PLF1
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 6 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 6 Vierailijaa

Ei

[ Näytä koko lista ]

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 37 käyttäjää, tämä oli La 26 Loka 2024 - 7:43
Marraskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Kalenteri Kalenteri

Viimeisimmät aiheet
» PLF1 | Kausi 12 | Ilmoittautuminen
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptyTo 1 Helmi 2024 - 9:34 kirjoittaja #33 Ake

» F1 2023 MyDriver Career
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptyKe 28 Kesä 2023 - 9:46 kirjoittaja #26 Coke

» DiRT Rally 2.0
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptyTi 20 Syys 2022 - 0:47 kirjoittaja #26 Coke

» F1 2021 My Driver Career
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptyKe 26 Tammi 2022 - 12:23 kirjoittaja #26 Coke

» F1 2020 My Driver Career
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptyTi 15 Kesä 2021 - 2:34 kirjoittaja #26 Coke

» hanskin myteam career
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptyTi 2 Helmi 2021 - 4:05 kirjoittaja #69 metalman725

» Vapaata keskustelua
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptySu 10 Tammi 2021 - 12:42 kirjoittaja #69 metalman725

» Coken ja ELHanderoksen Red bull Co-op
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptyTo 12 Marras 2020 - 2:24 kirjoittaja #69 metalman725

» F1 2020 My Own Team
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 EmptyTo 6 Elo 2020 - 4:57 kirjoittaja #26 Coke

Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user

Äänestys

Uutiset - PLF1

+16
#57 Bunder
#86 Max out
#44 tino
#73 Jorbal
#1 Rönski
#55 hamiltonjr
sleX^
#80 ieponi
Sapwe
benlonn
#83 JuhohFin
marjajokaolipaha
Wall3tz
Arska
#97 EuroJ
#26 Coke
20 posters

Sivu 27 / 29 Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Seuraava

Siirry alas

Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Empty Vs: Uutiset - PLF1

Viesti kirjoittaja #26 Coke To 17 Loka 2013 - 23:38

Coke yllättyi renkaiden kestävyydestä
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 A38b4
Coke ajaa varikolle vaihtamaan renkaita

Neljänneksi eilen sijoittunut Coke yllättyi renkaiden kestävyydestä.
- Vähän yllätti joo, odotin neljän stopin kisaa, Williams kuljettaja sanoi.

Williams kuljettajan ajo yllätti muut. Coke oli aika-ajoissa vasta yhdeksäs mutta kilpailussa kävi tiukkaa vääntöä kolmannesta paikasta. Mies itse ei ollut kuitenkaan tyytyväinen.
- Ei neljäs sija lohduta, vauhtia oli parempaan sijaan mutta tein virheen, oma moka, sanoi pettynyt Coke.

Coke hiillosti Sauber kuljettaja Jorballia kolmannesta sijasta, mutta Coke ajautui hiekalle jonka jälkeen ero kasvoi seitsemään sekunttiin.

Coke kävi jälleen tiukkaa kamppailua Masan kanssa ja miehet osuivat hieman. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta Melbournen radalla. Masa ja Coke ovat ottaneet mm. kaudella 4 ja 7 yhteen Melbournessa.
- Osuttiin hieman joo, mutta ei sen pahempaa minun mielestä, selitti Coke.

PLF1 -sirkus suuntaa seuraavaksi helteiseen Malesiaan jossa voi myös sataa vettä. Coke otti viimekaudella kauden parhaan sijoituksen juuri Malesiassa jossa satoi vettä. Hän oli kilpailussa toinen. Coke ei kuitenkaan luota sadevauhtiinsa.
- Ei sen varaa voi laskea kortteja, jokainen kilpailu on erinlainen. Jos siellä sataa, sitten sataa, mutta en laske sen varaan mitään, painotti Coke.

Red Bull kuljettaja Ieponi otti voiton Melbournessa ennen Sauber kaksikkoa Akea ja Jorballia. Coke oli neljäs ja Mercedes kuljettaja SuoBBis viides. Antimikael sijottui kuudenneksi, mutta FIA on kertonut ettei tulokset ole vielä virallisia. Antimikaelin ja Super-Jessen osumaa tutkitaan.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 3859
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Sapwe To 24 Loka 2013 - 12:35

Sapwe: Olin hidas

Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Romain-grosjean-interview-pre-british-3a-02072012_560x420
Sapwe tuskaisen oloisena kisan jälkeen.

Viimeiseksi maaliin ajaneista sijoittunut Sapwe ei lähtenyt selittelemään Malesian kilpailun jälkeen. "Turha selitellä, olin hidas kuin etana", Sapwe myönsi.

Sapwe jäi kärjelle hulppeat neljä kierrosta ja kolme kierrosta pykälän paremmin, 12:nneksi sijoittuneelle Kimibestille. Sapwen nopein kierros jäi koko kilpailun nopeimmasta kierroksesta lähes kuusi sekuntia, toiseksi hitaimmaille kierroksellekin kolme ja puoli sekuntia. Aika-ajoissa Sapwe ei saanut aikaa lainkaan, omien virheidensä vuoksi. "Tilastot eivät valehtele, olin luvattoman huono", Sapwe kommentoi nähtyään tilastoajat.

Jopa lopettaminen kävi mielessä kisan aikana. "Jos vauhti ei tästä kohene, onko aika laittaa pillit pussiin ja siirtyä muihin kuvioihin", Sapwe paljasti.
Sapwe
Sapwe

Viestien lukumäärä : 310

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ma 4 Marras 2013 - 6:45

K&V: Super-Jesse12
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Upcate
Tästä lähtien joka viikottainen K&V aloitti Super-Jessellä. Tämän hetkinen Caterham kuljettaja on huhuissa yhdistetty Marussiaan. Huhujen mukaan Jesse ajaisi lähiaikoina Marussialla. Super-Jesseltä löytyy tililtä yksi voitto ja viimeksi hän seisoi palkintopallilla kaudella 6, Kiinan kilpailussa.

