Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 - FIA
+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 18 / 41
Sivu 18 / 41 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 41
Vs: PLF1 - FIA
Jo-hannez kirjoitti:Joo, kindien ajelut silverstonessa. Eiköhän me voida ainakin loppukausi antaa tästä, ja vidin alussa hän estelee myös Vans-boytä.
FIA kertokaahan kantanne.
Heh, jos tosta osumasta tulee loppukaus niin tän sarjan penaltyt-bännit on aika outoja.
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
cokeFIN kirjoitti:
Heh, jos tosta osumasta tulee loppukaus niin tän sarjan penaltyt-bännit on aika outoja.
Toi oli tahallinen. Itsekin vinet siitä että hipasin sun perää, toi tulee täysii mun perään -.-
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:
Toi oli tahallinen. Itsekin vinet siitä että hipasin sun perää, toi tulee täysii mun perään -.-
Vinesin, hah *huutonaurua*
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:
Vinesin, hah *huutonaurua*
No semmosesta hipasusta piti videokin laittaa. Ja näet kai että hän ajaa TAHALLAAN ja TÄYSIÄ perääni. MInä en tehnyt kumpaakaan.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:
No semmosesta hipasusta piti videokin laittaa. Ja näet kai että hän ajaa TAHALLAAN ja TÄYSIÄ perääni. MInä en tehnyt kumpaakaan.
VOI ***** !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laitan CAPS LOOKILLA ETTÄ YMMÄRRÄT
JUHOHFIN SANOI MINULLE CHATISSA ETTÄ NYT ON DEWIN JA JOHANNEZZIN OSUMAT SELVITETTY JA KÄSITELTY, KYSYIN MITÄ TULI. HÄN SANOI ETTEI KERRO VASTA KUN SAA MINULTA NAUHAN JOSSA AJAT PERÄÄN JOTEN PISTIN SEN TULEMAAN, ONKO SINULLA OIKEASTI JOKU ONGELMA SIELLÄ PÄÄSSÄ TAI JESSEN TAVOIN NÄÖSSÄ?
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:
VOI ***** !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laitan CAPS LOOKILLA ETTÄ YMMÄRRÄT
JUHOHFIN SANOI MINULLE CHATISSA ETTÄ NYT ON DEWIN JA JOHANNEZZIN OSUMAT SELVITETTY JA KÄSITELTY, KYSYIN MITÄ TULI. HÄN SANOI ETTEI KERRO VASTA KUN SAA MINULTA NAUHAN JOSSA AJAT PERÄÄN JOTEN PISTIN SEN TULEMAAN, ONKO SINULLA OIKEASTI JOKU ONGELMA SIELLÄ PÄÄSSÄ TAI JESSEN TAVOIN NÄÖSSÄ?
kinosti.
Kuitenkin tuo kindien tapaus on pahempi, koska esteli muitakin kuljettajia, ja ajoi TAHALLAAN ja TÄYSIÄ minua päin. Kyllä tosta kisakieltoa pitkäksi aikaa riittää. Saihan crazyfinnboykin ikuiset, joten kyllä tuosta kisakielto vähintään tulee.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:
kinosti.
Kuitenkin tuo kindien tapaus on pahempi, koska esteli muitakin kuljettajia, ja ajoi TAHALLAAN ja TÄYSIÄ minua päin. Kyllä tosta kisakieltoa pitkäksi aikaa riittää. Saihan crazyfinnboykin ikuiset, joten kyllä tuosta kisakielto vähintään tulee.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Kun ajoin kindiesin lähelle niin olin ohittamassa niikun oli mun videossa niin ei antanut mennä ja sillä oli etusiipi paskana muutenkin! se estämässä meitä kaikkia näköjään ja se haluu pilata tämän sarjan! ikuiseen kisakieltoon kun tästä ei tuu mitään kindiesistä...
Vieraili- Vierailija
sori mut, annoin tietä, ihan oikeesti+ sori jos en päästä keskellä mutkaa plus jossu, mun ongelma jos cm koodaa silleen et menee jarrut heti lukkoon ? elä itkeSuper-Jesse12 kirjoitti:Kun ajoin kindiesin lähelle niin olin ohittamassa niikun oli mun videossa niin ei antanut mennä ja sillä oli etusiipi paskana muutenkin! se estämässä meitä kaikkia näköjään ja se haluu pilata tämän sarjan! ikuiseen kisakieltoon kun tästä ei tuu mitään kindiesistä...
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
marjajokaolipaha kirjoitti:sori mut, annoin tietä, ihan oikeesti+ sori jos en päästä keskellä mutkaa plus jossu, mun ongelma jos cm koodaa silleen et menee jarrut heti lukkoon ? elä itke
SJ12, paraskin puhumaa. Jos Kindi saa tosta peräänajosta loppukauden bännit niin mitä vittua? Nää bännit pitäis punnita samalla tavalla.
#26 Coke- Ylläpitäjä
marjajokaolipaha kirjoitti:sori mut, annoin tietä, ihan oikeesti+ sori jos en päästä keskellä mutkaa plus jossu, mun ongelma jos cm koodaa silleen et menee jarrut heti lukkoon ? elä itke
Pitäs tajuta että sateella ja nokkarikki, menee heti renkaat lukkoon. Reilusti ennen mutkaa otat kaasun pois ja hiljalleen rupeat jarruttamaan. Olet sinä ääliö. Kuitenkin, kisakielto ja 20s rangaistus, koska tulit täysiä päin. + estelit myös vans-boyt
Vieraili- Vierailija
ja pyöräytit mut ja estelit vaikka olit jo kierroksen jääneeenä..Jo-hannez kirjoitti:
Pitäs tajuta että sateella ja nokkarikki, menee heti renkaat lukkoon. Reilusti ennen mutkaa otat kaasun pois ja hiljalleen rupeat jarruttamaan. Olet sinä ääliö. Kuitenkin, kisakielto ja 20s rangaistus, koska tulit täysiä päin. + estelit myös vans-boyt
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:
Sä et edelleenkää oo täällä se pomo
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:
Sä et edelleenkää oo täällä se pomo
Se oli ehdotus, ja lopetat nyt tuon pilkunnussinnan.
Vieraili- Vierailija
asorge, en oo estelly vans boyta, sori en oo mestarti sateel, ja sinä etoo diktaattori pilkunnussija -.-Jo-hannez kirjoitti:
marjajokaolipaha kirjoitti:asorge, en oo estelly vans boyta, sori en oo mestarti sateel, ja sinä etoo diktaattori pilkunnussija -.-
Puhu puulle. Kyllä sulle tuosta jotain rangaistuksia tulee, kunhan saataisiin se Juhohfi hereille.
Vieraili- Vierailija
Jo-hannez kirjoitti:
Miten tuossa nussin pilkkua?
#26 Coke- Ylläpitäjä
repes miks tästä tulis tutkintaa jos näistä jessen rammauksista ei tuu ?Jo-hannez kirjoitti:
Puhu puulle. Kyllä sulle tuosta jotain rangaistuksia tulee, kunhan saataisiin se Juhohfi hereille.
marjajokaolipaha kirjoitti:repes miks tästä tulis tutkintaa jos näistä jessen rammauksista ei tuu ?
Koska ajotapasi ja aivotoimintasi kohteeksi joutui muitakin. EJ,minä,Vans. Miten herranjumala jätkä ei tajua jarruttaa aikasemmin jos on nokka rikki?
Vieraili- Vierailija
k kerro miten mä ejtä ja vanssii kiusasin, EN YHTÄÄN MITENKÄÄN -.- ja voin sanoo et jos mul on keski arvo 8.79 nii mun mielestä ihan hyvä se on -.-Jo-hannez kirjoitti:
Koska ajotapasi ja aivotoimintasi kohteeksi joutui muitakin. EJ,minä,Vans. Miten herranjumala jätkä ei tajua jarruttaa aikasemmin jos on nokka rikki?
*facepalm*marjajokaolipaha kirjoitti:k kerro miten mä ejtä ja vanssii kiusasin, EN YHTÄÄN MITENKÄÄN -.- ja voin sanoo et jos mul on keski arvo 8.79 nii mun mielestä ihan hyvä se on -.-
Vieraili- Vierailija
kelle sä ny palmaat ? -.- ku haukuit mun aivotoimintaa, vastasin omalla tavallani -.-Jo-hannez kirjoitti:
*facepalm*
Ehkä sille, että kerrot keskiarvosi tässä, joka ei anna mitään kuvaa aivotoiminnasta..marjajokaolipaha kirjoitti:kelle sä ny palmaat ? -.- ku haukuit mun aivotoimintaa, vastasin omalla tavallani -.-
sleX^- Viestien lukumäärä : 188
Vaadin sille joka ekaa mutkaa mut ja monen muun rammas 2 kisan kiellon ja bunderil 2 kisaa ehonalaista -.- ja vitun jees taas ekaa mutkaaj oku rammaa sitte tulee jesse sitte tulee bunder sitte tulee taas jesse -.- voi vitun paska kasat taas ette sit osaa ajaa yhtään reilummi sillä mul meni kisa ekas mutkas oisin ollu podiumil maybe mut ei ... sitte se vielä ku saan penaltyy siitä et jätkät rammas mut 30sek -.- oisin vaatinu sen pois mut ajoin ulos ihan ku en jaksanu tota paskaa jos tälläst seuraavas kisas meitsi lähtee menee -.-
Brunderile on nyt tulossa bännit, aivan selvä asia. Mutta kuka helvetti hän on, ja miksi kohdistaa rammauksensa minuun? Eka 2 kierroksella rammaa mua seinään = molemmil etusiipi paskaks. Olin siis ennen tätä toisena. Sitten se kolmannella kerralla rammaa mut seinään ja KESKEYTÄN.
Uskokaa tai älkää mutta en kuvanut kisaa koska kamerasta oli akkuloppu, ja olin unhotanut laittaa latuuksiin ennen kisaa. -.- *****! nyt ärsyttää. Tällä kertaa tää kisa voitais oikeasti ajaa uudelleen. Onko se oikeen että jotku Brunderit valkkaa mestaruuden? olin toisena coken takana, ja siinä olisin luultaviimmin pysynytkin. JA cokea otin vielä koko ajan kiinni.
Toiseksi, joku **** rammaa startissa koko porukan.
Uskokaa tai älkää mutta en kuvanut kisaa koska kamerasta oli akkuloppu, ja olin unhotanut laittaa latuuksiin ennen kisaa. -.- *****! nyt ärsyttää. Tällä kertaa tää kisa voitais oikeasti ajaa uudelleen. Onko se oikeen että jotku Brunderit valkkaa mestaruuden? olin toisena coken takana, ja siinä olisin luultaviimmin pysynytkin. JA cokea otin vielä koko ajan kiinni.
Toiseksi, joku **** rammaa startissa koko porukan.
Vieraili- Vierailija
Sivu 18 / 41 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 41
Similar topics
» PLF1 - K9 - Veikkauskilpailu
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards