Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 - FIA
+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 16 / 41
Sivu 16 / 41 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41
Vs: PLF1 - FIA
laitappa videota jossu, siitä rammauksesta.. olis kiva tietää mitä se jesse siellä takana teki että se pyöräytti mut ja coken ja sitä ennen ku se spinnautti mut melkeen pitkällä suoralla..
Vieraili- Vierailija
Emme puhu samasta kohdasta. Puhun siitä kun Jesse ja Jeskuli kolaroivat, ja tämähän oli jessen syy. Muistatko suoralla silloin?
E: jeskuli huomenna laitan.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:Emme puhu samasta kohdasta. Puhun siitä kun Jesse ja Jeskuli kolaroivat, ja tämähän oli jessen syy. Muistatko suoralla silloin?
Mä en nähny sitä kunnol mut se Jessen syy enemmän ja mun kisa meni pilalle (N)
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Dew, ilmota kun olet miettinyt asiaa, toivon että hyväksyt. Tulis nopeutta asioihin
#26 Coke- Ylläpitäjä
Mut jos on DRS auki niin pitää antaa mennä, ei voi estellä niikun irl f1 ja sitten rammailla, mä lähin oikein ohittaa ja sitten se rammaus!
Vieraili- Vierailija
*Super hyper facepalm* drs on vaan paska nappula jolla ohitetaan ei pidä antaa mennä, edessä oleva saa valita linjan dumasssSuper-Jesse12 kirjoitti:Mut jos on DRS auki niin pitää antaa mennä, ei voi estellä niikun irl f1 ja sitten rammailla, mä lähin oikein ohittaa ja sitten se rammaus!
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
marjajokaolipaha kirjoitti:*Super hyper facepalm* drs on vaan paska nappula jolla ohitetaan ei pidä antaa mennä, edessä oleva saa valita linjan dumasssSuper-Jesse12 kirjoitti:Mut jos on DRS auki niin pitää antaa mennä, ei voi estellä niikun irl f1 ja sitten rammailla, mä lähin oikein ohittaa ja sitten se rammaus!
Edellä oleva ei todellakaan saa sillon vaihtaa ajolinjaa kun ohittaja on jo vieressä...
#80 ieponi- Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 35
ieponi kirjoitti:marjajokaolipaha kirjoitti:*Super hyper facepalm* drs on vaan paska nappula jolla ohitetaan ei pidä antaa mennä, edessä oleva saa valita linjan dumasssSuper-Jesse12 kirjoitti:Mut jos on DRS auki niin pitää antaa mennä, ei voi estellä niikun irl f1 ja sitten rammailla, mä lähin oikein ohittaa ja sitten se rammaus!
Edellä oleva ei todellakaan saa sillon vaihtaa ajolinjaa kun ohittaja on jo vieressä...
Niin?
Ja Jesse, mitä sä höpiset?
#26 Coke- Ylläpitäjä
Ei mua saa syyttää tosta jutusta, mä lähin JesKulia ohittaa ja vaihdoin sisäpuoleen ja sitten se rammasi mua
Vieraili- Vierailija
Super-Jesse12 kirjoitti:Ei mua saa syyttää tosta jutusta, mä lähin JesKulia ohittaa ja vaihdoin sisäpuoleen ja sitten se rammasi mua
Ei FIA sitä käsittelekkään
#26 Coke- Ylläpitäjä
voin sanoa että se oli mun virhe, mutta tahallaa sitä EN tehny....ite oon lähettäny juhohfin ja dewille omat perustelut siitä ...toivottavasti ne ymmärtää..cokeFIN kirjoitti:Super-Jesse12 kirjoitti:Ei mua saa syyttää tosta jutusta, mä lähin JesKulia ohittaa ja vaihdoin sisäpuoleen ja sitten se rammasi mua
Ei FIA sitä käsittelekkään
Vieraili- Vierailija
Kummallekkin kuskille tulee varoitukset seuraavaan kisaan, eli seuraavasta rikkeestä tulee sitten isompaa rangaistusta. Molemmat ovat suurennuslasin alla Silverstonessa.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
Säännöt löydät täältä: Reilunpelin säännöt
#83 JuhohFin- Viestien lukumäärä : 649
Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lue - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni. En usko, että nuo säännöt tuovat paljoakaan vaikutusta, mutta pienikin hyöty on aina hyväksi.JuhohFin kirjoitti:Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Slex1337 kirjoitti:Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lue - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni. En usko, että nuo säännöt tuovat paljoakaan vaikutusta, mutta pienikin hyöty on aina hyväksi.JuhohFin kirjoitti:Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
Facepalm*
Vieraili- Vierailija
Väitätkö tosissasi, että jotakin kiinnostaa lukea ne?Jo-hannez kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lue - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni. En usko, että nuo säännöt tuovat paljoakaan vaikutusta, mutta pienikin hyöty on aina hyväksi.JuhohFin kirjoitti:Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
Facepalm*
Slex1337 kirjoitti:Väitätkö tosissasi, että jotakin kiinnostaa lukea ne?Jo-hannez kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lue - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni. En usko, että nuo säännöt tuovat paljoakaan vaikutusta, mutta pienikin hyöty on aina hyväksi.JuhohFin kirjoitti:Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
Facepalm*
Mmm, itse ainakin selasin, ja arvostan että joku on nähnyt vaivaa ja tehnyt semmoiset. Mistä tiedät jos joku haluaa lukea niitä? Ihan mielenkiintoista tietoa siellä on.
Lähinnä nauratti: "Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lua - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni."
Empä usko että tuokaan paljoa ketään kiinnosti.
Vieraili- Vierailija
Kiinnosti itseäni. Eipä minuakaan sinun viestisi kiinnosta lainkaan, eikä muutamaa muutakaan, joten voimme molemmat lopettaa postaamisen foorumeilleJo-hannez kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Väitätkö tosissasi, että jotakin kiinnostaa lukea ne?Jo-hannez kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lue - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni. En usko, että nuo säännöt tuovat paljoakaan vaikutusta, mutta pienikin hyöty on aina hyväksi.JuhohFin kirjoitti:Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
Facepalm*
Mmm, itse ainakin selasin, ja arvostan että joku on nähnyt vaivaa ja tehnyt semmoiset. Mistä tiedät jos joku haluaa lukea niitä? Ihan mielenkiintoista tietoa siellä on.
Lähinnä nauratti: "Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lua - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni."
Mitä vaivaa noiden teko vaatii? Tollasia löytyy googlettamalla tuhansia kappaleita..
Slex1337 kirjoitti:Kiinnosti itseäni. Eipä minuakaan sinun viestisi kiinnosta lainkaan, eikä muutamaa muutakaan, joten voimme molemmat lopettaa postaamisen foorumeilleJo-hannez kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Väitätkö tosissasi, että jotakin kiinnostaa lukea ne?Jo-hannez kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lue - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni. En usko, että nuo säännöt tuovat paljoakaan vaikutusta, mutta pienikin hyöty on aina hyväksi.JuhohFin kirjoitti:Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
Facepalm*
Mitä vaivaa noiden teko vaatii? Tollasia löytyy googlettamalla tuhansia kappaleita..
Kyllä minua viestisi kiinnostaa, tuolle yhdelle lauseelle vain repesin. Oli niin huvittava.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lue - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni. En usko, että nuo säännöt tuovat paljoakaan vaikutusta, mutta pienikin hyöty on aina hyväksi.JuhohFin kirjoitti:Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
Facepalm*
?
En mäkään kyllä lue koska nähtävästi ovat samat jotka oli kaudella 4.
E: Oli noi samat säännöt.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Jo-hannez kirjoitti:Slex1337 kirjoitti:Eipä niitä kukaan lue - ainakaan minä en lue - koska en näe sitä hyödylliseksi itselleni. En usko, että nuo säännöt tuovat paljoakaan vaikutusta, mutta pienikin hyöty on aina hyväksi.JuhohFin kirjoitti:Käykää lukemassa reilun pelin säännöt ajatuksen kanssa ja vaikka useampaan kertaan. Ne ovat kokeneille kuskeille itsestäänselvyyksiä mutta ei niiden kertaamisesta haittaakaan ole. Niiden tarkoituksena on vähentää kolareiden ja rammausten määrää.
Facepalm*
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
FIA:lle, siis lähinnä juholle tutkittavaksi Dewin ajolinja. Hänen takia jouduin kolme kertaa spinniin. Viimeisellä kierroksella hän blockkaa minut että joudun oikaisemaan, ja tästä johtuen saan penaltyn. Tuli hetkeksi mieleen ajaako edelläni Dew vai Jesse. Video tulee sunnuntaina tai maanantaina.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:FIA:lle, siis lähinnä juholle tutkittavaksi Dewin ajolinja. Hänen takia jouduin kolme kertaa spinniin. Viimeisellä kierroksella hän blockkaa minut että joudun oikaisemaan, ja tästä johtuen saan penaltyn. Tuli hetkeksi mieleen ajaako edelläni Dew vai Jesse. Video tulee sunnuntaina tai maanantaina.
Tämä selvä. Katsotaan tilanne sitten kun saat videon tehtyä. Mahdollisesti siihen saadaan myös Benlonin mielipide jos hän ehtii palata matkoilta ajoissa.
Johannezz ajoi perääni ja sitten ajauduin nurmikolle ja kisa pilalle -.-
E: Eli vaadin siit tutkintaa. Videon upin huomenna
E: Eli vaadin siit tutkintaa. Videon upin huomenna
#26 Coke- Ylläpitäjä
PLF1-FIA julkaisee kisan tapahtumien päätökset vasta sen jälkeen kun yllä mainittu tilanne on saatu tutkittua. Pyydämme kuskeilta kärsivällisyyttä sillä emme halua muuttaa tuloksia moneen kertaan ja turhaan sekoittaa itseämme tai muita kuljettajia. Lopulliset tulokset pyritään julkaisemaan lauantai-iltana kunhan saamme kaikki päätökset tehtyä.
Sivu 16 / 41 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41
Similar topics
» PLF1 - K9 - Veikkauskilpailu
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards