Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 - FIA
+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 24 / 41
Sivu 24 / 41 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 41
Vs: PLF1 - FIA
Mua tulit kylkee ja pyörähdin siin startis just enne 1 sektori viiva vedit sinne leveeks ja tulit suoraa mun kylkee.benlonn kirjoitti:Joo myönnetään. Mutkissa ennen pitkää suoraa jäi jarrutus myöhäseks mut jollain muulla jäi kans jarrutus myöhäseks koska kun käänisin sisään mutkaan tuli jonkun kylki vastaan ja jouduin vähän oikomaan ja tulin takas radalle coken eteen luulisin.
Vieraili- Vierailija
Kantsii katto nyt vähän videoita, mun kuvalkulmasta nähdään miten Benlonn nähtävästi spinnauttaa ja ei anna sijaani takaisin, myöhemmin hän tulee ohi koska oli käynyt varikolla.
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
Euron videossa näkyy Benlonnin ja Masan kolari (EJ tubekanava hänen allekirjoituksessaan)
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28
Näin omasta näkökulmastani antaisin benlonnille varoituksen + diskauksen kisasta, jonka johdosta cokefin nousee benlonnin sijalle.
Syyt: Masan pyöräytys, myöhäinen jarrutus jonka takia osui cokeen ja oikaisi, Eurojuuston pyöräytys.
En tietenkään fiassa ole, mutta tämmöiset sanktiot mä antaisin : )
Syyt: Masan pyöräytys, myöhäinen jarrutus jonka takia osui cokeen ja oikaisi, Eurojuuston pyöräytys.
Vieraili- Vierailija
Bestter kirjoitti:Näin omasta näkökulmastani antaisin benlonnille varoituksen + diskauksen kisasta, jonka johdosta cokefin nousee benlonnin sijalle.
Lisäisin siihen vielä ei antanut sijaa takaisin kun spinnautti mut.
ja FIA ei päätä Abun tapahtumista mitään, olen kyllä Jossun kanssa samaa mieltä.
Tehkää aihe ja äänestys ja vaihtoehtoihin: Dsq ja varoitus, varoitus, ei mitään jne.
Minulle on ihan sama melkein
PS laittakaa 9.4.2012 äänestysrajaksi (Se on ma)
Minulle on ihan sama melkein
PS laittakaa 9.4.2012 äänestysrajaksi (Se on ma)
#26 Coke- Ylläpitäjä
Cokefin aika-ajossa esteli mua lämmpärillä, ja sitku vedin rakoo nii otti mua vikas mutkas -> päästi ohi, sit lähti imussa tulee ja pyöräytti mut ekaa mutkaa.
***** tämmönen lapsi kisakieltoo australiaa.
***** tämmönen lapsi kisakieltoo australiaa.
Vieraili- Vierailija
AGREED
marjajokaolipaha- Viestien lukumäärä : 374
Ikä : 26
Kindi, et nähny tilannetta.
Johannezz, lämmittelin renkait ja olin normaalisti rinnassasi ekassa mutkassa, sitten sä luulet että sun egollasi on etuajo oikeus, ajoin normaalisti siihen ensimmäiseen mutkaan sitä paskaa viivaa/seinää jnejnejne.
Ja kilpailusta: Yritän EJ:stä ohi ja sitten Benlonnkin kai samassa nipussa, menen seinää vaste sitten mut tönästää varikkoa pä, meen takasin päin mutta tönästää uuestaa ja seinää.
Ei mua sikäli haittaa mutta olisi viimeisen kilpailun kunniaksi kiva ajaa voittoon kun oli mahdollisuus siihen.
Johannezz, ei muistella silti pahalla
Johannezz, lämmittelin renkait ja olin normaalisti rinnassasi ekassa mutkassa, sitten sä luulet että sun egollasi on etuajo oikeus, ajoin normaalisti siihen ensimmäiseen mutkaan sitä paskaa viivaa/seinää jnejnejne.
Ja kilpailusta: Yritän EJ:stä ohi ja sitten Benlonnkin kai samassa nipussa, menen seinää vaste sitten mut tönästää varikkoa pä, meen takasin päin mutta tönästää uuestaa ja seinää.
Ei mua sikäli haittaa mutta olisi viimeisen kilpailun kunniaksi kiva ajaa voittoon kun oli mahdollisuus siihen.
Johannezz, ei muistella silti pahalla
#26 Coke- Ylläpitäjä
Ja en haluaisi valittaa mutta pakko:
Jesse tuli ensimmäisellä kieroksella turva-alueelta suoraan eteeni ja jouduin väistämään nurmikon kautta. Seuraavassa mutkassa se ajaa mua päi ja törmään JuhohFinin takakonttiin.
Jesse tuli ensimmäisellä kieroksella turva-alueelta suoraan eteeni ja jouduin väistämään nurmikon kautta. Seuraavassa mutkassa se ajaa mua päi ja törmään JuhohFinin takakonttiin.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Anteeks kolarista Coke mutta ei ollu täysin mun vika.
benlonn- Viestien lukumäärä : 333
En vaadikkaan sulle mitään, onnea voitosta
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Ja en haluaisi valittaa mutta pakko:
Tiedän syyn, Ohitin Jesse jahän jäi jumiin takrenkaaseeni tulin itse pois nini hän jäi sinne taaksy omaa tyhmyyttää sitten sieltä nähtävsti hyppäsi.
Ja Coken , minun ja Benlonn ohitus juttu on aika epäselvää katsottavaa jopa videoltani, koska katson ennen coken ulos ajoa että Benlonn on melekin persessä kiinni jonka jälkeen katse eteen ja DRS auki ja samassa Coke on seinässä ja tunnen kuinka oikeapuoleta minua pienesti tönäistää.
cokeFIN kirjoitti:Ja en haluaisi valittaa mutta pakko:
Kun se auto lähti minne sattui niin se oli vahinko eikä tahallinen!
Vieraili- Vierailija
Jesse, vaikka en vaadikkaan sulle mitään niin ole mies!
Kaartasit sieltä ihan selvästi ajolinjalle.
#26 Coke- Ylläpitäjä
cokeFIN kirjoitti:Jesse, vaikka en vaadikkaan sulle mitään niin ole mies!
Coke, jesse käytti lähes joka kierroksella hyväkseen mutkien 4 ja 5 välistä nurmikkoa yhdistäen mutkat yhdeksi. Minulla löytyy todisteet kun jesse ajaa liian leveällä linjalla aika-ajossa kaksi kertaa ja kolmannella kerralla ei ollu videointi vielä päällä mutta näin sen ja kisassa ekan kymmenen kierroksen aikana jesse käytti ainakin kolme kertaa nurmikkoa selvästi hyväkseen. Näki selvästi että jesse on harjoitellu ajaamaan sen säännöllisesti nurmikon yli kiertämällä eikä yrittänytkään ajaa rataa pitkin joten en usko että nuo oli ainoat kerrat mitä jesse veti siinä leveäksi.
Pitäisin jesselle aikasakkoa lopputuloksiin aika selvänä asiana.
#83 JuhohFin- Viestien lukumäärä : 649
JuhohFin kirjoitti:
Coke, jesse käytti lähes joka kierroksella hyväkseen mutkien 4 ja 5 välistä nurmikkoa yhdistäen mutkat yhdeksi. Minulla löytyy todisteet kun jesse ajaa liian leveällä linjalla aika-ajossa kaksi kertaa ja kolmannella kerralla ei ollu videointi vielä päällä mutta näin sen ja kisassa ekan kymmenen kierroksen aikana jesse käytti ainakin kolme kertaa nurmikkoa selvästi hyväkseen. Näki selvästi että jesse on harjoitellu ajaamaan sen säännöllisesti nurmikon yli kiertämällä eikä yrittänytkään ajaa rataa pitkin joten en usko että nuo oli ainoat kerrat mitä jesse veti siinä leveäksi.
Pitäisin jesselle aikasakkoa lopputuloksiin aika selvänä asiana.
Diskaus vain.
+20sec.
Sain saman Intiassa.
Sain saman Intiassa.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Juhon tekstin perusteella vois saada +20
benlonn- Viestien lukumäärä : 333
Teen videon jessen ajosta kunhan saan syötyä jotain ensin.
COKEFIN miks sitte jäit oottaa mua vikaan mutkaa vitun lapsi hiljensin ja menit sit ootit mua vikasa mutkasa. Aikakierroksella ei oo tarkotus et mennää rintarinnan siihe. tahallaa oootit vitun lapsi.
mutta en vaadi tästä mitäään, mulle riittää se että lopetat ajamisen.
mutta en vaadi tästä mitäään, mulle riittää se että lopetat ajamisen.
Vieraili- Vierailija
ootit mua vikasa mutkasa ku tein rakoa, sano miksi? olisit ihan hyvin voinu lähtee ajaa ja ois sitte voitu molemmat ajaa nopee kierros. sano miks ootit vikas mutkas, ku olin tekemäs rakoo vitun pässi.
riittää mul se et lähet sarjasta, kiitos sulle.
riittää mul se et lähet sarjasta, kiitos sulle.
Vieraili- Vierailija
Se riittikin Bestterin osalta pariksi päiväksi.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Tässä eilen lupaamani video jessen ajosta brasiliassa nyt kun sain sen vihdoin ja viimein ladattua tubeen.
Toivottavasti video toimii sillä itse en vaihteeksi saa yhteyttä tubeen lainkaan niin en tarkistaa toimivuutta.
Toivottavasti video toimii sillä itse en vaihteeksi saa yhteyttä tubeen lainkaan niin en tarkistaa toimivuutta.
Sivu 24 / 41 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 41
Similar topics
» PLF1 - K9 - Veikkauskilpailu
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards