Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija Ei
[ Näytä koko lista ]
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Viimeisimmät aiheet
Haku
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
F1 2014 Co-op
29032015
F1 2014 Co-op
F1 2014 co-op!
Kisapituus: 25%
AI: Legenda
Kaikki avut: OFF [Paitsi tc.]
Peli: F1 2014
Auton voimasuhteet: F1 2014
2012: https://plf1sarja.palstani.com/t322-ferrari-mclaren-yrittavat-peitota-haran#12487
2013: https://plf1sarja.palstani.com/t324-neljan-hengen-co-op-f12013#12516
Kuljettajien pisteet (Japanin GP:n jälkeen):
1. Tino [Red Bull] 249p
2. Coke [Ferrari/RedBull] 203p
3. Tatti [Ferrari] 186p
4. Antimikael [Mercedes] 134p
5. Rosberg [Mercedes] 126p
6. Hanski [Ferrari] 101p
7. Magnussen [McLaren] 86p
8. Super Jesse [Williams] 60p
9. Massa [Williams] 51p
10. Perez [Force India] 50p
11. Ieponi [Williams] 50p
12. Hulkenberg [Force India] 44p
13. Button [McLaren] 40p
14. Vergne [Toro Rosso] 17p
15. Grosjean [Lotus] 17p
16. Bottas [Williams] 16p
17. Alonso [Ferrari] 12p
18. Kvyat [Toro Rosso] 11p
19. Hamilton [Mercedes] 10p
20. Sutil [Sauber] 8p
21. Kobayshi [Caterham] 7p
22. Ericsson [Caterham] 4pp
23. Maldonado [Lotus] 3p
24. Gutierrez [Sauber] 3p
Valmistajien pisteet (Japanin GP:n jälkeen):
1. Ferrari 350p
2. Red Bull 401p
3. Mercedes 270
4. Force India 94p
5. Williams 177p
6. McLaren 126p
7. Lotus 20p
8. Toro Rosso 28p
9. Caterham 11p
10. Sauber 11p
* [Coke keräsi 51. pistettä Ferrarille.]
Tallit:
- Juonipaljastus:
[Coke ajoi ensiksi Ferrarilla, mutta Hanski valitti koko ajan Red Bullin ''paskuudesta'' joten Coke ja Hanski vaihtoivat tallipaikkoja,]Scuderia Ferrari
Hanski & Tatti
Mercedes AMG
Antimikael & Nico Rosberg
Infiniti Red Bull Racing
Tino & oke
McLaren
Jenson Button & Kevin Magnussen
Lotus
Romain Grosjean & Pastor Maldonado
Sauber
Esteban Gutierrez & Adrian Sutil
Sahara Force India
Sergio Perez & Nico Hulkenberg
Scuderia Toro Rosso
Jean Eric Vergne & Daniil Kvjat
Caterham
Marcus Ericsson & Kamui Kobayshi
Marussia
Max Chilton & Jules Bianchi
Williams Martini Racing
Ieponi & Super-Jesse
Viimeinen muokkaaja, #26 Coke pvm To 16 Huhti 2015 - 23:27, muokattu 12 kertaa
#26 Coke- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 3859
Points : 9721
Join date : 21.01.2012
Ikä : 28
F1 2014 Co-op :: Kommentit
Räikkönen ei pysty ajamaan - Yllätyskorvaaja!
[Ferrarin kauden 2014 auto näyttää tältä!]
[Ferrarin kauden 2014 auto näyttää tältä!]
Kimi Räikkönen ei pysty ajamaan 2014 kautta selkäongelmien takia. Kimi Räikkönen kävi leikkauksessa ja ei ole valmis palamaan kilparadoille. Kimi Räikkösen korvaa viimekaudella Cokelle mestaruustaistelussa hävinnyt Tatti. Tämä on todella yllätyssiirto, Coke ja Tatti ovat taistelleet kaksi viimeistä kautta mestaruudesta.
Coke uskoo talliinsa ja toivottaa uuden tallikaverin tervetulleeksi.
- Paljon sääntömuutoksia ja autot muuttuneet valtavasti, mutta uskon tähän tiimiin. Puhallamme yhteen hiileen ja meillä on ollu mahtavat kaksi vuotta ja uskon vahvasti jatkavan mihin jäimme. Tatti on mahtava lisä talliimme, sanoi Coke Ferrarin auton julkistustilaisuudessa.
[Ferrari kuskit kävelevät mainoskuvauksissa.]
Tatti ei pelkää jäävänsä Coken varjoon, niin kuin hänen kahdelle entiselle tallikaverille on käynyt.
- Ikävä homma Kimin kohdalla, mutta olen erittäin iloinen paikastani. En pelkää, että jään Coken jalkoihin. Ferrarilla ajaminen on ollut aina unelmani. Lähdetään tavottelemaan molempia mestaruuksia, latasi uusi Ferrari kuljettaja Tatti.
Mersu palkkasi uuden -ja vanhan kasvon
Viimekaudella valmistajien mestaruuden napannut Mercedes lähtee tälle kaudelle uudella kokoonpanolla. Tatin siirrettyä Ferrarille jäi Mercedeksille isot saappaat. Mercedes palkkasi heidän vanhan kuljettajansa Nico Rosbergin. Toista autoa ajaa Mercedeksin junior ohjelmasta tullut Antimikael.
Nico Rosberg ajoi kausilla 2010-2012 Mercedes tallissa. Antimikael on taas ajanut pikkuluokissa vahvoja tuloksia ja hän varmasti laittaa kokeneen Rosbergin ahtaalle.
Red Bull jatkaa vanhalla kokoonpanolla - Onko se virhe?
Red Bull päätti jatkaa vanhalla kuljettaja kokoonpanolla, mutta oliko se virhe? Viimekaudella paljon virheitä tehnyt Tino oli pitkään mestaruustaistelussa, mutta pilasi omat mahdollisuudet omiin virheisiin. Hanski sen sijaa loisti muutamassa kilpailussa, mutta kauanko Red Bull jaksaa katsoa tämmöistä? Red Bull voitti kaksi mestaruutta putkeen kausilla 2010 ja 2011 ja he varmasti haluavat palata tälle tielle, mutta onnistuuko se tällä kokoonpanolla?
Williamsi uudisti täysin autonsa surkean viimekauden jälkeen.
[Williamsin uusi auto ei muistuta yhtään viimekauden autoa.]
[Williamsin uusi auto ei muistuta yhtään viimekauden autoa.]
Williams uudisti heidän autonsa täysin surkean viimekauden jälkeen. Williams talli keräsi yhteensä kaksi pistettä viimekaudella ja he jäivät viimeiseksi MM-pisteissä. Williams myös uudisti muuta kuin auton, heidän kuljettajakokoonpano on täysin uusi ja heillä on uusi pääsponsori jonka huomaa heti auton värityksestä ja nimestä. Myös Renaultin voimanlähde sai lähteä ja heillä on nyt uusi Mercedeksin moottori.
Pastor Maldonado ja Valtteri Bottas sai lähteä tallista huonojen suoritusten vuoksi. Williams nappasi vahvoja suorituksia Mercedeksillä näyttänyt Ieponi joka ajaa nyt ensimmäistä kertaa virallisesti kisakuljettajan. Williamsin toinen kuljettaja on sen sijaa uusi nimi F1 -varikolla, Super-Jesse saa mahdollisuuden näyttää taitonsa ''uudessa'' Williams tallissa.
Barcelonassa nähtiin isoja eroja
[Tino oli testien nopein.]
[Tino oli testien nopein.]
Red Bullin Tino kellotti testien nopeimman ajan iltapäivällä, kun hän pääsi ajamaan uudella Red Bullilla. Hanski oli ajanut aamupäivällä Red Bullin autoja ja ruokatunnin jälkeen Tino pääsi uuden auton puikkoihin. Hanskin ajama aika aamulla jäi Tinon ajalle jopa kolme sekunttia.
[Tatti väläytti uuden Ferrarin vauhtia.]
Tatti oli toiseksi nopein ja väläytti uuden auton potenttiaalia, mutta jostain kumman syystä hallitseva mestari oli vasta kahdeksas ja hän jäi Tinon ajalle kolme sekunttia. Ferrari myös puolitti Red Bullin tavoin ajovuorot, Coke ajoi ensimmäiset kierrokset aamupäivällä ja ruokatunnilla Tatti pääsi ajamaan. Coken aamupäivä ei sujunut ilman ongelmia. Cokella oli ensiksi sähköongelmia jonka takia Coke ei päässyt heti radalle. Sitten kun Coke pääsi radalle, hajosi häneltä kaasu. Ongelmien jälkeen Coke kuitenkin ajoi lupaavan verran kierroksia.
[Williams ajoi testivärityksellä.]
Williams päätti ajattaa heidän testikuskia Valtteri Bottasta eikä tämän vuoksi kisakuljettajat Ieponi tai Super-Jesse saaneet tuntumaa uudesta autosta. On tietenkin mahdollista, että Williams käyttää heidän kuvauskilometrit ennen Melbournea jotta Ieponi ja Jesse saa tuntumaa uudesta autosta. Valtteri Bottas oli viidenneksi nopein ja hän jätti muun muassa Hanskin ja Coken taakse joten näillä näkymin Williams on ottanut askeleita eteenpäin.
[Tässä Nico Rosberg käskyttää uutta Mercedesin autoa.]
Mercedes talli luotti Nico Rosbergin osaamiseen ja he ajattivat testeissä vain häntä. Antimikael jäi ilman ajovuoroa.
Tässä vielä testien tulokset:
1. Tino | -.--- [Red Bull]
2. Tatti | +0.539 [Ferrari]
3. Rosberg | +1.416 [Mercedes]
4. Magnussen | +2.030 [McLaren]
5. Bottas | +2.154 [Williams]
6. Perez | +3.132 [Force India]
7. Hanski | +3.267 [Red Bull]
8. Coke | +3.434 [Ferrari]
9. Kvyat | +3.456 [Toro Rosso]
10. Sutil | +3.601 [Sauber]
11. Maldonado | +3.931 [Lotus]
12. Bianchi | +4.914 [Marussia]
13. Ericsson | +5.275 [Caterham
Ferrari kuskit eri mielillä.
[Italialaistallin kuskejen kommentit erosivat jostain syystä toisistaan.]
[Italialaistallin kuskejen kommentit erosivat jostain syystä toisistaan.]
Kolme sekunttia kärjestä testeissä jäänyt Coke ei ollut aivan tyytyväinen tämän hetkiseen autoon joka heillä oli testeissä.
- Emme ole vielä siellä missä haluamme. Auto tuntui hieman holtittomalta jarrutuksissa ja hieman epävakaalta, mutta pystymme parantaa koko ajan tästä, koska meillä on hyvä runko, kommentoi Coke uutta autoaan.
Vuodenvaihteessa talliin tullut Tatti oli erittäin hyvällä fiiliksellä joka oli toiseksi nopein Barcelonan testeissä. Hän ei allekirjoittanut Coken kommentteja.
- Auto tuntui hyvältä testeissä, sanoi Tatti lyhyesti.
Vaikka Coke ei ole ihan tyytyväinen autoon tällä hetkellä, uskoo hän heidän taistelevan voitoista.
- Tietenkin lähdemme taistelemaan mestaruudesta. Uskon että voimme voittaa monta kilpailua, latasi Coke.
Tässä asiassa Tatti oli samoilla linjoilla hänen tallikaverin kanssa.
- Hyvän tiimikaverin kanssa saadaa varmaan hyviä tuloksia aikaan radalla ja sen ulkopuolella, tuumaiili Tatti.
Ferrarin johto painotti, että kauden tavoitteena on saada monta kaksoisvoittoa. Ferrari ei ottanut viimekaudella yhtään kaksoisvoittoa joten on selvää, että italialaistalli haluaa näitä. Coke voitti viimekaudella viisi kilpailua ja Tatti neljä ja he olivat lukemattomia kertoja samaan aikaan palkintokorokkeella joten on aivan mahdollista, että Italialaistalli pääsee herkuttelemaan kaksoisvoitoilla kaudella 2014.
Red Bull näyttää vahvemmalta
Red Bullin talli näyttää vahvemmalta kuin viimekaudella. Vaikka Tino ja Hanski ottivat viimekaudella voittoja ja paransivat loppukautta kohden, haluaa Red Bullin johto varmasti kuskeiltaan tasaisuutta enemmän. Viimekaudella kumpikin kuljettajat tekivät tyhmiä virheitä.
Nopein testeissä ollut Tino lähtee luottavaisena kauteen.
- Auto toimi testeissä hyvin. Auto oli nopea ja nopeampi kuin kilpakumppaneilla joten tavottelen tietysti mestaruutta, sanoi luottavainen Tino.
Hanski jäi viimekaudella tallikaverinsa jalkoihin ja kauden keskivaiheilla hän jopa syytti julkisesti Red Bullin tallia suosimisesta. Hanski oli testeissä kolme sekunttia hänen tallikaveriaan takana.
- Kisavauhti hyvää, rengaskuluma saatiin myös kuriin ja aika-ajo vauhti on pysyny samanlaisena. Auto aliohjaa hiukan ja ohjaus tuntuu raskaalta, analysoi Hanski Red Bullin uutta autoa.
Pystyykö uudistunut Williams taistelemaan voitoista?
[Williamsin uusi väritys.]
[Williamsin uusi väritys.]
Williamsin auto näytti testeissä vakaalta mutkissa ja varsinkin suorilla se oli erittäin nopea. Williams uudisti monta asiaa huonon viimekauden jälkeen ja näyttää siltä että he ovat ottaneet askeleita eteenpäin, mutta pystyvätkö he taistelemaan voitoista?
- Eka kausi.. uusi tiimi ja auto näyttää tosi hyvältä. Tiimi antoi minulle mahdollisuuden tehdä debyytin ja Williams on kehittänyt tämän kauden autoa paljon, sanoi Jesse.
[Williamsin testiväritys.]
Debyytin tekevä Jesse oli erittäin tyytyväinen Williamsin talliin ja kehui sekä tallia että voimanlähdettä.
- Testeissä näki että auto on nopea ja tänä kautena olisi mahdollisuus ottaa paalupaikkoja, voitta ja niin edelleen. Mersun voimanlähde on ylivoimainen joka on hyvä asia tiimille, kehui Jesse.
- Kausi tulee olemaan mielenkiintoinen joten sen sitten näkee Melbourne aika-ajossa että missä mennään, lisäsi Jesse.
Williamsin tallissa Jessen lisäksi ajaa Ieponi joka debytoi jo kaudella 2012 Mercedeksin riveissä muutamassa osakilpailussa. Viimekaudella hän korvasi Lewis Hamiltonin loppukaudesta ja otti muutaman voiton. Tällä kaudella Ieponi on virallisesti kisakuljettaja.
Mercedeksillä ylivoimainen voimanlähde?
Saksalaistalli on talven aikana tehnyt kovasti töitä viimekauden jälkeen. Mercedes voitti viimekaudella valmistajan mestaruuden, mutta kuljettajien mestaruus jäi saamatta. Mercedeksillä näyttäisi olevan ylivoimainen voimanlähde,mutta pystyvätkö he hyödyntämään sitä?
- Odotukset ei ole todellakaan korkealla, tiimi on kehittänyt uuden teknologian pad-ohjaus järjestelmän vanhan DFGT-tekniikan tilalle enkä yksinkertaisesti pysty ajamaan niin lujaa kuin olen tottunut. Mutta ajellaan ja koitetaan, kommentoi debyytin tekevä Antimikael.
Nico Rosberg kehui uutta autoa ja odottaa kaudelta menestystä, mutta pystyykö saksalaistalli parantamaan viimekaudesta?
Tatti katkaisi Ferrarin kuivan putken
Tatti katkaisi Ferrarin kuivan putken ottamalla paalupaikan Melbournen aika-ajoissa. Viimeksi paalupaikan Ferrarilla on ottanut Coke kaudella 2012 Suzukan aika-ajoissa. Red Bullin Tino oli toiseksi nopein ja Coke oli tutulla paikallaan, kolmas.
Nico Rosberg oli neljäs ennen McLaren kuskeja. Debyytin tehneet Antimikael oli 7. nopein ja Super Jesse 11. Kumpikin hävisivät kokeneille tallikavereilleen. Ieponi ei päässyt Melbournen kilpailuun vaan hänet korvasi Felipe Massa.
Red Bullin toinen kuljettaja Hanski romutti uuden auton heti aika-ajon alkupuoliskolla ja lähtee viimeisestä ruudusta.
1. Tatti [Ferrari]
2. Tino [Red Bull]
3. Coke [Ferrari]
4. Rosberg [Mercedes]
5. Magnussen [McLaren]
6. Button [McLaren]
7. Antimikael [Mercedes]
8. Perez [Force India]
9. Massa [Williams]
10. Hulkenberg [Force India]
11. Super-Jesse [Williams
Tino aloitti vahvasti
Toisesta lähtöruudusta kilpailuun lähtenyt Tino aloitti kerrankin kautensa vahvasti. Kahtena edellisenä kauden avauskilpailussa on Tino ajanut seinään ja jäänyt ilman pisteitä.
[Ferrari näytti vaikealta ajettavalta kummankin kuljettajan käsissä.]
Paalupaikalta lähtenyt Tatti ei lähtenyt ruudusta hyvin vaan hän jäi sutimaan paikalleen. Tämän takia Tino ja Coke pääsivät Tatin rinnalle. Tino oikasi ensimmäisen mutkan ja siirtyi johtoon. Coke joka oli vasemmalla puolella joutui antautumaan, muuten hän olisi törmännyt hänen uuteen tallikaveriin.
[Debyytin tehnyt Antimikael ajoi tasaisen kilpailun ja oli 4.]
Tatti pääsi Tinosta ohi mutta ei pysynyt kärjessä kauaa kun hän ajoi kuudennen mutkan leveäksi ja sekä Tino että Coke kuittasivat Tatin. Coke ohitti Tinon ja siirtyi kärkeen. Cokekaan ei kärjessä pysynyt kauaa vaan hän lukitsi renkaan ja ajoi mutkan reippaasti leveäksi, Tino siirtyi kärkeen. Tatti luuli ettei hänen kisansa voisi huonommaksi mennä, mutta kohtalo oli eri mieltä. Tatin autosta petti etusiipi ja hän joutui tekemään turhan varikkokäynnin.
[Hanski taisteli eri sijoituksista kun hänen tallikaverinsa.]
Red Bullin toinen kuljettaja ei pystynyt täydentämään Red Bullin päivää vaan hän oli 14. ja jäi ilman pisteitä. Hanski oli noussut sijalle 11. ennen varikkokäyntejä, mutta tästä alkoi miehen alkamäki ja hän oli loppujen lopuksi maalissa 14. Williamsilla ajava Super-Jesse oli vaikeuksissa koko kilpailun ajan ja hän oli viimeinen.
[SuperJesse ajoi surkean kilpailun ja hän oli viimeinen - Massa oli 7.]
1. Tino [Red Bull]
2. Coke [Ferrari]
3. Rosberg [Mercedes]
4. Antimikael [Mercedes]
5. Perez [Force India]
6. Hulkenberg [Force India]
7. Massa [Williams]
8. Magnussen [McLaren]
9. Button [McLaren]
10. Tatti [Ferrari]
...
14. Hanski [Red Bull]
22. Super Jesse [Williams]
Tino paalulle viileässä Malesiassa
Tino otti paalupaikan viileässä Malesiassa ennen Ferrarin Tattia ja Mercedeksin Nico Rosbergia. Antimikael oli neljäs ja Coke oli vasta viidenneksi nopein. Hanski oli 9. Red Bullillaan, samalla autolla jolla Tino otti paalupaikan. Williamsilla ajava SuperJesse oli 12. nopein ja hän pilasi Tatin kierroksen viimeisillä minuuteilla.
1. Tino [Red Bull]
2. Tatti [Ferrari]
3. Rosberg [Mercedes]
4. Antimikael [Mercedes]
5. Coke [Ferrari]
6. Magnussen [McLaren]
7. Massa [Williams]
8. Hulkenberg [Force India]
9. Hanski [Red Bull]
10. Perez [Force India]
11. Button [McLaren]
12. SuperJesse [Williams
Coke voittoon! - Ferrarin kaksoisvoitto meni Tatin virheeseen!
Coke otti Malesian GP:n voiton ennen Red Bullin Tinoa joka ohitti viimeisellä kieroksella Tatin joka teki ajovirheen. Tatin ajovirheen takia Ferrari menetti kaksoisvoiton ja pettymys oli valtava Ferrarin pilttuussa, Coke ja Tatti olivat ajaneet melkein koko kilpailuin sijoilla 1. ja 2. ja Ferrari luuli että tänään nähtäisiin tallin kaksoisvoitto pitkästä aikaa.
[Coke otti viidennestä ruudusta lentävän lähdön.]
Coke otti uskomattoman lähdön ja pääsi ensimmäisessä mutkassa haastamaan Tinoa ja Tattia. Coke sai paremman ulostulon toisesta mutkasta ja pääsi kärkeen, suoralla Tino ajoi Tattia päin hieman ja Tatti joutui hidastamaan vauhtia.
[Tino ajautui kierroksella kaksi hiekalle ajettuaan Coken perään keskellä mutkaa.]
Kierroksella kaksi Tino seurasi Cokea, mutta liian lähellä ja Red Bull kuljettaja hipaisi Ferrarin auton takarengasta jonka takia Tino mentti autonsa hallinnan ja ajautui hiekalle. Tatti pääsi lähemmäksi Tinoa ja otti häneltä kakkospaikan.
Tatti kurvasi aikasemmin varikolle kuin Coke, mutta teki virheen varikonsisääntulossa ja kaksikon muutaman sekunnin ero kasvoi seitsemään sekunttiin Coken eduksi ja Coke ajoi tämän jälkeen rauhallista kilpailua kärjessä ja ylitti ruutulipun ensimmäisenä. Tino oli saanut Tatin kiinni ja Tatti teki ajovirheen viimeisellä kieroksella ja Red Bull kuljettaja pääsi pilaamaan Italiaistallin kaksoisvoiton.
[Antimikael oli 4. ja Super Jesse 5. Kumpikin olivat tallikavereiden edellä.]
Toista osakilpailuja ajava Antimikael oli neljäs ja voitti hänen tallikaverin selvästi rauhallisella ajolla. Williamsin Super Jesse teki hienon nousun 12. ruudusta ja oli viides kilpailussa.
1. Coke [Ferrari]
2. Tino [Red Bull]
3. Tatti [Ferrari]
4. Antimikael [Mercedes]
5. SuperJesse [Williams]
6. Button [McLaren]
7. Magnussen [McLaren]
8. Rosberg [Mercedes]
9. Massa [Williams
10. Hulkenberg [Force India]
Coke paalulle Bahrainissa!
Coke otti paalupaikan Bahrainissa ennen hänen tallikaveriaan Tattia. Tämä oli vasta Coken kolmas paalupaikka, ja viimeksi Coke juhli paalupaikkaansa Suzukassa kaudella 2012.
- Auto tuntui hyvältä, uskon että voimme ottaa kaksosvoiton täällä, hehkutti Coke.
- Saimme automme eturiviin, mahtavaa! Olemme todella fiiliksissä tällä hetkellä vaikka tämä oli vasta aika-ajo, mutta tiedämme että kisavauhtimme on aina ollut parempaa, kommentoi Ferrarin tallipäälikkö leveän hymyn kera.
Tino jätettiin kylmästi kolmanneksi ja kaikkien yllätyksenä Super Jesse oli Williamsillaan neljänneksi nopein. Antimikael oli 6. ja hävisi Nico Rosbergille jälleen kerran aika-ajoissa. Hanski oli 10.
1. Coke [Ferrari]
2. Tatti [Ferrari]
3. Tino [Red Bull]
4. SuperJesse [Williams]
5. Rosberg [Mercedes]
6. Antimikael [Mercedes]
...
10. Hanski [Red Bull]
ITALIA ITKEE - Tatin sikailun takia Ferrari menetti kaksoisvoiton.
Bahrainissa nähtiin dramaattinen kilpailu jonka voitti lopulta Ferrarin Tatti ennen Tattia ja Super Jesseä joka pääsi ensimmäistä kertaa palkintokorokkeelle. Antimikael oli neljäs ja paalupaikalta lähtenyt Coke oli vasta kuudes.
Kilpailu oli Italiaistallin hallintaa: Coke ja Tatti olivat ylivoimaisessa johdossa. Ferrari kuljettajat ajoivat pitkään peräkkäin, mutta kun Tatti pääsi tarpeeksi lähelle Cokea, otti hän ensimmäisen paikan haltuun. Coke ei kuitenkaan jättänyt asiaa siihen vaan lähti pääsuoralla ohittamaan Tattia DRS-avulla. Kun Coke oli lähdössä oikealla puolelle, vaihto Tatti sikamaisesti linjaa oikealla ja Coke väisti häntä jonka takia Coke menetti autonsa hallinnan ja törmäsi seinään. Cokelta lähti etusiipi ja rengas meni puhki.
- Olin jo Tatin takarenkaan kohdalla ja hän päätti kääntää minua päin. Olin jo Tatin oikealla puolella, mutta silti hän päätti estää minua vaikka olin tulossa selvästi hänestä ohi DRS-avulla. Väistin häntä ja kadotin auton hallinastani, koska minulla oli takasiipi auki. Minun mielestä oli turha temppu häneltä ja menetimme paljon pisteitä turhaan, paska juttu, kommentoi turhautunut Coke.
Coke tippui sijalle 12. mutta nousi kolmen kierroksen aikana kuudenneksi - Teki Hanskista hienon ohituksen kolmannessa mutkassa.
Antimikael oli neljäs ja löi tallikaverinsa kilpailussa. Hanski oli 8. mutta rangaistuksen takia tippui sijalle 13.
1. Tatti [Ferrari]
2. Tino [Red Bull]
3. Super Jesse [Williams]
4. Antimikael [Mercedes]
5. Perez [Force India]
6. Coke [Ferrari]
7. Kvyat [Toro Rosso]
8. Massa [Williams]
9. Roserg [Mercedes]
10. Button [McLaren]
Tino paalulle Kiinan aika-ajoissa ennen Ferrareita
Tino oli nopein Kiinan aika-ajoissa ennen Ferrarin ja Mercedes kuskeja.
1. Tino [Red Bull]
2. Tatti [Ferrari]
3. Coke [Red Bull]
4. Rosberg [Mercedes]
5. Antimikael [Mercedes]
6. SuperJesse [Williams]
7. Magnussen [McLaren]
8. Bottas [Williams]
9. Button [McLaren]
10. Hulkenberg [Force India]
...
12. Hanski [Red Bull]
Tino voittoon - Coke keskeytti kolaroituaan Tatin kanssa!
Tino otti helpon voiton Kiinan osakilpailussa, koska hänelle ei löytynyt vastustajaa, kun Ferrarit ottivat heti ensimmäisellä kieroksella yhteen. Coke keskeytti osuman takia ja Tatti menetti etusiivestä palasia.
[Ferrarit osuivat heti ensimmäisellä kieroksella.]
Startissa Coke kuittasi Tatin ja kun päästiin takasuoralle, yritti Tatti tallikaveristaan ohi. Coke kuitenkin lähti estämään tätä ja kaartui hitaasti oikealle. Tatti yritti silti oikealta puolelta ohi ja tallikaverukset osuivat yhteen. Coke lensi osuman takia seinään ja hänen autonsa meni lunastuskuuntoon eikä hän voinut jatkaa enää kilpailua. Tatilta lähti etusiivestä palasia osuman takia, mutta pääsi jatkamaan kilpailua normaalisti.
- Tein vain saman tempun minkä hän teki minulle. Tatin mielestä hän teki Bahrainissa ''pienen virheen, pienen virheen!? Menetimme pisteitä tänään paljon, ikävä kyllä, mutta tekisin tempun uudestaan, kommentoi Coke kilpailun jälkeen.
[Tatti palkintokorokkeella.]
Antimikael oli kolmas joka on hänen paras sijoitus tällä kaudella, ja hänen ensimmäinen palkintopallisijoitus. SuperJesse oli viides, ja Hanski keskeytti huonon kilpailun jälkeen.
1. Tino [RedBull]
2. Tatti [Ferrari]
3. Antimikael [Mercedes]
4. Rosberg [Mercedes]
5. SuperJesse [Williams]
6. Magnussen [McLaren]
7. Hulkenberg [Force India]
8. Perez [Force India]
9. Button [McLaren]
10. Vergne [Toro Rosso]
Yllätyssiirto! Coke Red Bullille - Hanski Ferrarille!
[Coke uuden tallin pilttuussa entisen tallin haalareissa - Coke ei saanut heti Red Bullin haalareita.]
[Coke uuden tallin pilttuussa entisen tallin haalareissa - Coke ei saanut heti Red Bullin haalareita.]
Keskiviikkoiltana Ferrari tiedotti ettei Coke jatka heillä enää tällä kaudella ja hänet korvaa Red Bullin Hanski. Red Bull ilmoitti tämän jälkeen Hanskin siirtyneen Ferrarille ja Coke korvaa Hanskin. Huhujen mukaan Ferrari ei uskaltanut enää pitää Cokea tallissa, kun hän tahalleen kolaroi Tatin kanssa Kiinan kilpailussa. Huhujen mukaan myös talli vaihdoksessa olisi ollut pientä vedonlyöntiä Coken ja Hanskin välillä. Hanski on kauan valitellut Red Bull auton olevan hidas ja tämän takia he juuri vaihtoivat tallipaikkoja, koska Coke ei usko Hanskin puheeseen.
[Coke naureskelee uuden tallin kanssa.]
Varikolla nähtiin hauska tilanne, kun Coke oli heti Torstain aamusta Red Bullin pilttuussa Ferrarin haalarit päällä. Cokella oli ollut kova halu päästä uuden tallin pilttuuseen juttelemaan tallin henkilökunnan kanssa ennen kuin hän oli edes saanut Red Bullin haalareita.
- Ne olivat vielä pesussa, naureskeli Coke lehdistölle.
Sijoitukset eivät muuttuneet tallivaihdosten jälkeen
Tino otti paalupaikan ennen Tattia ja hänen uutta tallikaveriaan, Cokea. Hanski oli 12. eli sijoitukset eivät vaihtuneet mihinkään tallivaihdosten jälkeen.
- Tino paalulla, minä kolmas, Tatti meidän välissä ja Hanski....taisi olla 12? Eli sijoitukset eivät muuttuneet mihinkään, naureskeli Coke lehdistötilaisuudessa ja näpäytti kommentillaan Hanskia.
1. Tino [Red Bull]
2. Tatti [Ferrari]
3. Coke [Red Bull]
4. Antimikael [Mercedes]
5. Magnussen [McLaren]
6. SuperJesse [Williams]
...
12. Hanski [Ferrari]
Ferrarit yllätykselliseen kaksoisvoittoon - Red Bullit ongelmissa
[Ferrarit ottivat kaksoisvoiton.]
Tatti otti voiton Espanjan kilpailussa joka oli hänen toinen voitto Italiaistallissa. Hanski oli toinen ja toi Ferrarillee kauan odotetun kaksoisvoiton. Ferrarin tallipäälikkö muisti Cokea kilpailun jälkeen ja painotti että ilman häntä tämä olisi tuskin ollut mahdollista
[Coken Red Bulliin iski tekninen vika]
[Ferrarit ottivat kaksoisvoiton.]
Tatti otti voiton Espanjan kilpailussa joka oli hänen toinen voitto Italiaistallissa. Hanski oli toinen ja toi Ferrarillee kauan odotetun kaksoisvoiton. Ferrarin tallipäälikkö muisti Cokea kilpailun jälkeen ja painotti että ilman häntä tämä olisi tuskin ollut mahdollista
[Coken Red Bulliin iski tekninen vika]
Coke joutui keskeyttämään varikkokäyntien jälkeen kun hänen Red Bull autoon iski tekninen vika. Red Bullin mukaan autoon iskeytyi sähkövika joka sulki kaikki sähkölaitteet autosta ja Coke joutui keskeyttämään.
Tinolta sen sijaa loppui renkaat viimeisillä kieroksilla ja hän liukui radalla kuin viimeistä päivää. Tämän takia muun muassa Hanski nousi toiseksi.
Ennen Red Bullin ongelmia voitosta taistelivat tutut kuskit, kun Coke, Tatti ja Tino vääntivät kättä radalla. Coke johti siihen asti kunnes hän ajoi ensimmäisen mutkan leveäksi ja tuli varikolle koska hänen renkaansa oli huonossa kunnossa. Coke lähti varikolta uusilla välikelin renkailla ja pääsi viimeiselle sektorille asti kunnes hänen autonsa sammui.
- Jonkunlainen sähkövika, luulisin, koska esimerkiksi ratistani sammui heti kaikki valot eikä mikään toiminut. Mutta ainakin auto on nopea ja tämä oli hyvää oppimisprosessia, kommentoi Coke kilpailun jälkee.
Varikkokäyntien jälkeen Tino johti kilpailua siihen asti kunnes hän teki ajovirheen ja Tatti pääsi ohi. Tiimiradiossa Tino valitteli renkaiden kuntoa, ja hän yritti ajaa kuluneilla välikelin renkailla. Hän teki kuitenkin lisää virheitä ja kuskeja tuli ohi heittämällä.
Hanski oli toinen Red Bullien ongelmien takia, mutta ei selvästi muistanut näitä kilpailun jälkeen vaan hyppi riemusta toisen sijoituksen takia. Hän myös painotti kilpailun jälkeen ohitustaan Tinosta.
1. Tatti [Ferrari]
2. Hanski [Ferrari]
3. Antimikael [Mercedes]
4. Tino [Red Bull]
5. Rosberg [Mercedes]
6. Magnussen [McLaren]
7. Grosjean [Lotus]
8. Kvyat [Toro Rosso]
9. Vergne [Toro Rosso]
10. Sutil [Sauber]
Monaco
Aika-ajon tulokset
1. Tatti [Ferrari]
2. Tino [Red Bull]
3. Coke [Red Bull]
4. SJ [Williams]
5. Massa [Williams]
6. Magnussen [McLaren]
7. Perez [Force India]
8. Button [McLaren]
9. Hanski [Ferrari]
10. Grosjean [Lotus]
Kilpailun tulokset:
1. Tino [Red Bull]
2. Tatti [Ferrari]
3. Massa [Williams]
4. Perez [Force India]
5. Grosjean [Lotus]
6. Coke [Red Bull]
7. SJ [Williams]
8. Button [McLaren]
9. Hulkenberg [Force India]
10. Kvyat [Toro Rosso]
14. Hanski [Red Bull]
Kanada
Aika-ajon tulokset:
1. Tino [Red Bull]
2. Coke [Red Bull]
3. Tatti [Ferrari]
4. SJ [Williams]
5. Hamilton [Mercedes]
6. Rosberg [Mercedes]
7. Hanski [Ferrari]
8. Magnussen [McLaren]
9. Massa [Williams]
10. Button [McLaren]
Kilpailun tulokset:
1. Tino [Red Bull]
2. Coke [Red Bull]
3. Hanski [Ferrari]
4. Rosberg [Mercedes]
5. Hamilton [Mercedes]
6. Button [McLaren]
7. Massa [Williams]
8. Magnussen [McLaren]
9. Sutil [Sauber]
10. Perez [Force India]
Itävalta
Aika-ajon tulokset:
1. Tatti [Ferrari]
2. Tino [Red Bull]
3. Coke [rangaistus] [Red Bull]
4. SJ [Williams]
5. Ieponi [Williams]
6. Hanski [Ferrari]
7. Rosberg [Mercedes]
8. Antimikael [Mercedes]
9. Magnussen [McLaren]
10. Button [McLaren]
Kilpailun tulokset:
1. Ieponi [Williams]
2. Tatti [Ferrari]
3. Coke [Red Bull]
4. Magnussen [McLaren]
5. Hanski [Ferrari]
6. Tino [Red Bull]
7. Kobayshi [Caterham]
8. Ericsson [Caterham]
9. Maldonado [Lotus]
10. Sutil [Lotus]
Tino ja Hanski eturiviin
Tino otti paalupaikan Silverstonessa ennen Hanskia joka yllätti kaikki olemalla toiseksi nopein. Tämä tosin johtui siitä, että Coke ja Tatti eivät saaneet puhdasta kierrosta. Antimikael hävisi tallikaverilleen jälleen aika-ajoissa, mutta kilpailussa Antimikael on varmasti vahvempi, koska hänellä on ollut parempi kisavauhti kuin hänen saksalaisella tallikaverilla.
1. Tino [Red Bull]
2. Hanski [Ferrari]
3. Coke [Red Bull]
4. Tatti [Ferrari]
5. Rosberg [Mercedes]
6. Magnussen [McLaren]
7. Antimikael [Mercedes]
8. Bottas [Williams]
9. Button [McLaren]
10. Perez [Force India]
Red Bullit juhlivat kaksoisvoitta
Paalulta lähtenyt Tino ajoi rauhallisesti kilpailun voittoon koska hänelle ei löytynyt kilpailun aikana haastajaa. Coke täydensi Red Bullin päivää ja hän oli toinen, Cokella ei kuitenkaan ollut rauhallinen kilpailu vaan hän tippui ensimmäisen mutkan jälkeen sijalle 16. koska hän otti hieman osumaa kummankin Ferrarin kanssa.
Tatti tippui Coken tavoin taakse ja ohitteli parin kierroksen aikana Coken kanssa peräkkäin kuskeja. Tatti kuitenkin joutui Pastor Maldonadon rammauksen uhriksi ja hän tippui vielä kauemmaksi. Hän kuitenkin pääsi palkintokorokkeelle ja ohitti Nico Rosbergin viimeisellä kieroksella.
Hanski oli viides, mutta tulos ei varmasti ollut sitä mitä haettiin, koska hän lähti ruudusta kaksi. Hänen ohi pääsi Coke, Tatti ja Mercedeksin Nico Rosberg. Antimikael joutui Coken ja Tatin tavoin ensimmäisessä mutkassa kolariin ja tippui joukonhännille. Antimikael kuitenkin pystyi nostamaan itsensä kuudenneksi vaikean startin jälkeen.
[Coke joutui taas ohitustöihin]
Coke joutui ohitustöihin jälleen kerran ensimmäisen mutkan tapahtumien takia. Yllättävää on se että Coke pystyi nostamaan itsensä sijalle kaksi, ja hän ohitti ennen varikkokäyntejä Hanskin joka piti kakkossijaa itsellään.
- Minulla oli ainakin ihan hauska kilpailu kun pääsi ohittelemaan, sanoi Coke.
Coke ei usko että hän olisi pystynyt haastamaan Tinoa.
- Olisin ehkä voinut pysyä perässä, mutta en usko että olisin voinut haastamaan häntä. Tosin puhtaan startin jälkeen kaikki olisi olla toisin joten kuka tietää, lisäsi Coke.
1. Tino [Red Bull]
2. Coke [Red Bull]
3. Tatti [Ferrari]
4. Rosberg [Mercedes]
5. Hanski [Ferrari]
6. Antimikael [Mercedes]
7. Bottas [Williams]
8. Magnussen [McLaren]
9. Perez [Force India]
10. Button [McLaren]
Tino jälleen paalulle
Tino otti jälleen kerran paalupaikan, tällä kertaa Hockenheimin radalla. Tatti oli toiseksi nopein ja Coke kolmas. Super Jesse palasi yhden kilpailun tauon jälkeen radalle ja oli neljäs. Super Jesse sai tosin rangaistuksen tuomariston jälkeen osuttuaan toiseen kuljettajaan. Antimikael oli yllättäen tallikaveriaan nopeampi. Hanski oli vasta 7. nopein.
1. Tino [Red Bull]
2. Tatti [Ferrari]
3. Coke [Red Bull]
4. SuperJesse [Williams] *Lähtöruuturangaistus*
5. Antimikael [Mercedes]
6. Rosberg [Mercedes]
7. Hanski [Ferrari]
8. Hulkenberg [Force India]
9. Button [McLaren]
10. Perez [Force India]
Tiukka kilpailu päättyi Red Bullin kaksoisvoittoon
[Voitosta taistelivat Tino, Coke ja Tatti.]
[Voitosta taistelivat Tino, Coke ja Tatti.]
Saksassa nähtiin aivan toisenlainen kilpailui kuin viikko sitten Silverstonessa. Silverstonen kilpailu oli kärjessä tylsää katsottavaa, mutta Saksassa tutut kolme kuskia taistelivat voitosta.
Kolmikko taistelivat kiivaasti ennen varikkokäyntejä. Coke ja Tatti päättivät tulla kierroksen aikasemmin varikolle kuin Tino ja se kannatti koska he saivat revittyä parin sekunnin kaulan Tinoon. Tatti ja Coke tosin taistelivat keskenään ja Tino sai heidät kiinni. Kilpailussa nähtiin kärjessä myös dramatiikkaa, kun Red Bullit osuivat hieman keskenään. Tatti ohitti Coken ja Tino kyttäsi heti myös ohituspaikkaa. Coke ei huomannut Tinoa oikealla puolella kutosmutkaan tullessa ja Red Bull kuskit ottivat hieman osumaa.
- En mä nähnyt, että Tino oli siellä. Minun syy täysin ja olemme käsitelleet tämän jo, sanoi Coke.
Pienen osuman takia Red Bull kuskit menettivät hieman aikaa ja Tatti sai kahden sekunnin eron heihin. Coke yritti väkisin ottaa Tattia kiinni, mutta hän pilasi omat renkaansa liian aggressiivisen ajon takia ja Tino pääsi ohi Cokesta. Tino sai Tatin kiinni ja he kävivät kilpaa voitosta, kunnes kierroksella jäänyt Kobayshi teki rajun linjan vaihdon ja Tatti joutui väistämään häntä hiekalle.
[Tatti väisti Kobayshia ja ajautui hiekalle jonka takia hän tippui kaksi sijoitusta.]
Tino otti kärkipaikan itselleen helposti ja myös Coke joka oli tippunut heidän vauhdista pääsi Tatin ohi.
[Antimikael oli neljäs ja Hanski viides.]
[14. ruudusta lähtenyt Jesse oli 9. Jesse ei saanut renkaita toimimaan kilpailun alkupuolella.]
1. Tino [Red Bull]
2. Coke [Red Bull]
3. Tatti [Ferrari]
4. Antimikael [Mercedes]
5. Hanski [Ferrari]
6. Hulkenberg [Force India]
7. Rosberg [Mercedes]
8. Button [McLaren]
9. SuperJesse [Williams]
10. Perez [Force India]
Red Bullit eturiviin
Red Bullit ajoivat eturiviin Unkarin aika-ajoissa ennen Ferrarin Tattia ja Mercedeksin Antimikaelia.1. Tino
2. Coke
3. Tatti
4. Antimikael
5. Rosberg
6. Magnussen
7. Hulkenberg
8. Bottas
9. Button
10. Perez
Nico Rosberg yllätysvoittoon
Nico Rosberg otti yllätysvoiton Unkarin kilpailussa. Nico Rosberg nousi Unkarin kilpailun johtoon kun turva-auto tuli radalle ja hänen edessä ajaneet Coke ja Tatti päättivät vaihtaa uudet pehmeät renkaat viimeisille kieroksille.
Tatti ja Coke tippuivat sijoille 5. ja 6. kun tulivat varikolta turva-auton taakse. Vaikka heillä oli uudet pehmeät renkaat, oli heillä vaikeuksia ohittaa kuskeja.
Kilpailun alkupuolella Tino johti ennen hänen tallikaveriaan Cokea. Tinolta kuitenkin lähti auto käsistä muutaman kierroksen jälkeen ja hän meinasi kolata Coken ulos. Coken refleksien ansiosta kuitenkin hän kerkesi väistämään Tinoa. ''Huh huh mitkä refleksit Cokella.'' ihmetteli Tino tiimiradioon tilanteen jälkeen. Tino keskeytti lopulta kun häneltä katosi vaihteet autosta.
Antimikael tuli varikolle Coken ja Tatin tavoin turva-auton aikana eikä hänkään pystynyt nousemaan sen paremmin ja oli ruutulipun ylittäes sijalla 11. Hanski oli toisella Ferrarillaan liian hidas eikä päässyt edes Toro Rossosta ohi kilpailun aikana.
1. Rosberg
2. Tatti
3. Coke
4. Bottas
5. Perez
6. Hulkenberg
7. Magnussen
8. Sutil
9. Vergne
10. Gutierrez
Tatti nappasi paalupaikan - Rangaistus pudottaa hänet pois
1. Tatti *Lähtöruuturangaistus*
2. Tino
3. Ieponi
4. Antimikael
5. Coke
...
8. Hanski
Ieponi voittoon - Ferrari kolasi Red Bullit ulos
Ieponi otti legendaarisella Span radalla voiton ennen Tattia ja Antimikaelia. Red Bullille päivä ei ollut yhtään hyvä, kun Tino keskeytti ja Coke oli vasta 9. Red Bullin huonojen tuloksien syinä oli Ferrari kuljettajat jotka kolasivat kummatkin Red Bull kuskit. Heti ensimmäisessä mutkassa Ferrarin Hanski sukelsi suoraan Coken Red Bullin kylkeen ja Coke pyörähti ympäri. Kaikki kuljettajat ohittivat Red Bull kuskin jonka keula oli väärään suuntaan.
[Kilpailun voitosta taisteli aluksi Tino, Ieponi ja Tatti.]
Toinen tilanne tapahtui muutaman kierroksen päästä. Tino oli lähtemässä Tatista ohi DRS -avulla, mutta Tatti vaihtoi linjaa samalla tavalla kuin Bahrainissa Cokea vastaan ja Tino joutui väistämään Ferrari kuskia. Tino ajautui suoraan seinään ja hän menetti etusiiven. Tino kävi varikolla ja ajoi muutaman kierroksen, mutta Red Bullin mukaan Tinon auto oli vahingoittunut liikaa eikä sillä ollut turvallista ajaa maaliin asti.
[Coke ei tykännyt Hanskin liikkeestä startissa ja kävi hieman käsiksi.]
Hallitseva maailmanmestari Cokel ei säästellyt sanojaan Ferrarin Hanskia kohtaan Belgian kilpailun jälkeen.
- Aivan kuten tavallisilla teillä on joitain idiootteja ajelemassa ympäriinsä, niin täällä on yksi sellainen, tylytti Coke haastattelussa.
Coke yritti epätoivoisesti ottaa mahdollisimman paljon pisteitä takaiskun jälkeen, mutta hän sai vain kaksi pistettä tallilleen.
1. Ieponi [Williams]
2, Tatti [Ferrari]
3. Antimikael [Mercedes]
4. Hanski [Ferrari]
5. Magnussen [McLaren]
6. Hulkenberg [Force India]
7. Massa [Williams]
8. Rosberg [Mercedes]
9. Coke [Red Bull]
10. Button [McLaren]
Red Bull syyttää Ferraria ''Tahallista kolarointia!''
Red Bullin tallin johto syytti Belgian kilpailun jälkeen Ferraria tahallisesta kolaroinnista. Red Bullin mukaan Ferrari kuskit tekivät tahallaan hallaa jotta Red Bull kuljettajat eivät olisi pisteillä.
- Ensinnäkin Tatti tiesi mitä hän teki. Hän tiesi mihin tommonen liike päättyy, sanoi Red Bullin tallipäälikkö kilpailun jälkeen.
Seitsemännestä ruudusta lähtenyt Hanski törmäsi Cokeen ensimmäisessä mutkassa joka lähti viidennestä ruudusta. Red Bullin tallipäälikön mukaan Hanskillla ei ollut mitään aikeita väistää Cokea.
- Hän oli todella kaukana Cokesta, hän ei olisi millään päässyt ohi. Coke oli jo kääntynyt, kun Hanski ajoi suoraan hänen kylkeen. Kaikki huomaa nauhalta kuinka tahallista se oli, latasi vihainen Red Bullin tallipäälikkö.
[Coke pysäytti Hanskin kilpailun jälkeen joka oli menossa karkuun vihaista Cokea.]
Myöskään Red Bullin kuljettajat eivät olleet tyytyväisiä Ferrari kuskejen toimintaan.
- Aivan kuten tavallisilla teillä on joitain idiootteja ajelemassa ympäriinsä, niin täällä on yksi sellainen, tylytti Coke haastattelussa.
Pettynyt Coke ei enää usko mestaruusmahdollisuuksiin ja tästä saa kiittää hänen entistä tallia.
- Minun mestaruusmahdollisuudet oli tässä, kiitos minun entiselle tallikaverille ja tallille, sanoi turhautunut Coke.
Red Bull keräsi vain kaksi pistettä Belgian kilpailusta kun taas Ferrari 30 pistettä
Tatti Italialaisyleisön edessä paalulle ennen Red Bulleja
1. Tatti
2. Tino
3. Coke *Lähtöruuturangaistus*
4. Antimikael
5. Rosberg
6. SuperJesse
7. Hanski
Tatilla petti auto - Tino voittoon
Tatti keskeytti kärkipaikalta tekniseen vikaan ja Tino otti helpon voiton Italialaisyleisön edessä. Hanski oli toinen joka pelasti hieman Ferrarin päivää ja Antimikael 3.
Coke oli vasta 6, koska hänen kilpailu ei mennyt taaskaan putkeen. Hän otti yhteen turva-auton jälkeen Hanskin kanssa ja Coke menetti tilanteesta etusiiven. Red Bull näki tilanteen Hanskin syyksi.
- Olin ohittamassa Caterhamia siinä pääsuoralla, Hanski yritti meistä kummastakin ohi. Osuimme sitten siinä, minä en ainakaan vaihtanut linjaa joten eiköhän se taas ollut Hanskin vika, tylytti Coke lehdistölle kilpailun jälkeen.
1. Tino [Red Bull]
2. Hanski [Ferrari]
3. Antimikael [Mercedes]
4. Massa [Williams]
5. Rosberg [Mercedes]
6. Coke [Red Bull]
7. Magnussen [McLaren]
8. Hulkenberg [Force India]
9. SuperJesse [Williams]
10. Kvyat [Toro Rosso]
Coke paalulle Singaporen katuradalla
Coke otti paalupaikan Singaporen katuradalla ennen Mercedes kuskeja. Tino romutti autonsa aika-ajon alkupuoliskolla joten hän ei saanut aikaa ajettua. Fernando Alonso korvasi Tatin joka valitteli mahakipua.
1. Coke
2. Rosberg
3. Hamilton
4. Alonso
5. SuperJesse
6. Hulkenberg
7. Button
8. Perez
9. Hanski
10. Massa
Red Bullit kaksoisvoittoon sateisessa Singaporessa
Red Bull otti kaksoisvoiton sateisessa Singaporessa. Tämä oli Coken ensimmäinen voitto Red Bullin tallissa ja mikä varmasti maistui vaikean kauden jälkeen.
- Noh, voitto mikä voitto. Ei tässä kerkee sitä juhlimaan kun pitää lähtee Japaniin. Hyvä tulos meille, mutta emme tähän lopeta. Haluamme lisää voittoja, varsinkin minä, sanoi Coke lehdistötilaisuudessa kilpailun jälkeen.
Hanski keskeytti kilpailun alkupuolella ja Williamsin SuperJesse oli kolmas. Fernando Alonso toi Ferrarille ainoat pisteet ja hän oli neljäs. Yllättäjä kilpailussa oli Caterhamin Kamui Kobayshi.
1. Coke [Red Bull]
2. Tino [Red Bull]
3. SuperJesse [Williams]
4. Alonso [Ferrari]
5. Button [McLaren]
6. Vergne [Toro Rosso]
7. Magnussen [McLaren]
8. Rosberg [Mercedes]
9. Gutierez [Sauber]
10. Kobayshi [Caterham]
Tatti paalulle - Red Bullit yllättävän hitaita
Tatti otti Ferrarillaan paalupaikan Suzukan moottoriradalla jota ennakointiin olevan Red Bullin rata. Red Bull kuskit olivatkin yllättävän hitaita, Coke oli vasta kahdennaksi nopein ja Tino ei päässyt edes kokeilemaan aikakierrosta koska hänen autossaan oli sähkövika.
- Ei ollut vaan vauhtia, en tiedä miksi. Ei ollut ketään edes edesäs pahasti, ei ole mitään tekosyitä. En tiedä olisiko Tino ollut korkeammalla, kisassa yritetään olla paremmilla sijoilla, sanoi turhautunut Coke.
1. Tatti
2. Rosberg
3. Antimikael *Lähtöruuturangaistus*
4. Hulkenberg
5. Magnussen
6. Perez
7. SuperJesse
8. Coke
9. Bottas
10. Button
...
22. Tino
Coke voittoon Suzukassa - Tatti keskeytti taas tekniseen vikaan!
Seitsemännestä lähtöruudusta kilpailuun lähtenyt Coke otti Japanin kilpailussa voiton joka oli hänen toinen Red Bull tallissa. Coke sai puhtaan startin ja pääsi ohittelemalla ja väistelemällä muita autoja ensimmäisissä mutkissa. Ensimmäisen kierroksen jälkeen Coke oli toinen ja yritti saada Tattia kiinni. Coken ei kuitenkaan kauan tarvinnut ottaa kiinni Tattia kiinni, koska Tatin Ferrari hajosi kärkipaikalta ja jäi pahaan paikkaan jonka takia radalle tuli turva-autoa.
Jotkut kuljettajat kävivät varikolla turva-auton aikana ja jotkut eivät jonka takia pakka meni hieman sekaisin, mutta kun turva-auto lähti radalta niin sijoitukset olivat selvät kuskeille ja katsojille.
Tino oli hienosti noussut takaa sijalle kaksi ja Red Bullille oli tulossa turvallinen kaksoisvoitto. Kaikki ilo kuitenkin päättyi kun Tino ajoi viimeisellä sektorilla ensiksi seinään ja vahingoitti autoa. Muutaman mutkaa myöhemmin Tinon auto ei enää kääntynyt ja hän ajoi seinään uudestaan ja tällä kertaa auto meni lunastuskuntoon. Tino oli turvallisessa paikassa ja tilanteesta ei tullut turva-autoa.
Coke ajoi turvalliseen voittoon ennen Antimikaelia joka oli turva-auton takana rikkonut hieman autonsa etusiipeä ja tippunut viimeiseksi. Antimikael oli kuitenkin jälleen kerran ajanut rauhallista ajoa ja oli noussut toisekis kaikkien tapahtumien jälkeen. Hanski oli tuomassa Ferrarille pisteitä, mutta jostain syystä hänet ohitti viimeisillä kieroksilla kummatkin McLarenit ja Mercedes kuljettajat
Kilpailun yllättäjät olivat kummatkin McLaren kuljettajat jotka keräsivät talliinsa ison määrän tärkeitä pisteitä. Myös Lotus talli sai kummatkin kuljettajat pisteille.
1. Coke [Red Bull]
2. Antimikael [Mercedes]
3. Button [McLaren]
4. Magnussen [McLaren]
5. Rosberg [Mercedes]
6. Hanski [Ferrari]
7. Bottas [Williams]
8. Vergne [Toro Rosso]
9. Maldonado [Lotus]
10. Grosjean [Lotus]
Tino paalulle uudella Sochin radalla
1. Tino
2. Tatti
3. Antimikael
4. Coke
5. Nico Rosberg
6. Fernando Alonso
Nico Rosberg otti voiton sateisessa Sochin kisassa
Nico Rosberg otti voiton sateisessa Sochin kilpailussa ennen Tattia ja Tinoa. Coke keskeytti muutaman kierroksen jälkeen sähkövikaan.
- Ei olisi muutenkaan kiinnostanut ajaa, oli aivan kauheata, valitteli Coke.
Tatti oli toinen ja Tino kolmas. Kummatkin kuskit valittelivat vaikeasta kelistä
Huhujen mukaan Putin ei olisi ollut tyytyväinen kilpailun tuloksiin ja haluaisi muuttaa niitä.
1. Rosberg [Mercedes]
2. Tatti [Ferrari]
3. Tino [Red Bull]
4. Button [McLaren]
5. Hulkenberg [Force India]
6. Magnussen [McLaren]
7. Kvyat [Toro Rosso]
8. Vernge [Toro Rosso]
9. Alonso [Ferrari]
10. Antimikaeli [Mercedes]
Austinissa yllätysaika-ajo - Magnussen-Kobayshi eturiviin
[Emme löytäneet valitettavasti parempa kuvaa.]
[Emme löytäneet valitettavasti parempa kuvaa.]
Austinissa nähtiin todella yllättävä aika-ajo. Austinin radan vieressä oli isot BBQ -juhlat joista tuli käryä niin paljon Austinin radalle ettei siellä nähnyt ajaa. Tuomaristo päätti keskeyttää aika-ajon ja he päättivät lähtöjärjestyksen siten miten kuskit olivat menneet radalle. Kevin Magnussen oli ensimmäisenä radalla, kun aika-ajot alkoivat joten hän sai lähteä huomiseen kilpailuun paalupaikalta. Hänen viereltään lähtee Caterhamin Kamui Kobayshi.
Kummatkin Ferrari kuskit lähtevät sijoilta 3. ja 4. Red Bullilla kuskit taas lähtevät kaukaa toisistaan, Cke lähtee kuudennesta ruudusta ja Tino vasta ruudusta 14. Ieponi lähtee Williamsillaan sijalta kahdeksan ja Mercedeksillä ei mennyt oikeen putkeen, Antimikael lähtee ruudusta 15. ja Rosberg 22.
[Kamui Kobayshi uskoo pystyvänsä voittamaan Austinin kilpailun.]
1. Magnussen [McLaren]
2. Kobayshi [Caterham]
3. Tantti [Ferrari]
4. Hanski [Ferrari]
5. Massa [Williams]
6. Coke [Red Bull]
7. Sutil [Sauber]
8. Ieponi [Williams]
9. Bianchi [Marussia]
10. Hulkenberg [Force India]
...
14. Tino [Red Bull]
15. Antimikael [Mercedes]
Coke juhli Austinin kilpailun voittoa tiukan väännön jälkeen
[Kisan kärkikaksikko palkintokorokkeella.]
[Kisan kärkikaksikko palkintokorokkeella.]
Red Bullin Coke otti voiton Austinin kilpailussa ennen Ferrarin Tattia. Coke ja Tatti kävivät puhasta vääntöä monta kierrosta ja loppujen lopuksi Coke vei voiton. Coke on saanut ison vaihteen viimeisistä kilpailusta, viimestä neljästä kilpailusta hän on voittanut kolme.
- Kumpi vaa meistä [Coke ja Tatti] olisi voinut voittaa tän kisan, ihan hauskaa vääntöä oli ja hieman erinlaista oli lähteä hieman takaa. Ihan hauska kilpailu, kommentoi Coke kilpailun jälkeen lehdistötilaisuudessa.
Cokella on vielä pienet mahdollisuudet haastaa hänen tallikaveria mestaruudesta, mutta mies ei tähän itse kuitenkaan usko.
- Teoriassa kyllä, mutta jos katsotaan piste-eroa ja montako kilpailua on jäljellä. En hirveästi usko siihen, mutta yritän kuitenkin jos saan mahdollisuuden, sanoi Coke pieni pilke silmäkulmassa.
- Tino ansaitsee mestaruuden tältä kaudelta, hän on ajanut hienon kauden. Haluiaisin tietty voittaa, mutta minulla on ollut ihan hauska kausi Red Bullin kanssa. Olemme oppineet vaikeuksien kautta ja uskon, että tämä kausi oli hyvää opetusta minulle, kehui Coke.
Tino nousi sijalta 14. kolmanneksi kilpailun aikana, mutta ei pystynyt lopussa haastamaan kärkikaksikkoa koska Coke ja Tatti olivat karkaneet kauaksi jo muilta.
[Tino teki hienon nousun.]
Williamsin Ieponi oli kilpailun alkupuoliskolla hyvin mukana voittotaistelussa, mutta varikkokäyntien aikana Ieponin auto ylikuumeni liikaa ja hän joutui keskeyttämään. ''Yleensä kuumassa kilpailussa kun varikolle tulee auto niin siinä on riski että se ylikuumenee ja hajoaa. Sen takia nähdään paljon keskeytyksiä varikkokäyntien jälkeen'' sanoi Maikkarin asiantuntija.
Mercedes kuljettajat olivat maalissa 4. ja 5. Nico Rosbergin johdolla.
1. Coke [Red Bull]
2. Tatti [Ferrari]
3. Tino [Red Bull]
4. Rosberg [Mercedes]
5. Antimikael [Mercedes]
6. Hulkenberg [Force India]
7. Massa [Williams]
8. Grosjean [Lotus]
9. Vergne [Toro Rosso]
10. Sutil [Sauber]
Similar topics
» 2014 Olympialaiset Sotshi Venäjä (6.2-23.2.2014)
» SummerSeries S3 (2014)
» F1 2014 - Codemasters
» Formula 1 kausi 2014
» F1 2014 | James Huntin paluu!
» SummerSeries S3 (2014)
» F1 2014 - Codemasters
» Formula 1 kausi 2014
» F1 2014 | James Huntin paluu!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
To 1 Helmi 2024 - 9:34 kirjoittaja #33 Ake
» F1 2023 MyDriver Career
Ke 28 Kesä 2023 - 9:46 kirjoittaja #26 Coke
» DiRT Rally 2.0
Ti 20 Syys 2022 - 0:47 kirjoittaja #26 Coke
» F1 2021 My Driver Career
Ke 26 Tammi 2022 - 12:23 kirjoittaja #26 Coke
» F1 2020 My Driver Career
Ti 15 Kesä 2021 - 2:34 kirjoittaja #26 Coke
» hanskin myteam career
Ti 2 Helmi 2021 - 4:05 kirjoittaja #69 metalman725
» Vapaata keskustelua
Su 10 Tammi 2021 - 12:42 kirjoittaja #69 metalman725
» Coken ja ELHanderoksen Red bull Co-op
To 12 Marras 2020 - 2:24 kirjoittaja #69 metalman725
» F1 2020 My Own Team
To 6 Elo 2020 - 4:57 kirjoittaja #26 Coke