Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 - FIA
+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 29 / 41
Sivu 29 / 41 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35 ... 41
Vs: PLF1 - FIA
FIAlle hieman mietittävää .. coke unkarin lähös nousee ohittaa mut ekaa mutkaa sitte molemmat spin (mä kuulemma spinnasin coken eteen vaik olin sen takana ) sen jälkee molemmat siinä joukon keskel
oon vetäny siinä vaihees jo autonympäri ja seinäs sit lähen kaasuttaa nurmikol = PERÄ IRTI sit coke tulee kylkee ja sanoo et mun syytä
ja kaiken lisäks coke sano ennen kisaa että ei aja koska hirvee hedari hostaa vaan ja silti ajo ja vetäs mua kylkee .... sama asia about ku minä spectasin sillo kisoja jos oisin alkanu rammaa
oon vetäny siinä vaihees jo autonympäri ja seinäs sit lähen kaasuttaa nurmikol = PERÄ IRTI sit coke tulee kylkee ja sanoo et mun syytä
ja kaiken lisäks coke sano ennen kisaa että ei aja koska hirvee hedari hostaa vaan ja silti ajo ja vetäs mua kylkee .... sama asia about ku minä spectasin sillo kisoja jos oisin alkanu rammaa
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
marjajokaolipaha kirjoitti:FIAlle hieman mietittävää .. coke unkarin lähös nousee ohittaa mut ekaa mutkaa sitte molemmat spin (mä kuulemma spinnasin coken eteen vaik olin sen takana ) sen jälkee molemmat siinä joukon keskel
Kröhöm...milläs perusteella rammailen tahalleen? Jos pyörähdät mun edessä ja törmään sun kylkeen? En kerkenyt väistämään ja vaikka olisin jarruttanut/väistänyt siinä tilanteessa, olisin törmännyt kuitenkin sinuun joten lopeta itkut jo.
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Jos huomasit edellisen viestini alaosassa luki miksi rammasit tahalleen
Onkos Kindillä jotain todisteita? video? ja kuvastitko coke sinä tilanteen?
benlonn- Viestien lukumäärä : 333
marjajokaolipaha kirjoitti:FIAlle hieman mietittävää .. coke unkarin lähös nousee ohittaa mut ekaa mutkaa sitte molemmat spin (mä kuulemma spinnasin coken eteen vaik olin sen takana ) sen jälkee molemmat siinä joukon keskel
Minulla on lähtö videolla ja voin pistää sen tubeen mutta olin sen verran kaukana jälkijoukossa niin siinä ei näy tilanteen alku kunnolla kun minusta katsottuna olitte muun joukon takana. Ensin Coke pyörähtää muiden edestä radan oikeaan reunaan ja sitten kindi pyörähtää keskelle rataa ja rantala törmäsi kindien kylkeen.
Jos tilanteessa tapahtui jotain sen jälkeen kun muut oli jo mennyt niin sitten siitä olisi hyvä saada jonkinnäköistä todistetta siitä mitä tapahtui.
#83 JuhohFin- Viestien lukumäärä : 649
marjajokaolipaha kirjoitti:Jos huomasit edellisen viestini alaosassa luki miksi rammasit tahalleen
Millä vitun perusteella rammasin sinut? Jos pyörähdät eteeni ja sitten osun sinua kylkeen?
#26 Coke- Ylläpitäjä
Ei ole videota mutta coke tuli sen ekan tilanteen jälkeen mua kylkeen ku olin spinnannu siihen keskelle tietä ja coke sano aajois ettei aja vaan hosyaa mut silti ajo ... Pilas mun kisa täydellisesti ku tunki sinne sisälle ekaan mutkaan ois ollu mahikset 4 paikkaan
marjajokaolipaha kirjoitti:Ei ole videota mutta coke tuli sen ekan tilanteen jälkeen mua kylkeen ku olin spinnannu siihen keskelle tietä ja coke sano aajois ettei aja vaan hosyaa mut silti ajo ... Pilas mun kisa täydellisesti ku tunki sinne sisälle ekaan mutkaan ois ollu mahikset 4 paikkaan
Jos olit spinnannut keskelel tietä ja Coke ajo kylkeen joten asia on selvä se ei ole Coken syy koska hän ei kerennyt nähtävsti sinua väistämään + muutekin kun katoin taakse Startissa niin siin oli aika isokolari vähtiään valkeaa ja mustaa osaa sieltä lensi.
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
marjajokaolipaha kirjoitti:Ei ole videota mutta coke tuli sen ekan tilanteen jälkeen mua kylkeen ku olin spinnannu siihen keskelle tietä ja coke sano aajois ettei aja vaan hosyaa mut silti ajo ... Pilas mun kisa täydellisesti ku tunki sinne sisälle ekaan mutkaan ois ollu mahikset 4 paikkaan
Kukaan kuskeista tässä sarjassa ei olisi voinut väistää kyseistä kolaria millään. Pyörähdit suoraan _eteeni_
Case closed.
#26 Coke- Ylläpitäjä
ihan cokelta kysyn miks pitää kusettaa kaikesta ennen kisaa "En aja ku kauhee hedari" sitte silti ajat ? arvaa onko mun 1. odotus että sä tuut ekaan mutkaan ohi ku sanoit ettet aja ..
Voin ottaa bännit vikaan kisaan jos Juhoh niin haluaa.
Kiitos ja anteeksi.
Kiitos ja anteeksi.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Uusi FIA jäsen seisoo tässä
#26 Coke- Ylläpitäjä
CokeFIN on valittu Slexin tilalle PLF1 FIAn. FIAssa on nyt minä, JuhohFin ja CokeFIN.
Coken nostamisesta ylläpitoon päättää Dew.
Coken nostamisesta ylläpitoon päättää Dew.
Lotus F1 Team pyytää FIAlta lupaa kuljettajalle CokeFIN:ille ykköskuljettajan paikkaa, eli EuronJuusto olisi kakkoskuljettaja.
Allekirjoitus CokeFIN , EuronJuustoFIN ja Lotus !
#26 Coke- Ylläpitäjä
Tarkoitatko nyt numeroiden vaihtoa vai mitä?cokeFIN kirjoitti:Lotus F1 Team pyytää FIAlta lupaa kuljettajalle CokeFIN:ille ykköskuljettajan paikkaa, eli EuronJuusto olisi kakkoskuljettaja.
SuoBBis- Viestien lukumäärä : 344
SuoBBis kirjoitti:
Tarkoitatko nyt numeroiden vaihtoa vai mitä?
j
#26 Coke- Ylläpitäjä
Tänään saatiin vahvistus kaikilta FIAn jäseniltä että Reduced sääntö tulee voimaan SS sarjaan, kahteen viimeiseen kilpailuun. FIA on tuomaristossa tästä lähtien joten kuljettajat ei päätä enään. Myös PLF1 sarjassa ajetaan Redecud säännöillä koska voimme helpommin poistaa se +10sek. aika-sakko kuin läpiajorankku.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Kehotettiin pistämään. Mercuhan ei missään vaiheessa antanut sijaansa takaisin Cokelle.
SuoBBis- Viestien lukumäärä : 344
Olis juholle vähän kritiikkiä.
Kindiestoregon on sanonut ettei aijo ostaa peliä, niin miksi sitä pitää odottaa, eikä voi tiputtaa pois sarjasta varakuskin paikalle. Tääl ois pari aktiivista ( minä ja rambon, ketkä ootetaa kisakuskin paikkaa, ja sit siel istuu semmoset jotka ei edes osta peliä.. Vähän pistää kyllä mietityttämään. Ja sit toi mercuraliakaan ei oo näkyny.
Cokelle jo ehdotinkin että: jos noi epä.akt tyypit ei tuu kertoo olemassaolostaan mitään pv ennen kauden alkua, nii eikö ne vois sit tiputtaa varakuskeiks? Koska tuskin edes tulossa sarjaan.
Ja toivon että tähän viestiin vastaavat vain FIA:n jäsenet.
Kindiestoregon on sanonut ettei aijo ostaa peliä, niin miksi sitä pitää odottaa, eikä voi tiputtaa pois sarjasta varakuskin paikalle. Tääl ois pari aktiivista ( minä ja rambon, ketkä ootetaa kisakuskin paikkaa, ja sit siel istuu semmoset jotka ei edes osta peliä.. Vähän pistää kyllä mietityttämään. Ja sit toi mercuraliakaan ei oo näkyny.
Cokelle jo ehdotinkin että: jos noi epä.akt tyypit ei tuu kertoo olemassaolostaan mitään pv ennen kauden alkua, nii eikö ne vois sit tiputtaa varakuskeiks? Koska tuskin edes tulossa sarjaan.
Vierailija- Vierailija
Jos kauden alkuun mennessä ei ole kuulunut mitään niin tiputetaan varakuskiksi ja ensimmäisenä ilmoittautunut varakuski saa paikan.
Kindiestoregonin nimeä ei löydy kausi 6 ketjun kuski listalta eikä varakuski listalta joten hän ei aja ellei hän ilmoittaudu ja silloin pääsee varakuskiksi.
Kindiestoregonin nimeä ei löydy kausi 6 ketjun kuski listalta eikä varakuski listalta joten hän ei aja ellei hän ilmoittaudu ja silloin pääsee varakuskiksi.
Eipä oo Mercurialia näkyny Valot päälle tai vaihtoehtoisesti avaa ne säleverhot.
Vieraili- Vierailija
+1MercurialHF kirjoitti:Eipä oo Mercurialia näkyny Valot päälle tai vaihtoehtoisesti avaa ne säleverhot.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
+2Iso-Arska kirjoitti:
+1
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
sie jossu taisit unohtaa mut? eli jos sie jossu haluut päästä 6 kaudelle niin 2 pitäis tipahtaa pois sarjasta, koska enkö mä ollu 1 varakuski?Jossu kirjoitti:Olis juholle vähän kritiikkiä.
Vieraili- Vierailija
MercurialHF kirjoitti:Eipä oo Mercurialia näkyny Valot päälle tai vaihtoehtoisesti avaa ne säleverhot.
Ei sua sinä aikana oo näkyny ku ite ooon täällä ollut, ja jos just nyt kun kirjoitin tuon satuit tulemaan. Hienoja vertauksia kaverisi ovat varmasti ylpeitä
- Juonipaljastus:
- mene juoksemaan habboon niiden tuolien läpi...
Vierailija- Vierailija
Sivu 29 / 41 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35 ... 41
Similar topics
» PLF1 - K9 - Veikkauskilpailu
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards