Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 - FIA
+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 14 / 41
Sivu 14 / 41 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 41
Vs: PLF1 - FIA
Jo-hannez kirjoitti:Masa-F1 kirjoitti:Tää Fia on kyl melko läppä ei voi muuta sanoa.
No mäki ramma sit vikas kisas en voi saa bänni seuraaval kaudel koska se tapahtui viimme kaudella.
Mikset itkenyt tästä asiasta Brasilian GP:n jälkeen? Vähän myöhästä nyt.. poju
Niin, taisi vähän tallikaveruus merkitä jtn
E: Jos tappelu nii menkää siihe oikeesee ketjuun, kiitoos
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Masa-F1 kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:Masa-F1 kirjoitti:Tää Fia on kyl melko läppä ei voi muuta sanoa.
No mäki ramma sit vikas kisas en voi saa bänni seuraaval kaudel koska se tapahtui viimme kaudella.
Mikset itkenyt tästä asiasta Brasilian GP:n jälkeen? Vähän myöhästä nyt.. poju
Poju :DDDDDDDDDDDDDDD ekköhän sä ole se poju
Vastaa kysymykseen äläkä kiertele.. poju
Vieraili- Vierailija
no ollaanpa sitäny nii kovaa poikaa että. jaa että miksikö en, no näkihän sen ny kaikki coke videosta turha siit mitää lisäämä muut vaa oli nii sokeita vissii.
Vieraili- Vierailija
Masa-F1 kirjoitti:no ollaanpa sitäny nii kovaa poikaa että. jaa että miksikö en, no näkihän sen ny kaikki coke videosta turha siit mitää lisäämä muut vaa oli nii sokeita vissii.
Et sitten vaatinut mulle bänniä erikseen vaan mielummin nyt siitä keskustelet täällä?
#26 Coke- Ylläpitäjä
Ehdotus
Tuli vain mieleen, että noista sopimus asioista laitetaan ehdottomasti jokin tolkku. Eli, jo olisin sopinut kuljettajan B kanssa kaudenmittaisen sopimuksen, hän ei voi lähteä tallista ilman tallinomistajan lupaa. Eri asia sitten jos on sovittu ns. "tryout" sopimus. Tästä on tullut pariinotteeseen hieman ongelmia, joten toivon että FIA selventäisi tätä sääntöä. Koska täähän menisi täysin pelleilyksi jos toimisi silleen et: "joo meen nyt Ferrarille moro".
Johannez kuittaa->
Tuli vain mieleen, että noista sopimus asioista laitetaan ehdottomasti jokin tolkku. Eli, jo olisin sopinut kuljettajan B kanssa kaudenmittaisen sopimuksen, hän ei voi lähteä tallista ilman tallinomistajan lupaa. Eri asia sitten jos on sovittu ns. "tryout" sopimus. Tästä on tullut pariinotteeseen hieman ongelmia, joten toivon että FIA selventäisi tätä sääntöä. Koska täähän menisi täysin pelleilyksi jos toimisi silleen et: "joo meen nyt Ferrarille moro".
Johannez kuittaa->
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:Ehdotus
Johannez kuittaa->
Itsekkin olen halunnut tätä mutta ei ole tullut ja Jesse sai lähteä sormien napsauttimisella Toro Rossolta (no FIA:lta tarvittiin lupa).
Itse kysyin Masalta saanko mennä McLarenille, ihan kohteliaisuutena.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Ehdottaisin että toho 8 kisan siirto rajaan sallittais se että uusia kuskeja saa ottaa talliin mutta toinen kuski ei voi siirtyä toisesta tallista toiseen enää 8 kisan jälkeen. näin sarjassa olisi kuskeja ettei jokkut ala sit epäaktiiviseksi ja siten olisi esim 6-8 kuskia kisois.
Vieraili- Vierailija
Masa-F1 kirjoitti:Ehdottaisin että toho 8 kisan siirto rajaan sallittais se että uusia kuskeja saa ottaa talliin mutta toinen kuski ei voi siirtyä toisesta tallista toiseen enää 8 kisan jälkeen. näin sarjassa olisi kuskeja ettei jokkut ala sit epäaktiiviseksi ja siten olisi esim 6-8 kuskia kisois.
Hyvä idea muuten ja mulla oli yksi hyvä ehdotus mutta nyt en osaa sanoa mikä se oli
Vieraili- Vierailija
Mielenkiintoista.Super-Jesse12 kirjoitti:mulla oli yksi hyvä ehdotus mutta nyt en osaa sanoa mikä se oli
Sapwe- Viestien lukumäärä : 310
Sapwe kirjoitti:Mielenkiintoista.Super-Jesse12 kirjoitti:mulla oli yksi hyvä ehdotus mutta nyt en osaa sanoa mikä se oli
Minä tiedän mikä se ehdotus on
Super-Jesse12 pitää antaa tietä ja kun hän huutaa mikkiin että anna mun mennä ohi, joutuu antaa. Jos ei tottele, saa kauden bännti samantien. Super-Jesse ei koskaan rammaa, jos Jesse kolaroi - on välittämättömästi toisen osapuolen vika. Aika-ajoissa kaikkien pitää ajaa 3min. kestäviä kieroksia - jos ei aja heti bän. Ekan kieroksen jälkeen kaikkien pitää käydä varikolla paitsi Jessen ja laittaa sadekelin renkaat alle, jesse ei saa koskaan bänniä
#26 Coke- Ylläpitäjä
Itte ehdotitSuper-Jesse12 kirjoitti:Lol, ei se ja LOL MISTÄ TUOKIN OOT SAANUT PÄÄHÄN???
#55 hamiltonjr- Viestien lukumäärä : 48
Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
Vieraili- Vierailija
Väitätkö, että Kovalainen on muka huono kuski?Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
Sapwe- Viestien lukumäärä : 310
Mun mielest toi oli aika huono ehdotus. Kaikilla pitäisi olla oikeus päättää minkä auton hän valitsisi.Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
Mikä järki? Autot on equal
#26 Coke- Ylläpitäjä
Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Slex1337 kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
Uhdun Slex lauseeseen ja lisään vielä että tossa ei oo mitään JÄRKEE !
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
unohin :/cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
hamiltonjr kirjoitti:unohin :/cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
Siis ootko sä Super-Jesse?
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:hamiltonjr kirjoitti:unohin :/cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
Lol, Coke mulla on tää vain eikä hamin käyttistä!
Vieraili- Vierailija
Super-Jesse12 kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:hamiltonjr kirjoitti:unohin :/cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
No kun se vastas tollee
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:hamiltonjr kirjoitti:unohin :/cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
No kun se vastas tollee
Luuleks että puhun tolleen sulle mesessä?
Vieraili- Vierailija
Super-Jesse12 kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:hamiltonjr kirjoitti:unohin :/cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Ainiin nyt tiedän että parhaat kuljettajat meneevät parempaan autoon niikun irl ja ovat tallikavereina vaikka on tasavertaisia autoja niin olisi parempi idea näin että mä menen vaikka ferrarille jos oon nopea ja näin mutta tälläinen ehdotus olisi minulla!
No kun se vastas tollee
Luuleks että puhun tolleen sulle mesessä?
Siis mitä vittua nyt oikeesti? PAREMMAT LASIT
Sanoin sun ehdotukselle että mikä järki kun autot on equal
Hamiltonjr vastaa siihen: sori unohin.
Ymmärsitkö pointtini? kun sanoin et ootko sä SJ12 (meinasin hamiltonjr)
#26 Coke- Ylläpitäjä
Sivu 14 / 41 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 41
Similar topics
» PLF1 - K9 - Veikkauskilpailu
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC