Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 - FIA
+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 15 / 41
Sivu 15 / 41 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 28 ... 41
Vs: PLF1 - FIA
Super-Jesse12 kirjoitti:Jaa, kun puhut ihan outoja välillä
Heh, kumpi puhuu outoja? Minä vai Jesse?
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Masa-F1 yritti rammata minua kolarinsta jälkeen. Ennen sitä tiukkaamutkaa hän päästää minut ohi, ja sitten yrittääkin tulla minun kylkeen, menin niin hiljaa että hän menee suoraa edestäni ja törmää seinään. Herranjumala, mikä tätä äijää riivaa??? Emmäkää sentää ketää tahallani yritä kolaroida ulos. Haista ***** masa. Kyllä määki rammata osaan.
Vieraili- Vierailija
Löytyykö jotain todistusaineistoa tähän, joka helpottaisi tutkimusta?Jo-hannez kirjoitti:Masa-F1 yritti rammata minua kolarinsta jälkeen. Ennen sitä tiukkaamutkaa hän päästää minut ohi, ja sitten yrittääkin tulla minun kylkeen, menin niin hiljaa että hän menee suoraa edestäni ja törmää seinään. Herranjumala, mikä tätä äijää riivaa??? Emmäkää sentää ketää tahallani yritä kolaroida ulos. Haista ***** masa. Kyllä määki rammata osaan.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Dew kirjoitti:Löytyykö jotain todistusaineistoa tähän, joka helpottaisi tutkimusta?Jo-hannez kirjoitti:Masa-F1 yritti rammata minua kolarinsta jälkeen. Ennen sitä tiukkaamutkaa hän päästää minut ohi, ja sitten yrittääkin tulla minun kylkeen, menin niin hiljaa että hän menee suoraa edestäni ja törmää seinään. Herranjumala, mikä tätä äijää riivaa??? Emmäkää sentää ketää tahallani yritä kolaroida ulos. Haista ***** masa. Kyllä määki rammata osaan.
Ei, koska vaihdoin kamerani kuvaus-paikkaa ennen kisaa, ja sitte ku oli jo lähtö niin muistin kameran, ja olisin joutunut nousta tuolilta ja mennä laittaa kameran päälle joten en kerennyt enään. Valitettavasti ei, mutta jos se **** ei viitti ees tunnustaa niin rammaan kyl sen:S
Vieraili- Vierailija
Mul oli siipi ja rengas paskana yritin oikasta ettei menis aikaa hukkaa mut auto ei kääntynyt
Vieraili- Vierailija
Masa-F1 kirjoitti:Mul oli siipi ja rengas paskana yritin oikasta ettei menis aikaa hukkaa mut auto ei kääntynyt
'kootut selitykset^^
Vaikka toi olis totta, aika tahallista oli koska suoraa mun eteen tuut ku oon lähdössä kiihdyttämään. Tyhmäkään ei tekis noinku sinä. Venasit että menen sun ohi _> ja sitte tunget mun eteen, tarkoituksena pyöräyttää mut tai hajottaa etusiipi.
Vieraili- Vierailija
Nyt videota tehdessä tajusin, että mähän näin ton tilanteen. Eli multa löytyy tilanne videolta.Dew kirjoitti:Löytyykö jotain todistusaineistoa tähän, joka helpottaisi tutkimusta?Jo-hannez kirjoitti:Masa-F1 yritti rammata minua kolarinsta jälkeen. Ennen sitä tiukkaamutkaa hän päästää minut ohi, ja sitten yrittääkin tulla minun kylkeen, menin niin hiljaa että hän menee suoraa edestäni ja törmää seinään. Herranjumala, mikä tätä äijää riivaa??? Emmäkää sentää ketää tahallani yritä kolaroida ulos. Haista ***** masa. Kyllä määki rammata osaan.
Sapwe- Viestien lukumäärä : 310
Sapwe kirjoitti:Nyt videota tehdessä tajusin, että mähän näin ton tilanteen. Eli multa löytyy tilanne videolta.Dew kirjoitti:Löytyykö jotain todistusaineistoa tähän, joka helpottaisi tutkimusta?Jo-hannez kirjoitti:Masa-F1 yritti rammata minua kolarinsta jälkeen. Ennen sitä tiukkaamutkaa hän päästää minut ohi, ja sitten yrittääkin tulla minun kylkeen, menin niin hiljaa että hän menee suoraa edestäni ja törmää seinään. Herranjumala, mikä tätä äijää riivaa??? Emmäkää sentää ketää tahallani yritä kolaroida ulos. Haista ***** masa. Kyllä määki rammata osaan.
Ite aloittamassa videon tekoa ja se menee kyllä huomiseen (siis jatkan) tai sitten saan tehtyä tänään ja huomenna Tubeen ->
#26 Coke- Ylläpitäjä
Sapwe kirjoitti:Nyt videota tehdessä tajusin, että mähän näin ton tilanteen. Eli multa löytyy tilanne videolta.Dew kirjoitti:Löytyykö jotain todistusaineistoa tähän, joka helpottaisi tutkimusta?Jo-hannez kirjoitti:Masa-F1 yritti rammata minua kolarinsta jälkeen. Ennen sitä tiukkaamutkaa hän päästää minut ohi, ja sitten yrittääkin tulla minun kylkeen, menin niin hiljaa että hän menee suoraa edestäni ja törmää seinään. Herranjumala, mikä tätä äijää riivaa??? Emmäkää sentää ketää tahallani yritä kolaroida ulos. Haista ***** masa. Kyllä määki rammata osaan.
Kiitos ja ylistys Sapwelle. Laita vaan youtuubiin mahd.nopeasti.
Vieraili- Vierailija
Joo masa yritti muaki rammaa seinää mut epäonnistu ja spinnas Xp
#55 hamiltonjr- Viestien lukumäärä : 48
hamiltonjr kirjoitti:Joo masa yritti muaki rammaa seinää mut epäonnistu ja spinnas Xp
Ite näin ja ei se kyllä rammannu. Siis meinaan että Masa oli ottamassa sisälinjaa seuraavaan mutkaan ja ei tiennyt/huomannut sua et olit rinnalla joten osuitte ja sä osui muuria kohden ja se lens seinään
#26 Coke- Ylläpitäjä
Nonii, sapwelta tullut video jossa toi tapahtuma on. Jos masa olis halunnut ajaa "herrasmiesmäisesti" hän olisi päästänyt meidät ohitse eikä yrittää kolaroida. Selvä tilanne nyt päätöstä.
Vieraili- Vierailija
Vaadin McLarenille (itse asiassa Johannezzin) toiminnalle tutkintaa, eli tää talli juttu. Ne on nyt potkimassa mua ja jättämässä heitteille. Dew sanoi mulle ettei mene kisakuskiksi jos mä haluan jatkaa McLarenilla ja näin hänelle sanoin ja hän ymmärsi tilanteen, nyt Johannezz nosti Dewin kisakuskiksi yhtäkkiä ilman minun ja Dewin suostumista.
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Vaadin McLarenille (itse asiassa Johannezzin) toiminnalle tutkintaa, eli tää talli juttu. Ne on nyt potkimassa mua ja jättämässä heitteille. Dew sanoi mulle ettei mene kisakuskiksi jos mä haluan jatkaa McLarenilla ja näin hänelle sanoin ja hän ymmärsi tilanteen, nyt Johannezz nosti Dewin kisakuskiksi yhtäkkiä ilman minun ja Dewin suostumista.
Dewin suostumuksella kyllä,
Ja kun me teimme sopimusta, puhuimme siitä että ajat mclarenilla niin kauan, kunnes Dew pystyy palaaamaan. Enkä pidä tuollaista riitapukaria kuitenkaan tallissani, niin tämä on ihan turha juttu. Luuletko että jaksan ajaa semmosen kans joka vittuilee, ja luultavasti rupeaa vielä estelemään kisoissa. Dew pystyi nyt palaamaan, joten sinun "tuurauksesi" päättyy. Eli siis nostamme testikuljettajan kisakuljettajaksi, ja kisakuljettajan testikuljettajaksi. Eli tallin sisäinen siirto, joten Cokella ei ole siinä sanavaltaa.
Kiitos, ja kuitti.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Vaadin McLarenille (itse asiassa Johannezzin) toiminnalle tutkintaa, eli tää talli juttu. Ne on nyt potkimassa mua ja jättämässä heitteille. Dew sanoi mulle ettei mene kisakuskiksi jos mä haluan jatkaa McLarenilla ja näin hänelle sanoin ja hän ymmärsi tilanteen, nyt Johannezz nosti Dewin kisakuskiksi yhtäkkiä ilman minun ja Dewin suostumista.
Ja kun me teimme sopimusta, puhuimme siitä että ajat mclarenilla niin kauan, kunnes Dew pystyy palaaamaan. Enkä pidä tuollaista riitapukaria kuitenkaan tallissani, niin tämä on ihan turha juttu. Luuletko että jaksan ajaa semmosen kans joka vittuilee, ja luultavasti rupeaa vielä estelemään kisoissa. Dew pystyi nyt palaamaan, joten sinun "tuurauksesi" päättyy. Eli siis nostamme testikuljettajan kisakuljettajaksi, ja kisakuljettajan testikuljettajaksi. Eli tallin sisäinen siirto, joten Cokella ei ole siinä sanavaltaa.
Kiitos, ja kuitti.
Voi ***** tota *facepalm*
Dew sanoi mulle tänää ettei aijo mennä kisakuskin rooliin jos haluan jatkaa kisakuskina McLarenilla.
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Vaadin McLarenille (itse asiassa Johannezzin) toiminnalle tutkintaa, eli tää talli juttu. Ne on nyt potkimassa mua ja jättämässä heitteille. Dew sanoi mulle ettei mene kisakuskiksi jos mä haluan jatkaa McLarenilla ja näin hänelle sanoin ja hän ymmärsi tilanteen, nyt Johannezz nosti Dewin kisakuskiksi yhtäkkiä ilman minun ja Dewin suostumista.
Kiitos, ja kuitti.
Dew sanoi mulle tänää ettei aijo mennä kisakuskin rooliin jos haluan jatkaa kisakuskina McLarenilla.
Kerroin tuossa aikaisemmassa viestissäni kaiken oleellisen. Tulet saamaan potkut tuolla menolla joka tapauksessa.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Vaadin McLarenille (itse asiassa Johannezzin) toiminnalle tutkintaa, eli tää talli juttu. Ne on nyt potkimassa mua ja jättämässä heitteille. Dew sanoi mulle ettei mene kisakuskiksi jos mä haluan jatkaa McLarenilla ja näin hänelle sanoin ja hän ymmärsi tilanteen, nyt Johannezz nosti Dewin kisakuskiksi yhtäkkiä ilman minun ja Dewin suostumista.
Kiitos, ja kuitti.
Kerroin tuossa aikaisemmassa viestissäni kaiken oleellisen. Tulet saamaan potkut tuolla menolla joka tapauksessa.
Entä jos Dew ei halua ajaa?
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Vaadin McLarenille (itse asiassa Johannezzin) toiminnalle tutkintaa, eli tää talli juttu. Ne on nyt potkimassa mua ja jättämässä heitteille. Dew sanoi mulle ettei mene kisakuskiksi jos mä haluan jatkaa McLarenilla ja näin hänelle sanoin ja hän ymmärsi tilanteen, nyt Johannezz nosti Dewin kisakuskiksi yhtäkkiä ilman minun ja Dewin suostumista.
Kiitos, ja kuitti.
Ajan sitten vaikka yksin. Jos nyt vähän rupeat rauhoittumaan niin katotaa sit
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Jo-hannez kirjoitti:cokeFIN kirjoitti:Vaadin McLarenille (itse asiassa Johannezzin) toiminnalle tutkintaa, eli tää talli juttu. Ne on nyt potkimassa mua ja jättämässä heitteille. Dew sanoi mulle ettei mene kisakuskiksi jos mä haluan jatkaa McLarenilla ja näin hänelle sanoin ja hän ymmärsi tilanteen, nyt Johannezz nosti Dewin kisakuskiksi yhtäkkiä ilman minun ja Dewin suostumista.
Kiitos, ja kuitti.
Ajan sitten vaikka yksin. Jos nyt vähän rupeat rauhoittumaan niin katotaa sit
Olen rauhallinen?
PS tää on aik offtopic eli sori kaverit mut tuu johannezz chat nii ei tarvii offtopic
#26 Coke- Ylläpitäjä
ei ***** johannes pätejä , dewi ei halua kisa kuskiks ? dewi on toinen johtaja et voi ite päättää newbieJo-hannez kirjoitti:JOo tää oli mun vikaviesti tänne, sori offtopic
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
Asia käytä chatissa, case closed!
#26 Coke- Ylläpitäjä
Nonni, eiköhän tää ollu selvä jessen osalta. Rammaa jeskulin seinään, ja minulla on video todisteena jos semmoista kaivataan.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:Nonni, eiköhän tää ollu selvä jessen osalta. Rammaa jeskulin seinään, ja minulla on video todisteena jos semmoista kaivataan.
Puhutaan kai samasta kohdasta?
Slex myös vaatii Jesselle bänniä siitä että rammasi hänet
#26 Coke- Ylläpitäjä
Sivu 15 / 41 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 28 ... 41
Similar topics
» PLF1 - K9 - Veikkauskilpailu
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards