös mun on mentävä nurmikolle koska olen ulkopuolella. Siinä kynnettiin rinnasin se pieni suoran pätkä vikaa mutkaa kohden ja odotin kun mikael tekee tilaa vasemmalle (että pääsisin myös radan puolelle) ja käänsin vähitelle vasemmalle. Kun varikon sisääntulo alkoi lähestymään joutui jo hieman jarruttamaan, lukkojarrua ja liukuminen miksua päin lisää joka varmaankin aiheutti suurimman syyn että miksu liukuu suoraa Sapwen eteen.

Itse on hirveesti lähtis ketään suoraan sormella syyttämään. Kisatilanne. Tilanteen olisi voinnut välttää, että jompi kumpi olisi antanut tilanteessa periksi, mutta se olisi tiennyt parin sijoituksen menttämistä, rantalan leveeksi ajo ennen tilannetta aiheutti sen että 4-5autoa oli ihan letkassa. Mutta tosiaan odotin että mikael antaa tilaa vasemmalle ja siksi ajoin melkein kaasupohjassa ja hieman harmaan rajamailla. Ensi kerralla viisaammin. Tosiaan jos Tantilla olisi videomateriaalia niin voi avata tilannetta paremmin.
#9 Kortti90-X
#9 Kortti90-X

Viestien lukumäärä : 75
Ikä : 30

Viesti kirjoittaja #88 Tatti Ke 17 Huhti 2013 - 10:41

Kortti90-X kirjoitti:Tapaus: https://www.youtube.com/watch?v=yLKRULsyJW4&feature=youtu.be

Oma näkemys tästä tilanteesta oli seuraava. Ennen tapahtumaa rantala ajo kolmos sektorin ekan vasen-oikee mutka yhdistelmän leveeks ja tämä avas mulle ohitus mahdollisuuden, jota en onnistunut tekemään.

Kun saavuttiin toisiks vikaan mutkaan jarrutin ehkä vähän liiankin varovasti rantalan takana ettei vaan tulisi perään ajoa, avasin vähän väylää vasemmalle tilaa miksulle. Miksu tulikin agressiivisemmin mitä odotin ja vähän syöksyi mutkaan sisää. Miksu liukuu oikeestaa melkeen nurmikolle ja myös mun on mentävä nurmikolle koska olen ulkopuolella. Siinä kynnettiin rinnasin se pieni suoran pätkä vikaa mutkaa kohden ja odotin kun mikael tekee tilaa vasemmalle (että pääsisin myös radan puolelle) ja käänsin vähitelle vasemmalle. Kun varikon sisääntulo alkoi lähestymään joutui jo hieman jarruttamaan, lukkojarrua ja liukuminen miksua päin lisää joka varmaankin aiheutti suurimman syyn että miksu liukuu suoraa Sapwen eteen.

Itse on hirveesti lähtis ketään suoraan sormella syyttämään. Kisatilanne. Tilanteen olisi voinnut välttää, että jompi kumpi olisi antanut tilanteessa periksi, mutta se olisi tiennyt parin sijoituksen menttämistä, rantalan leveeksi ajo ennen tilannetta aiheutti sen että 4-5autoa oli ihan letkassa. Mutta tosiaan odotin että mikael antaa tilaa vasemmalle ja siksi ajoin melkein kaasupohjassa ja hieman harmaan rajamailla. Ensi kerralla viisaammin. Tosiaan jos Tantilla olisi videomateriaalia niin voi avata tilannetta paremmin.

https://www.youtube.com/watch?v=fLo6Mp7Zff4 tuossahan se on, vähän kun kelaat niin löytyy. Mun tilanteeseen kanta on se, että yliyrittämisen puolelle menee. Vähän rauhallisemmin kun kisassa kuitenkin DRS 2x. Toisaalta aika turhauttavaa, ja multa löytyy kokemusta näistä tilanteista Very Happy
#88 Tatti
#88 Tatti

Viestien lukumäärä : 136

Viesti kirjoittaja #83 JuhohFin Ke 17 Huhti 2013 - 10:45

Melbun ekan kiekan vikan mutkan kolari mun kuvakulmasta. Ei näy paljoa mutta jotain näkyy kuitenkin.

#83 JuhohFin

Viestien lukumäärä : 649

Viesti kirjoittaja #26 Coke To 18 Huhti 2013 - 10:37

https://youtu.be/ujz7OxQ_3SE?t=1m41s

Mercu tekee virheen 3. mutkassa ja ajautuu leveäksi, näen siinä paikan. Yritän oikealta ohi mutta Mercu tönäisee minut röyhkeästi ulos.

Toivon että myös Mercu sanoo oman näkemyksen, kysyn vaan että mitä helvettiä sä siinä yritit?

Viimeinen muokkaaja, CoKe pvm To 18 Huhti 2013 - 11:02, muokattu 1 kertaa
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja Vieraili To 18 Huhti 2013 - 10:47

Myönnän virheeni sanoen että luulin coken olevan paljon kauempana. Lähin ajamaan ihan omaa linjaa, milloin lähdin ajamaan oikeassa reunassa. Toki ihmettelyn aihe on myös se, että miksi lähdet yrittämään ohitusta tolta puolelta.

"oot paska vaan paska" © Arska

Vieraili
Vierailija

Viesti kirjoittaja #26 Coke To 18 Huhti 2013 - 10:55

MercurialHF kirjoitti:Myönnän virheeni sanoen että luulin coken olevan paljon kauempana. Lähin ajamaan ihan omaa linjaa, milloin lähdin ajamaan oikeassa reunassa. Toki ihmettelyn aihe on myös se, että miksi lähdet yrittämään ohitusta tolta puolelta.

"oot paska vaan paska" © Arska

No mistä mun olisi sitten pitänyt lähteä yrittämään jos oikealla oli vain tilaa..?
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 36 / 41 Edellinen  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 41  Seuraava

Takaisin alkuun