Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
PLF1 - FIA
+25
#54 JR
#7 Brada
#86 Max out
FIA
Aperal
#9 Kortti90-X
#44 tino
#88 Tatti
#66 antimikael
#77 SJ
#21 eelisaleksi
#73 Jorbal
#33 Ake
SuoBBis
#55 hamiltonjr
#1 Rönski
Sapwe
sleX^
#80 ieponi
benlonn
#97 EuroJ
Arska
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
#26 Coke
29 posters
PLF1 :: PLF1-sarja
Sivu 32 / 41
Sivu 32 / 41 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 41
Vs: PLF1 - FIA
FIA:lle tutkittavaa:
Startti:
Osuma ieponin kanssa:
Saanko penaltini pois?
Startti:
Osuma ieponin kanssa:
Saanko penaltini pois?
Sapwe- Viestien lukumäärä : 310
Ikä : 28
Startti minun kuvakulmasta
Minusta masan keskeytys ei ollut minun syy niin tuo penalti on silloin aiheeton. Pitäisi nähdä startti Eeliksen kuvakulmasta jotta nähtäisiin mitä minun takana tapahtui.
Minusta masan keskeytys ei ollut minun syy niin tuo penalti on silloin aiheeton. Pitäisi nähdä startti Eeliksen kuvakulmasta jotta nähtäisiin mitä minun takana tapahtui.
#83 JuhohFin- Viestien lukumäärä : 649
JuhohFin kirjoitti:Startti minun kuvakulmasta
Eeliksen startti
Meikän startti
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Benlonnin ylläolevasta videosta näkyy selvästi että tilanne lähtee minun pienestä osumasta masaan joka käynnistää ketjureaktion masan, eeliksen ja coken välillä. Vaikka tulin ehkä hieman liian jyrkästi takaisin radalle masan väistämisen jälkeen niin minun piti myös varoa suobbista joka oli myös radan ulkopuolella. Mutta eeliksen videolla masa ja eelis oli lähes rinnakkain mutta taas sapwen ja benlonin videoilla eeliksen etupyörä osui masan takapyörään jonka seurauksena masa lähti oikealle. Mutta taisi olla liikaa autoja rinnakkain ekan mutkan ulostulossa, parhaimmillaan minä, masa, eelis ja coke oltiin rinnakkain ja oli vielä lähellä ettei suobbiskin olisi ollut samassa rintamassa.
JuhohFin kirjoitti:Benlonnin ylläolevasta videosta näkyy selvästi että tilanne lähtee minun pienestä osumasta masaan joka käynnistää ketjureaktion masan, eeliksen ja coken välillä. Vaikka tulin ehkä hieman liian jyrkästi takaisin radalle masan väistämisen jälkeen niin minun piti myös varoa suobbista joka oli myös radan ulkopuolella. Mutta eeliksen videolla masa ja eelis oli lähes rinnakkain mutta taas sapwen ja benlonin videoilla eeliksen etupyörä osui masan takapyörään jonka seurauksena masa lähti oikealle. Mutta taisi olla liikaa autoja rinnakkain ekan mutkan ulostulossa, parhaimmillaan minä, masa, eelis ja coke oltiin rinnakkain ja oli vielä lähellä ettei suobbiskin olisi ollut samassa rintamassa.
Masa aiheutti koko kolarin sukeltamalla ensimmäiseen mutkaan, siinä jo osuttiin ensimmäisen kerran.
#26 Coke- Ylläpitäjä
Masa saa Monzaan +20s. rangaistuksen, koska sukelsi ensimmäiseen mutkaan ja aiheutti kolarin.
Coken, Mercun, Sapwen, Juhoh, Eeliksen ja Euron rangaistukset otetaan pois. Coke nousee 10->8, Mercu nousee 4->3. Juho, Eeliksen, Sapwen eikä Euron rangaistukset vaikuta tuloksiin.
Mercu saa varoituksen, hän vaihtoi linjaa taistellessaan SuoBBista vastaan enemmän kuin kerran. Muistakaa kuljettajat että kun toinen yrittää ohi, häntä ei saa peitellä rajusti. Puolustaa saa toki, mutta vain kerran linjaa saa vaihtaa.
Eelisaleksi tippuu yhden sijan Unkarista saamansa rangaistuksen vuoksi.
Tulokset :
1. Ake
2. ieponi
3. Mercu ↑
4. SuoBBis ↓
5. Runner ↓
6. Juhoh ↑
7. Eelis ↓
8. Coke ↑
9. Antimikael ↓
10. Rambo ↓
11. Sapwe
Ascar mutkan saa oikaista Monzan aika-ajoissa, ja kilpailussa, mutta tämä koskee vain keinonurmea.
Coken, Mercun, Sapwen, Juhoh, Eeliksen ja Euron rangaistukset otetaan pois. Coke nousee 10->8, Mercu nousee 4->3. Juho, Eeliksen, Sapwen eikä Euron rangaistukset vaikuta tuloksiin.
Mercu saa varoituksen, hän vaihtoi linjaa taistellessaan SuoBBista vastaan enemmän kuin kerran. Muistakaa kuljettajat että kun toinen yrittää ohi, häntä ei saa peitellä rajusti. Puolustaa saa toki, mutta vain kerran linjaa saa vaihtaa.
Eelisaleksi tippuu yhden sijan Unkarista saamansa rangaistuksen vuoksi.
Tulokset :
1. Ake
2. ieponi
3. Mercu ↑
4. SuoBBis ↓
5. Runner ↓
6. Juhoh ↑
7. Eelis ↓
8. Coke ↑
9. Antimikael ↓
10. Rambo ↓
11. Sapwe
Ascar mutkan saa oikaista Monzan aika-ajoissa, ja kilpailussa, mutta tämä koskee vain keinonurmea.
#33 Ake- FIA
- Viestien lukumäärä : 186
haistakaa kuule FIA pitkä paska taas meni usko Fiakohon eli näköjään saa kiilata toise radalta että keskeyttä eli pitääpi ottaa monzassa käyttöön kun kerran sallittua aiheutta toise keskeytys. eli monza on turha sitte osallistua koska ake alkas pelkäämään mun nopeutta ake luusereista luuserein sais vetää hirteen kuin samoin loputkin FIAsta.
ja keskeytys oli jo tarpeeks kova rangaistus mutta monzas olisin ollu liia nopea akelle nii piti saada yks uhkaaja pois tieltä.
ja keskeytys oli jo tarpeeks kova rangaistus mutta monzas olisin ollu liia nopea akelle nii piti saada yks uhkaaja pois tieltä.
Vieraili- Vierailija
F1-Masa kirjoitti:haistakaa kuule FIA pitkä paska taas meni usko Fiakohon eli näköjään saa kiilata toise radalta että keskeyttä eli pitääpi ottaa monzassa käyttöön kun kerran sallittua aiheutta toise keskeytys. eli monza on turha sitte osallistua koska ake alkas pelkäämään mun nopeutta ake luusereista luuserein sais vetää hirteen kuin samoin loputkin FIAsta.
Ei olisi ensimmäinen kerta jos sä rammaisit jonkun.
#26 Coke- Ylläpitäjä
F1-Masa kirjoitti:haistakaa kuule FIA pitkä paska taas meni usko Fiakohon eli näköjään saa kiilata toise radalta että keskeyttä eli pitääpi ottaa monzassa käyttöön kun kerran sallittua aiheutta toise keskeytys. eli monza on turha sitte osallistua koska ake alkas pelkäämään mun nopeutta ake luusereista luuserein sais vetää hirteen kuin samoin loputkin FIAsta.
Aiheutit itse keskeytyksesi sukeltamalla ensimmäiseen mutkaan. Ilman tuota sukellusta ette olisi joutuneet kyseiseen tilanteeseen, jossa viisi autoa ajaa rinnakkain.
Kannattaa myös muistaa, että sukeltaminen ja siitä johtunut kolari pilasi myös monen muun kilpailun. esim. Sapwe ja benlonn joutuivat menemään varikolle.
Sanon nyt vielä, että päätökset on tehty yhdessä. Minä ja Coke eivät olleet päätöksessä mukana, sillä sukeltamisesi vaikutti meidän molelmpien kisaan. Ake vain julkaisi tämän tiedoitteen. Tavoitteemme ei ole ollut todellakaa Aken tai kenenkään muun suosiminen.
SuoBBis- Viestien lukumäärä : 344
Monza:
#97 EuroJ- Viestien lukumäärä : 1109
Ikä : 27
Lähdössä masa rammaa selkeesti mun perseeseen.
#73 Jorbal- Viestien lukumäärä : 165
Tämännäköistä Italian Monzassa
#33 Ake- FIA
- Viestien lukumäärä : 186
#80 ieponi- Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 35
Penny iha turha mut päättäkää sit mitä teette ton mun "perään ajamisen" kanssa, vähä ehk turha myöhään jarrutin.
#1 Rönski- Viestien lukumäärä : 204
Mun startti. Oikeutetusti olin kisan viimeinen. Pahoittelut Ieponille ja varsinkin Akelle.
FIA:n tuomiot Italian GP:stä
Runnerin rangaistus pysyy, koska hän oli osasyyllinen ensimmäisen mutkan kolariin.
Ieponin rangaistus poistetaan, joten hänet julistetaan voittajaksi.
Masa saa kaksi varoitusta, toisen peräänajoista ja toisen linjanvaihdosta.
Eelis ei saa hänen ja Jessen osumasta rangaistusta, sillä Jesse palaa ajolinjalle vaarallisesti.
Mercun rangaistus otetaan pois, koska hän yrittää väistää Jesseä.
Sekä JuhohFin, että EuronJuustoFIN diskataan kilpailusta, molemmat olivat syyllisiä ensimmäisen mutkan kolariin.
--------------------------------------------------------------------------------------
Singaporen 1. mutka
Mutkan oikaisusta rankaistaan isolla kädellä.
Runnerin rangaistus pysyy, koska hän oli osasyyllinen ensimmäisen mutkan kolariin.
Ieponin rangaistus poistetaan, joten hänet julistetaan voittajaksi.
Masa saa kaksi varoitusta, toisen peräänajoista ja toisen linjanvaihdosta.
Eelis ei saa hänen ja Jessen osumasta rangaistusta, sillä Jesse palaa ajolinjalle vaarallisesti.
Mercun rangaistus otetaan pois, koska hän yrittää väistää Jesseä.
Sekä JuhohFin, että EuronJuustoFIN diskataan kilpailusta, molemmat olivat syyllisiä ensimmäisen mutkan kolariin.
--------------------------------------------------------------------------------------
Singaporen 1. mutka
Mutkan oikaisusta rankaistaan isolla kädellä.
Arska- Webmaster
- Viestien lukumäärä : 510
Ikä : 32
Siinä 2 osumaa: runnerin ja mercun kans. Mercu kääns just eteen ja jarrutti etten ehtiny tekemään mitään.
#80 ieponi- Viestien lukumäärä : 338
Ikä : 35
Eiköhä nuita molempia rankkuja kehtaa pyytää pois.
Toinen klippi käytännössä turha, jos ihmettelette.
#1 Rönski- Viestien lukumäärä : 204
Eli siis tota noi ekassa missasin jarrutuksen täysin. Koitin kyllä välttää kolarin ohjaamlla nurmikolle mutta ilmeisesti #NP osui suobbikseen ja hän pyörähti. Pahoittelut. Toisessa tilanteessa jesse spinnaa mua päin
Viimeinen muokkaaja, eelisaleksi pvm La 26 Loka 2013 - 23:58, muokattu 1 kertaa
#21 eelisaleksi- Viestien lukumäärä : 269
Ikä : 25
Sivu 32 / 41 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 41
Similar topics
» PLF1 - K9 - Veikkauskilpailu
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC
» PLF1 | Kausi 9
» PLF1 K8 Awards
» Ilmoittautuminen PLF1 Kausi 5
» PLF1 Sarja PC