Miltä on tuntunut kun olet joutunut seuraamaan kisoja sivusta?
- Surkealta
Olet ollut usein virheherkkä kuljettaja ja olet saanut siitä kritiikkiä, otatko tästä paineita esimerkiksi ohitustilanteissa tai starteissa?
- Joskus
Mitä mieltä olet ns. uusista radoista? (Brands Hatch, Imola, Jerez, Estoril)
- En ole hirveesti kokeillut ratoja niin en voi sanoa paljoakaan
Mutta onko se hieno juttu että meidän sarjassa on näitä ratoja?
- On kai
Jos pääset Bahrainiin, pystykö taistelemaan hyvistä pisteistä?
- Riippuu startista osittain
Miltä tuntu ajaa 100% kilpailua Melbournessa?
- Ihan hyvältä, lopussa aivan loppu
Jos saisit päättää missä tallissa ajaisit, mikä se olisi?
- Red Bull tai Lotus
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Caterham-van-der-garde-australia
Haastattelun päätteeksi toimitus järjestää sanapelin, jossa kuljettaja sanoo mitä mieleen ensimmäisenä tulee aina tietyn sanan kohdalla.

Kuka voittaa mestaruuden?
- Ake
PLF1
- KFIN
Ruoka
- Juoma
Pelko
- Rohkea
Vettel
- Ake
Tallikaveri
- Kaveri
Maksukuski
- Kuski
SuoBBis
-  Rambo
Eläin
- Karhu

K&V jatkuu ensiviikolla taas.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Pe 15 Marras 2013 - 11:39

K&V: Ake - Onko hän lyömätön?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 30adf
Akelta löytyy kaksi mestaruutta tililtään. Myös hänen voittoprosentti on jotain aivan uskomatolta. Nopeasti laskettuna hänen voittoprosentti on 58%. Jatkaako Ake tulevaisuudessakin dominointia vai löytyykö hänelle pysäyttäjä?

Mitä mieltä olet Pirellin tämän kauden renkaista?
- Kiva show
Ajoit omasi suorituksesi alle Brands Hatchissa, pelkäätkö että tämä toistuu muissa legendaarisilla radoilla (Imola, Estoril, Jerez)?
- BH aika poikkeava rata joten en usko moiseen, mutta ainahan kaikki on mahdollista
Miten valmistaudut kisaan?
- Kuuntelen musiikkia
Odotatko Jorbalta enemmän mitä hän on tähän asti antanut?
- En oikeastaan, eiköhän voitto Kiinasta osoittanu että kaverilla potentiaalia löytyy.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 1f9ba
Oletko tietoinen siitä että Ferrari on saanut alitehoisen auton korjattua? Ja oletko nyt palaamassa sinne loppukaudeksi?
- Olen tietoinen ja hyvä heille. Olen kuitenkin jo päässyt mukavasti vauhtiin Sauberilla joten siirto takaisin Ferrarille on aika epätodennäköistä
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 D08bra2197
Ake juhlii kauden 7 mestaruutta tallin kanssa.
- Kumpaa mestaruuttasi pidät korkeammalla?
- Molemmat yhtä korkealla Smile
Onko ajamisesi muuttunut sen jälkeen kun menit tuomaristoon?
- Ei.
Minkälainen olisi sinun tekemä shotti?
- Vodkaa ja banaani.
Aijotko jatkaa koko urasi Jorban kanssa tallikavereina?
- No comments
Oletko tyytyväinen siihen miten sinun kausi on alkanut?
- Aina voi parantaa
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 855cc
Ake tuulettaa Bahrainissa paalupaikkaansa.
Edellisestä tuttu sanapeli myös tehtiin Akelle

Pasta
- Ruoka
Super-Jesse12
- DJ SuperJ
Red Bull
- Monster
Rakkaus
- Viha
Raha
- Valta
Tilke
- Hermanni
F1-Masa
- Kuski
Kypärä
- Suojaa
Lotus F1 Team
- Caterham
ArskaF1
- Pappa

K&V yrittää saada ensiviikolle kuljettajan.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #86 Max out La 23 Marras 2013 - 11:07

Huhu: Max out jättämässä PLF1-sarjan?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Forc-rest-barc-2013-4

Tuoreimpien huhujen mukaan tulokaskauttaan ajava Max out olisi jättämässä sarjan. Max out on kolaroinut kisan ensimmäisessä mutkassa neljässä kauden kuudesta ajetusta osakilpailusta. Max out on lisäksi saanut kovaa kritiikkiä lukuisista osumistaan radalla Espanjan GP:ssä.

Huhun mukaan Max out:in henkilökohtaiset kiireet ovat muodostumassa viimeiseksi niitiksi lopettamispäätökseen. Max out:ia ei tavoitettu kommentoimaan huhua

Liioittelijat.com
#86 Max out
#86 Max out

Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 27

Viesti kirjoittaja #26 Coke La 23 Marras 2013 - 14:48

K&V - SuoBBis - Onko hän ikuinen kakkoskuski?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 160873103-1592604

SuoBBis on ajanut NonRunnerin kanssa muutaman kauden ja Runner on selvästi ollut ykköskuski. Tämä kausi on alkanut kuitenkin eritavalla, SuoBBis on pystynyt pistämään Runnerin ahtaalle. SuoBBis otti Brands Hatchissa voiton, onko hänesti tulossa tulevaisuudessa ykköskuski?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 D13mal2576
Mercedes (Valmistajien pisteissä) koki isoin kolauksen Espanjassa kun molemmat kuljettajat keskeyttivät, oletko valmistautunut Monacoon tämän takia eritavalla?
- Joo. Omat katkeemiset johtuivat varmaan muutosta, joten pitää kaivaa nettipiuha varastosta. En muuten juurikaan muuta valmistautumista
Pidätkö Monacon radasta?
- Pidän.
Pidätkö Monacoa legendaarisena, ja jos pidät niin mikä siitä tekee sen?
- Pidän, koska Monacoa on ajettu aina Formuloiden synnystä lähtien. Muutenkin rataprofiili on niin uniikki vrt. muihih nykyajan ratoihin.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Rosham2
Sinulla on aika pitkä yhteistyö Runnerin kanssa, onko tähän erityistä syytä?
- En tiedä, onko mitään erityistä syytä. Varmaan sitten se, että ollaan hyvin tultu toimeen, enkä minä ainakaan oikein osaa kuvitellä toistakaan tallikaveria itselleni,  kun uran alusta saakka ollut melkee sama tallitoveri
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Formula130064e
SuoBBis juhlii voittoa
Otit BH:ssä voiton, uskotko että pystyt uusimaan tämän esim. Jerezissä, Imolassa ja Estorillissa?
- Toivon mukaan ainakin pystyisin! Jerezissä taisin olla testien nopein ennen kautta, joten siellä voi hyvällä onnistumisella olla mahikset jopa voittoon.
Imolaan ja Estorilliin en ole juurikaan perehtynyt, joten niistä en osaa sanoa paljoakaan.
Oletko kokenut kilpailun aikana olevasi ongelmissa renkaiden takia?
- En muualla paitsi Malesiassa, jossa etenkin Bradan renkaidensäästökyky tuntui uskomattomalle.
Uskotko pystyväsi haastaamaan Akea loppukaudesta?
- En tiedä. Ei oikein ole kilpailua, jossa kummalekkaan ei olisi käynyt jotakin, joten oman vauhdin puntaroiminen akea vastaan on aika vaikeaa.
Onko Suzuka edelleen sinun lempiratasi?
- On!
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 6e3e6
Pidätkö Tinon ajotyyliä vaarallisena? Pitäisikö hänen sinun mielestä rauhottua?
- Välillä kyllä tuntuu,että äkillinen nousu kärkisijoille on vähän yllättänyt Tinon ja se sitten johtaa, mihin on johtanut, kun innostutaan liikaa.
Luulen kyllä,että  Tino itse rauhoittuu, kun tottuu ajelemaan kärkisijoilla. Potentiaalia kaverissa on.
Onko erityistä syytä sille että FIA on aikalailla antanut tällä kaudella pelkästään varoituksia?
- Enpä tiedä. Mitään tilannetta ei olla nähty pahempanakaan.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Nico-rosberg-bahrain-2013-main_560x420
Muista tuttu sanapeli tehtiin myös SuoBBikselle.

Vodka
- Siperia
Sapwe
- Saari
HRT
- Narain
Spa
- Eau
Startti
- Mayhem
Ferrari
- Punainen
Kovalainen
- Lotus (myös Team Lotus)
Raha
- valta
Aamu
- vitutus
Juoma
- kokis!
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ti 26 Marras 2013 - 10:38

Max Out - Tulevaisuuden lupaus?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Paul-di-Resta-Force-India-008

K&V toimitus tapasi tämän kauden tulokkaan Max Outin. Max on ollut monessa starttikolarissa mukana, yleensä sen aiheuttaja. Hän on tällä hetkellä selvästi tallin ykkösnyrkki, mutta onko hänestä tulevaisuuden lupausta? Vai kenties uusi Super-Jesse?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Paul-di-Resta-Force-India-Testing-2013-6_2906159
Ajoit ennen PLGT:ssä, onko siirtyminen PLF1 -sarjaan ollut vaikeaa?
- Osittain on. PLGT:ssä oli vähemmän kuskeja ja matalampi taso.
Oletko yllättynyt PLF1 tasosta?
- Kyllä vähän, oletin tason olevan kovaa, mutta en ihan näin kovaa
Olet ollut niskan päällä tallikaveri taistelusta, saatko tästä lisämotivaatiota tuleviin kisoihin?
- Kyllähän se on aina mukavaa peitota tallikaveri, mutta ei se tuo lisämotivaatiota. Radalla on muitakin kuskeja
Olet ollut erittäin kolariherkkä kuljettaja, varsinkin starteissa. Aijotko ottaa tulevaisuudessa varovaisemmin?
- Todellakin. Olen katsonut muiden kuskien starttivideoita ja löytänyt asioita, mitä he tekevät toisin. Aion ottaa opiksi niistä
Luuletko että syysi rajuihin startteihin voisi löytyä menneisyydestäsi? Olet kuitenkin ajanut koppiautoja jotka ovat kuitenkin erinlaisia kuin Formulat
- Kyllä vaikutteita on varmaan menneisyydestäkin. Otin todella rajuja startteja silloinkin. Erona on se, että silloin starttasin yleensä kärjestä koppiautoilla.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Maldonado-20art_20131119075110261250-620x349
Moni kuljettaja, varsinkin Coke on haukkunut sinut melkein pystyyn starttejen takia. Onko henkinen puolesi vahingoittunut tästä?
- En ole ottanut paineita siitä mitä muut sanoo. Coken haukut ovat johtuneet varmaan siitä, että olen yleensä ollu kolaroimassa juuri hänen kanssaan
Mitä tavotteita sinulla on loppukaudesta?
- Saada hyviä tuloksia. Sijoitus hyville pisteille olisi tervetullut.
Kuka on jäänyt sinun mieleesi alkukaudesta ja miksi?
- Jos joutuu yhden valkkaamaan niin se on varmaan Coke, koska olen saanut aika paljon krittiikiä häneltä
Mitä rataa odotat eniten loppukaudesta?
- Spa:ta, koska se on sellainen legendaarinen rata.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Satpic6

Tuttu sanapeli sai jatkoa

Pirelli
- Renkaat
Abu Dhabi
- Rata
Ranska
- Peruna
Codemasters
- Pelit
Coke
- Neropatti
Toro Rosso
- SS K2
Turva-auto
- Nössöille
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Forc-suti-cota-2013-4-470x313
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Pe 28 Maalis 2014 - 22:32

Huhu: PLF1 -konkari tekemässä paluun radoille?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 C_3_Media_1117978_immagine_fullw
Huhujen mukaan tässä ajaa Coke, joka oli hakenut tuntumaa PLF1 autoon Jerezissä salaa.

Kausi 9 saatiin pakettiin tällä viikolla Brasiliassa, ja sitä ennen Austinissa kruunattiin ieponi mestariksi. Kausi 9 muistetaan varmasti monien kuskejen lopettamisesta, joka sotki koko pakan kokonaan. Speedo TV:n mukaan Coke olisi käynyt testaamassa Pirellin PLF1 -autoa Jerezissä. Speedo TV:n tietojen mukaan pilttuussa olisi nähty hymyilevä Coke joka oli selvästi nauttinut ajopäivästään.

Coke oli myöntänyt vähä aika sitten kaipaavansa kilvanajoa ja paluu sarjaan olisi mahdollista. Yritimme tavoittaa Coken Los Santosista kommentoimaan asiaa, mutta hän ajoi karkuun meitä hänen superautollaan. Coke kerkesi ottamaan ennen lopettamista viisi voittoa joista yksi tuli kaudella 9. Hän on ollut alusta asti PLF1 -sarjasta mukana. Jäämme seuraamaan mielenkiinnolla tilannetta.

Lähde: Speedo TV
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #73 Jorbal Su 13 Huhti 2014 - 3:01

#10 SuoBBis kirjoitti:[02:00:00] #10 SuoBBis katkesi yhteys Su 13 Huhti 2014 - 2:00

Danke.

Jos sä meinaat että tää oli jotenki arvokas tapa lopettaa, ni voi jumalauta Very Happy
#73 Jorbal
#73 Jorbal

Viestien lukumäärä : 165

Viesti kirjoittaja SuoBBis Su 13 Huhti 2014 - 10:14

#69 Jorbal kirjoitti:

Jos sä meinaat että tää oli jotenki arvokas tapa lopettaa, ni voi jumalauta Very Happy
Koitetaan siis uudestaan.

Jos jonkun olen huomannut itsestäni näiden parin vuoden aikana täällä PLF1-foorumilla, niin olen erittäin huono kirjoittaja. Kärsin luultavasti varmaan jonkun sortin ilmaisutaido-ongelmasta, sillä pointtini ymmärretään poikkeuksetta väärin, vahingossa tai tahallaan. Tämä on minun viimeinen viestini tällä palstalla ja nyt teen parhaani, että viestini sisältö ymmärretään. Sille en mahda mitään, jos joku sitä ei siltikään ymmärrä. Olen varma, että viestini tulee sisältämään valtavasti kirjoitusvirheitä.

Kuten jo osalle lienee selvää, aion vetäytyä PLF1:n toiminnasta. En tule enään ajamaan kilpailuihin, organisoimaan sarjan toimintaa tai keskustelemaan muun yhteisön kanssa. Näin on paras kaikille.
Suurin osa varmasti on jo pitkään halunnut minun lopettavan täällä olemisen ja ajamisen ja nyt toteutan tämän enemmistön toiveen.
Vaikka virtuaaliformulaa pidetään usein yksilöurheiluna, niin todellisuudessa se on enemmän joukkueurheilua. Olen aina ollut tiimipelaaja, sen tietävät myös tallikaverini, joita olen aina yrittänyt auttaa niin paljon kuin suinkin, antamalla setupeja jne. Olen pitkään ns. yksilölajeja harrastaneena huomannut, että harjoitusryhmä on suurin motivaation lähde urheilla. Täten myös PLF1 on yhteisö, joukkue. Olen valitettavasti huomannut, että haittaan joukkueen toimintaa valtavasti, sanomalla oikeastaan yhtään mitään. Kaikki tietävät, että olen lähes joka päivä riitelemässä aivan turhanpäiväsistä asoista. Minun ei edes tarvitse mainita, että kuinka turhista ja naurettavista asoista olen täällä joutunut riitelemään. Sen tietävät kaikki. Usein sanotaan, että riitaan tarvitaan kaksi osapuolta. Kaikille on siis parasta, että ainakin yksi osapuoli lähtee lätkimään. Haluan kuitenkin sanoa, että en ole missään vaiheessa halunnu loukata ketään. Pyydän anteeksi, jos niin on kuitenkin käynyt. Se, että joku loukkaa minua, ei oikeastaan liikuta minua. Minua kuitenkin harmittaa, että kaikki joutuvat joka päivä näkemään minut riitelemässä, milloin mistäkin. Haluan, että kaikilla olisi chatissa mukavaa, mutta valitettavasti en pysty siihen siellä läsnäollessani. Ainoa vaihtoehto tehdä chatista parempi paikka, on lähteä. Aion jättää myös FIAn tehtävät. Eilen minun ehdotuksen torppaamisen peruste oli, että ehdottajana olin minä, SuoBBis. Täten en näe itseäni kykenevänä jatkamaan FIAn hommissa enään. Toivon mukaan löydätte tyhjälle paikalle hyvän seuraajan, tai ainakin paremman kuin minä.

Kaikka tuo sama pätee myös kilpailuihin. Minut on uhattu rammata, mikäli osallistun seuraavalle kaudelle. En missään nimessä halua, että henkilökohtaiset asiat tuodaan kisatantereelle. Se on toistaiseksi pysynyt koskemattomana, mutta tiedän, että mikäli olisin vielä mukana kisaamassa, tämä muuttuisi. Kisoissa kuuluu kaikilla olla hauskaa ja niin on toistaiseksi ollutkin. Pyrin ajattelemaan joukkueen parasta ja täten jättäydyn ulos myöskin kilpailuista.

Ennen kuin hyvästelen tämän foorumin, on kuitenkin kiitosten aika.
Olen paljon kokenut täällä ollessani ja viimeiset kaksi vuotta ovatkin menneet kuin siivillä.
Kiitän kaikkia tallikavereitani. Kuten jo aiemmin sanoin, pyrin auttamaan tallikavereitani, miten pystyin ja ilokseni, he auttoivat myös minua. Onnistuin saavuttamaan tallikaverin kanssa yhden valmistajien mestaruuden (K6) ja kolme valmistajien hopeaa (K7,K8,K9).
Kiitän myös kaikkia niitä, jotka antoivat minulle mahdollisuuden organisoida sarjan toimintaa. Minut äänestettiin aikanaan FIAan ja sen jälkeen olen tehnyt parhaani, että kaikki asiat järjestyvät ajallaan. Aina siinä en ole onnistunut, pahoittelut siitä. Huomaan kuitenkin foorumia selatessa, että aika monta ketjua olen onnistunut avaamaan, eli jotain hyötyä minustakin on ollut!
Viimeisenä kiitoksen ansaitsevat tietenkin kaikki kanssakisaajani. Ajoin yhteensä 61 osakilpailua, joista jokaisesta riittäisi varmasti kerrottavaa. Olen kokenut monta unohtumatonta taistelua, milloin kenenkin kanssa. On tullut pettymyksiä, mutta myös paljon riemua. Jokaisesta kisasta muistaa jotakin, kun tarkemmin miettii ja kaikki kisat ovat olleet erityislaatuisia. Kuitenkin, mieleenpainuvin hetkeni on minun debyyttivoittoni K7 Euroopan GP:ssä. Se tuli vähän tuurilla, mutta siitä huolimatta koin valtavasti riemua ylittäessäni maaliviivan voittajana. Se epäuskon ja riemun määrä sai minut miettimään, että miten moinen hyvänolontunne voi tulla pelejä pelaamalla?

Vielä kerran kiitoksia kaikille. Kaikki eivät välttämättä tätä viestiä halua nähdä, mutta suurin osa on tätä odottanut jo vesi kielellä. Jos joku minua vastaan vielä ajaa kilpaa, ni pistäkää minun TT-ennätykset rikki, koitan vastata samalla mitalla!

Hyvästi!
T: #10 SuoBBis.

SuoBBis
SuoBBis

Viestien lukumäärä : 344

Viesti kirjoittaja #26 Coke La 19 Huhti 2014 - 7:23

Coke yllättyi autosta
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Dpl1322ma373
Red Bullin uusi kuljettaja Coke yllättyi Red Bullin uudesta autosta Malesian harjoituksissa.
- Yllätyin, positiivisella tavalla. Talli tehnyt hyvää työtä tehtaalla, sanoi Coke.

Coke hyppäsi eilen ensikertaa Red Bullin autoon Malesiassa ja tänään hän ajoi jo lupaavia kierosaikoja.
- En lähde vielä spekuloimaan meidän voimasuhteita...tosin Antimikael näyttää nopealta, tuumaili Coke.

Coken mielestä hänellä ei ole ollut vaikeuksia sopeutua uuteen talliin tai autoon. Hänen mielestään talli on ottanut hänet hyvin vastaan. Tällä viikolla kuultiin, kun Ferrarille lupautunut SuoBBis kertoi ettei aijo ajaa kaudella kymmenen. Hän vihjaili syyn lopettamisen olevan Coken, mutta Coke ei tätä halunnut kommentoida.
- Hän teki valintansa, hänen oma päätös. En kuitenkaan lähde kommentoimaan olinko siihen syyllinen, kertoi Coke.

PLF1: kymmenes kausi starttaa ensiviikolla keskiviikkona Malesiasta. Coken tallikaverina toimii tuttu Antimikael.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke La 26 Huhti 2014 - 5:10

Red Bull kuskit vaativat tallilta parempaa
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Article-2298804-18E59BA9000005DC-995_634x425
Coke ja Antimikael Malesian palkintopallilla

Malesian kilpailussa loistaneet Red Bull kuskit toivat tallille ison määrän pisteitä olemalla toinen ja kolmas. Kumatkin kuskit olivat aikalailla tyytyväisiä kilpailuun, mutta vaativat tallilta parempia varikkopysähdyksiä jatkossa.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 114694229_vettel_345638c
- Minulla kesti liian kauan etusiiven vaihdossa, meni kymmeniä sekuntteja hukkaan turhaan, kommentoi turhautunut Antimikael kilpailun jälkeen.

Antimikaelin tallikaveri Coke oli samoilla linjoilla. Cokella ei kuitenkaan mennyt niin kauan hukkaa aikaa, kun Antimikaelilla mutta nekin sekunnit olivat ratkaisivia.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 700721-singapore-f1-webber
- Taistelin sekunneista Bradaa vastaa, tein töitä radalla paljon. Sitten varikkokäynnillä hävisimme ne kaksi-kolme sekunttia jotka olin radalla saavuttanet meille. Tallin pitää ratkaista nämä ongelmat nopeasti, latasi Coke.

PLF1 -sirkus pysähtyy Bahrainiin tämän viikon sunnuntaina. Siellä nähdään onko Red Bull saanut varikkopysähdys ongelmat ratkaistua.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Su 4 Toukokuu 2014 - 6:09

Coke kunnioittaa F1-legendaa Unkarin kilpailussa
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Ayrtonsenna

Red Bullin kuljettaja Coke aikoo kunnioittaa Ayrton Sennaa tänään Unkarin kilpailussa. Torstaina tuli 20 vuotta täyteen Ayrton Sennan kuolemasta. Hän menehtyi vuonna 1994 San Marinon F1 kilpailussa ajettuaan seinään.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Bbca3
Coke aikoo pitää Unkarin kilpaissa kypärää joka muistuttaa Ayrton Sennan kypärää.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Su 18 Toukokuu 2014 - 10:01

Cokella ei ollut mitään sanottavaa lehdistölle
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 XRG196-316_2014_101122_high
Coke odottaa pilttuussa, kun mekanikot yrittävät saada autoa toimimaan

Melbournen kilpailu oli suorastaan pettymys Cokelle. Coke oli 10. nopein aika-ajoissa, mutta Cokella olisi ollut hyvä mahdollisuus nostaa osakkeita kilpailussa. Cokehan on tunnettu hyvästä kisavauhdistaan. Tällä kertaa Coke ei edes päässyt kokeilemaan, kun autoon iski sähkövika aika-ajon jälkeen.
- Ei minulla ole mitään sanottavaa, sanoi Coke joka käveli heti kommentin jälkeen pois median edestä.

Aika-ajon jälkeen kun Coke kurvasi varikolle huomasi tallin autossa sähkövikan. Autoa yritettiin vielä korjata, mutta ei ollut enää mahdollisuutta saada autoa lähtöruudukkoon. Melbournen PLF1 kilpailu on juuri tällä hetkellä menossa.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #86 Max out Ke 28 Toukokuu 2014 - 9:14

Max out palaamassa PLF1 radoille?

Uutiset - PLF1 - Sivu 27 1sehoo
Max out viimeisimmässä kisassaan Spa:ssa kaudella 9

Spa:n varikolla on kiertänyt huhu Max out:in paluusta sarjaan. "Huhumylly" lähti pyörimään, kun Max out nähtiin vierailemassa varikolla Belgian osakilpailun aikaan. Varikolta tavoitettu Max out vahvistaa olevansa kiinnostunut sarjaan palaamisesta. Paluun Max out on tekemässä hänelle ennestään tutuissa riveissä, Force Indialla
- Tällä hetkellä neuvotellaan kauden 10 kahdesta viimeisestä kisasta. Summerseries:issä (kausi 3) ollaan ehdottomasti mukana, Max out kommentoi.

Max out ajoi 9 kaudella kahdeksan kilpailua vaihtelevin tuloksin. Hänet muistetaan mm. lukuisita starttikolareistaan. PLF1 kausi jatkuu tänään sen kymmenennellä osakilpailulla Belgian Spa:ssa.
#86 Max out
#86 Max out

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ke 4 Kesä 2014 - 12:22

Pysäyttämätön Punainen - Runner mestariksi Kiinassa
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 F1alonso-8_1
NonRunner tuuletti toista mestaruutta

Vaihtelevassa kelissä ajettiin päätöskilpailu Kiinassa. Loppukautta dominoinut ja huikean nousun tehnyt Ferrarin Runner varmisti mestaruuden Kiinassa. Hänen ainut haastaja s Mercedeksin F1-Masa sijottui toiseksi joka ei pystynyt kilpailussa pysäyttämään punaista Ferraria. Kolmanneksi ajoi yllättäen Force-Indian Max_Out joka väänsi Masan kanssa koko kilpailuin, mutta Mercedes kuljetta vei pidemmän korren taktiikan suhteen.
- Mahtava fiilis kaiken kaikkiaan, sanoi tuore tuplamaailmanmestari lehdistötilaisuudess.
- Ei pelkästään mestaruuden vaan myös vauhdin ja etenkin varmuuden selkeän paranemisen vuoksi verrattuna edelliskausiin. Kiitokset tallille ja etenkin tallikaverille hyvästä tuesta läpi kauden, lisäsi Ferrarin NonRunner.

Neljännen ja viidennen sijoitukset nappasivat Red Bullin kuskit ennen Eelisaleksia ja McLarenin Kimibestiä.

PLF1 -sarjassa vietetään nyt aurinkoista ja sateista kesää. Näillä näkymin seuraava kausi starttaa syksyn puolella. Tietojen mukaan kuitenkin kesäinen SummerSeries pärähtää kauden 3 merkeissä taas kerran.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke La 7 Kesä 2014 - 6:00

Cokelta yllättävä paljastus ''Yritin vaikuttaa mestaruustaistelua''
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 ?m=02&d=20131007&t=2&i=800656546&w=580&fh=&fw=&ll=&pl=&r=CDEE9960N2000
Coke Masan edellä Kiinan kilpailussa

Neljänneksi sijottuinut Kiinan kilpailussa Coke paljasti yllättävän asian kilpailusta.
- Lähdin kolmannesta ruudusta ja tavoitteeni oli startissa päästä vain Masan edelle, ei Runnerin...yritin vaikuttaa mestaruustaistelua, paljasti Coke.

Coke ei pystynyt aivan startissa kuittaamaan Masaa, mutta hän hipasi Masan peräpäätä ensimmäisessä mutkassa ja Masa ajautui ajolinjalta pois. Sen jälkeen Red Bull kuljettajan oli helppoa ohittaa Mercedes kuski.
- Hipasin vain hieman hänen peräpäätä ja pääsin hänen ohi, kertoi Coke tilannetta

Coken suunitelma toimi, hän oli toisena melkein koko kilpailun Masan edellä joka kamppaili Max Outin kanssa. Ferrarin NonRunner meni karkuun.
- Ei minulla ollut mitään mahdollisuuksia Runneriin joten pidin paikkani, tiesin että pystyin haastamaan Masan ja nautin siitä, maksoin ehkä kalavelkoja takaisin, Coke kertoi ja pilke silmäkulmassa muisteli kautta 3 kun Masa voitti mestaruuden hänen nenän edestä.

Coke mentti podium paikkansa kun hän ajautui neulansilmässä leveäksi ja FIA:n automaattinenjarrutusjärjestelmä meni päälle. Coke ajautui hiekalle. Järjestelmän avulla hiljennettään kuljettajia jotka yrittävät hyödyntää ulkopuolisia alueita. Kaudella neljä kuljettajat alkoivat hyödyntämään näitä turva-alueita, mm. Johannezz ja F1-Masa jotka röyhkeästi Belgian kilpailussa ajoivat ensimmäisen mutkan turva-alueiden puolelta hyödyntäen aikaa.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Pe 13 Kesä 2014 - 11:38

Lotukselta erikoinen ratkaisu - Raha syynä?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Lotus+F1+Manila+Speed+Show+U0iHHaHX0Whl
Lotus järjesti tällä viikolla PR-tapahtuman johon osallistui Antimikael

Lotus talli lähtee erikoisella tavalla SummerSerieksen kolmanteen kauteen. He ajattavat vain yhtä autoa kauden ensimmäisissä kisoissa.
- Parissa ensimmäisessä kisoissa meillä ajaa vain Antimikael, kertoi Lotus PR-tapahtumassa.

Lotus ei kertonut kuitenkaan miksi Coke ei aja. Huhujen mukaan Lotuksella olisi rahavaikeuksia jonka takia Coke on sivussa muutaman kilpailun.

SummerSeries alkaa ensiviikolla.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Su 13 Heinä 2014 - 10:53

Luistonesto halutaan kieltää - Tämä kuljettaja kärsii eniten siitä
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Article-0-196F3AA100000578-845_634x422

Useat kuljettajat kyseenalaistivat luistoneston sallimista. Useiden lähteiden mukaan luistonestoa käytetään vain yhdessä autossa, Max Outin McLarenissa. Tämä on aiheuttanut närää useissa kuljettajissa.
- En tajua miten tätä ei olla huomattu ennen, latasi vihainen Jorball lehdistölle kilpailun jälkeen.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Fernando+Alonso+F1+Grand+Prix+Korea+Qualifying+X4FYaYQ2Vypl
Eelisaleksi kilpailun jälkeen.
- Jätkä on viisi mutkaa edellä meitä, mie en tajua, huusi Eelisaleksi Ferrarin tiimiradioon kilpailun aikana.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Dcd1306oc215
Coke lehdistötilaisuudessa kilpailun jälkeen
- Onhan tämä naurettavaa, kaksi sekunttia aika-ajoissa meitä sateella nopeampi, Coke tuumaili.

FIA on ottanut asian käsittelyyn. McLarenin Max Out uhkasi jättämällä SummerSeriesin jos luistonesto kielletään kokonaan. Viime kausina luistonestoa on saanut käyttää, mutta useat kuljettajat ovat ottaneet sen pois.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #86 Max out Ma 14 Heinä 2014 - 10:39

Mclaren kuljettaja kommentoi kärkkäästi sääntömuutosta
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 SergioPerez_1668824a

FIA on ottanut Korean osakilpailun jälkeen käsittelyyn luistoneston kieltämisen. Mclaren kuljettaja Max out saatiin kiinni Soulin lentokentältä kommentoimaan mahdollista sääntömuutosta.

- Odotin asian nousevan jossain vaiheessa ylös. Se oli vain ajan kysymys.

Mclaren kuskin mielestä pidonhallinnan hyöty sadekisoissa ei ole ollut epäselvä missään vaiheessa.

- Jo ensimmäisen sadekisan jälkeen (Kanada) oli puhetta pidonhallinnan ylivoimaisuudesta. Jos on edes vilkaissut Kiinan sadekisan tuloksia, ei voi olla huomaamatta sitä. Ihmettelen miksi asiasta yhtäkkiä kehkeytyi niin iso asia. Ehkä ihmisiä ei aikaisemmin vaan kiinnostanut p*skaakaan.

Uutiset - PLF1 - Sivu 27 The-Korean-Grand-Prix-cir-011

Lopettamishuhut ovat myös pyörineet Max out:in ympärillä. Max out kertoo huhujen pitävän paikkansa. Hän ei aio ajaa ilman pidonhallintaa.

- Ei, en ole ajamassa ilman pidonhallintaa. Olen ajanut sen kanssa vuodesta 2010 alkaen enkä ole luopumassa siitä. Tiedän tämän herättävän kommentointia, mutta en anna sen vaikuttaa. Eihän moni kuljettaja aja (harjoituksia) ennen kisaa ollenkaan. Miksi siis minun pitäisi käyttää päiviä uuden opettelemiseen?

- Tietenkin sarjatilanne näyttää erittäin hyvältä, joten on sääli jos minut pakotetaan ulos pidonhallinnan takia.

Myös sadekisan jälkeiset tapahtumat vaikuttavat Mclaren kuskin lopetuspäätökseen.

- Keskeytyksen jälkeen ei ole hauskaa kuulla joiltain kuskeilta naurua ja huikkauksia "v**tuttaako?". En käytä pidonhallintaa siksi, että se on ylivoimainen, vaan siksi että olen aina käyttänyt sitä. Säännöt sallivat sen käytön, joten minua harmittaa muiden kuljettajien käytös minua kohtaan. Enhän ole tehnyt mitään väärää.

Max out on tällä hetkellä Summerseriesin ylivoimaisessa johdossa. Kautta on jäljellä vielä 14 lähtöä 7 paikassa Seuraava kisa ajetaan Saksassa ensi sunnuntaina.
#86 Max out
#86 Max out

Viesti kirjoittaja #26 Coke Su 20 Heinä 2014 - 7:07

Hurja huhu: Vanha legenda ajaa tänään Saksassa?
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Rossi-ferrari
Italialaislehden mukaan tässä ajaa ArskaF1 Mugellossa.

Useat italialaislehdet uutisoivat tänään Saksassa ArskaF1:n paluuta radoille. Heidän mukaan ArskaF1 korvaa Eelisaleksin joka on tällä hetkellä Ferrarin leirillä. Italialaisten mukaan ArskaF1 olisi käynyt jo tällä viikolla Mugellossa ottamassa tuntumaan Ferrarin autoon, ja tallin toimintakuvaan. Arska oli ajanut todella vanhalla Ferrarilla.

Arskalla ei ole montaa osakilpailua takana PLF1 -sarjasta, mutta voittoja on tullut. Arska yritti tehdä paluuta kaudella 9 ja ajoi yhden karsinnan Malesiassa. Karsinnassa Arska joutui pettymään, ja hän lopetti ajohommat siihen.

Coke ei odota voittoa Saksasta
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 E5fda
Coke kaudella 4 (PLF1) ajamassa kohti voittoa.

Viimekilpailussa Koreassa Coke ajoi ensimmäisessä lähdössä neljänneksi ja toisessa lähdössä oli toinen. Se oli Coken ensimmäinen kilpailu tälläkaudella SummerSeries -sarjassa. Coke oli erittäin lähellä voittoa kummassakin lähössä, mutta ei siihen kyennyt. Tänään ajetaan radalla jossa Coke on voittanut kerran PLF1 -sarjassa.
-En odota sen tapahtuman tänään, sanoi Coke lehdistölle.

Coke voitti sateisen Saksan kilpailun kaudella 4 McLarenilla. SummerSeriessa ajetaan toinen lähtö rankkasateessa joten keliolosuhteet ovat samat.
- En silti usko voittavan, jos huippukuskeja on tänään lähtöruudukossa. Keli on ehkä sama, mutta muuten olosuhteet eivät ole, vähätteli Coke.

Luistonesto kohusta Coke ei halunnut puhua, hän näytti kädellä skippausta kysymykseen.
Lotus ei ole jostain syystä SummerSeriessä vielä ajanut kahdella autolla, mutta tänään siihen tulee ehkä muutos. Tämän hetkisten tietojen mukaan Antti ja Coke ajaa tänään.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ma 21 Heinä 2014 - 3:30

Coken ennustus ei pitänyt - Hän otti voiton!
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 667844081084289902

Lotus kuljettaja Cokefin ennusti ennen kilpailua lehdistötilaisuudessa ettei hän tule voittamaan Saksan kumpaakaan lähtöä. Tilanne kuitenkin muuttui heti aika-ajoissa, kun Coke otti paalupaikan. Sen jälkeen paalupaikalta lähtenyt Coke ajoi itsevarmasti voittoon yhdeksän sekunnin erolla.
- Hieno tulos minulle, ja talille. Emme odottaneet näin hyvää tulosta, ainakaan kuivalla, kertoi Coke.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Kimi-raikkenon-wave
Coke ja Red Bullin Ake palkintokorokkeella. Ake onnittelu Cokea kilpailun jälkeen voitosta.
Toinen lähtö ei mennyt kuitenkaan aivan nappiin. Ensimmäisessä mutkassa osuttiin, ja Coke sai tilanteesta rangaistuksen jota hän ihmetteli kilpailun aikana ''I got penalty? Why? This is just joke....FIA is joke'' Coke ihmetteli rangaistustaan tiimiradiossa.
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Lotus-F1-kimi-oz-2013
Cokella oli vaikeuksia sateella.
Coke keskeytti lopulta kilpailun hänen omaan virheenseen.
- Talli tarkkaili mitä muut tekee, Jesse oli menossa varikolle takaani ja talli huusi sisään minua, olin jo ohittanut melkein varikonsisään tulon, mutta yritin vielä päästä varikolle. Jesse oli minun vierellä, osuin häneen ja lensin varikkomuuriin, oma vika, selitti turhautunut Coke.

''Menemme McLarenin ohi''
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Ddr1321ap161

Lotuksen tallinjohto ilahtui Saksan kilpailun tuloksista.
- Coke otti hienon voiton, ja Antimikael ajoi palkintokorokkeelle. Valitettavasti emme toisessa lähdössä saaneet pisteitä, kun Antimikaelin autoon iski sähkövika ja Coke keskeytti, mutta näytimme, että meillä on potenttiaalia ohittaa McLaren, tiedotti Lotus talli nettisivuillaan.

Lotus tallin maine on ollut viimeaikoinan huonoa, kun autoissa on ollut paljon teknisiä ongelmia ja huhujen mukaan talli ei olisi voinut maksaa palkkaa henkilökunnalle. Nyt kuitenkin kurssi on kääntymässä.
- Kaikki tallit tarvitsevat osaavaa porukkaa, mutta Lotuksen ei kaikki kuskit voi nostaa kärkeen. Siihen tarvitaan Coken ja Antimikaelin yhteistyötä, kehui Lotus kuljettajiaan.

Jos hyvät otteet SummerSeriessä jatkuvat, Lotus on varmasti ensikaudella PLF1 -sarjassa mukana.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke Ti 29 Heinä 2014 - 8:31

Espanjalaislehdeltä rajuväite: Tämä kohuttu kuskipari ajaa samassa tallissa ensikaudella!
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 4b064d8d08b77ef1e3ba5ed6026ab37d3778a343
Tino ja Coke kättelevät lehdistötilaisuudessa kaudella 10

Espanjalaislehti MarcaF1 -uutisoi tänään aamulla Espanjan aikaan tietävänsä Sauberin ensikauden kuljettajakokoonpanon. Heidän mukaansa Tino jatkaisi tallissa, ja saisi rinnalle kokeneen Coken. MarcaF1:n mukaan heillä on monta sisäpiirilähdetta jonka mukaan Coke ajaisi mahdollisesti Tinon kanssa Sauberilla ensikaudella. Lähteiden mukaan kuitenkaan Coke ei olisi aivan kiinnostunut Sauber pestistä, koska Sauberilla on Ferrarin moottorit. Coke on ollut erittäin läheinen Renault moottorivalmistajan kanssa viimekausina.

MarcaF1 -lehden väitteet kuullostavat todella hurjilta, koska Tino ja Coke ovat ottaneet usein radalla yhteen parin viimekauden aikana. Coke on myös kritisoinut Tinon ajamista. Coken mukaan kuitenkin Tino on erittäin nopea.
- Nopea kuskihan hän on, virheitä hän tekee paljon...tai on tehnyt. Tällä hetkellä hän ajaa aika rauhallisesti, ehkä tulevaisuuden mestari? Tuumaili Coke viimekaudella lehdistölle.

Espanjalaislehti myös kertoo, että Sauber olisi yrittänyt saada SummerSeriessä nämä kaksi kuskia talliinsa, mutta Coke oli mennyt Lotukselle. Kumpikaan osapuoli eivät ole vielä kommentoineet väitettä, Sauber on vain kertonut, että tietävät Coken tason. PLF1:n ensikausi starttaa syksyn puolella.

Lähde: MarcaF1
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke To 31 Heinä 2014 - 2:52

PLF1 sarjan jatko varmistui - Jatketaan vanhalla konsolilla!
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Bt3em6XIMAAYjcq

PLF1 sarjan jatko varmistui tänään kun Codemasters esitteli heidän uuden F1 2014 pelin. Kyseinen peli tulee vanhoille konsoleille (PS3 ja Xbox 360) joten PLF1 -sarja jatkuu Playstation 3 konsolilla. Peli tulee lokakuussa kauppoihin joten myös PLF1 -sarjakin alkaa silloin.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja #26 Coke La 2 Elo 2014 - 6:43

Cokelta yllättävä kommentti huhuihin
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Lotus-f1-silverstone-qualifying-kimi

Tällä viikolla Espanjalainen MarcaF1 -lehti uutisoi, että Coke ja Tino ajaisivat ensikaudella Sauberilla. Cokelta saimme erittäin yllättävän kommentin.
- Ihan mahdollistahan tuo on, kommentoi Coke Sauber huhuja Iso-Britannian lentokentällä.

Coke on ajanut kaudella viisi Sauberilla Ieponin kanssa. Silloin Coke ajoi tasasesti palkitopallille, mutta jäi tallikaverinsa Ieponin varjoon.
- Tunnen sieltä porukkaa, siellä on osaavia ihmisiä töissä, kommentoi Coke Sauber tallia.

Coke kuitenkaan ei halunnut kommentoida missä tallissa ajaa ensikaudella PLF1 -sarjassa.
- Todella aikaista sanoa, tilanteet muuttuvat nopeasti täällä, sanoi Coke.

Tällä viikolla saimme myös varmistuksen, että PLF1 -sarja jatkuu nähtävästi Lokakuussa.

Sky Sportsin väite: Lotus testannut jo ensikauden autoa
Uutiset - PLF1 - Sivu 27 Bahrain-formula-1-grand-prix-manama-sakhir-test-testing-action-romain-grosjean_3085959
Sky Sportsin mukaan Coke ajaa tässä ensikauden Lotuksella.

Sky Sports väittää saaneensa haltuunsa kuvan jossa Coke ajaai ensikauden Lotuksella. Sky Sportsin lähteiden mukaan Coke olisi myös testannut Renaultin uutta V6-moottoria. Silminnäkijöiden mukaan Cokella olisi ollut hieman vaikeuksia pitää uutta Lotusta hanskassa. Heidän mukaansa myös uusi V6-moottori olisi kuullostanut tosi hiljaiselta. Lotus ei ole vielä kommentoinut Sky Sportsin väitteitä.
#26 Coke
#26 Coke
Ylläpitäjä

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 27 / 29 Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Seuraava

Takaisin alkuun